Skocz do zawartości

Modelowanie toru wyścigowego.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym spróbować wymodelować taki tor jak poniżej na zdjęciu ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Do tej pory modelowałem tory wyścigowe ale zazwyczaj były to proste tory z jedną trasą przejazdu np. jeździło się w kółko. Tutaj z tego co widzę jest to bardziej skomplikowane. Zakrętów, dróg jest znacznie więcej. Ktoś może ma pomysł jakby się za to zabrać?

 

320d46a5-9ec4-4dc2-aec1-7ed96968893b.png

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

normalnie, UV mapa będzie jednak wiele bardziej skomplikowana i wieksza. Taki tor to raczej zadanie dla zaawansowanych więc radziłbym przerzucić sporo tutków z UV mapingu przed zabranie się. Moze nawet spróbować z fragmentem.

 

Złotym środkiem przed takim zadaniem byłoby takze wykonanie modułowe nieco prostszej trasy.

Napisano

Tyle że ja już właśnie zrobiłem dwa takie tory, jeden dla gokartów, a drugi dla driftu samochodami. Przykład:

 

torjpg_qrnqwre.jpg

 

Potem taki tor wrzucam do GTA SA (MTA) na pewien serwer. Przykład jak to w grze wygląda

 

torjpg_qrnqwnn.jpg

 

Mam jeden pomysł jak to zrobić. Po protu wymodelować poszczególne kawałki dróg i je połączyć na wzór tego właśnie toru. Tylko że z tymi łączeniami jest dość dużo robty i się zastanawiam czy by nie było jakiego szybszego sposobu.

Napisano

miałem na mysli probny prosty tor, gdzie trasy sie przecinają. Najlepiej pod roznym kątem. Da to Tobie wprawe w rozkładanu map UV. TO nie jest super skomplikowane. Po prostu zaawansowane w porównaniu do prostej uv'ki ciągłej trasy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności