DrComet Napisano 6 Październik 2017 Napisano 6 Październik 2017 Witam. Stworzyłem sobie tzw Atlas (Collapsed map innymi słowy). Mam z nim jednak problem, gdyż mimo, że wrzuciłem do maxa textury typu glossiness, height, specular, nie mogę ich wyrenderować jak w przypadku diffuse. Czy jest to w ogóle możliwe? Czy po prostu mogę to zrobić tylko w przypadku, gdy sam tworzę tego typu mapy w maxie? Pozdrawiam, Ja.
Jedaith Napisano 14 Październik 2017 Napisano 14 Październik 2017 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale w zasadzie możesz sobie wyrenderować zarówno diffuse jak i specular czy height. Jeżeli nie masz slotu na glossines, zawsze możesz wrzucić je jako np. w slot diffuse i wyrenderować jako diffuse.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się