Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Stworzyłem sobie tzw Atlas (Collapsed map innymi słowy). Mam z nim jednak problem, gdyż mimo, że wrzuciłem do maxa textury typu glossiness, height, specular, nie mogę ich wyrenderować jak w przypadku diffuse. Czy jest to w ogóle możliwe? Czy po prostu mogę to zrobić tylko w przypadku, gdy sam tworzę tego typu mapy w maxie?

 

Pozdrawiam, Ja.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale w zasadzie możesz sobie wyrenderować zarówno diffuse jak i specular czy height. Jeżeli nie masz slotu na glossines, zawsze możesz wrzucić je jako np. w slot diffuse i wyrenderować jako diffuse.

1png_qreeexx.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności