jcarchwiz Napisano 16 Październik 2017 Napisano 16 Październik 2017 Witam wszystkich! Chciałbym poprawić swój warsztat 3d- od modelowanie, przez texturowanie i na renderingu skończywszy. Mój soft to 3dsMax, V-Ray i Photoshop. Dzięki porady i uwagi. Na początek wnętrze mieszkalne:
mitic Napisano 22 Październik 2017 Napisano 22 Październik 2017 -straszny cellulit- zwłaszcza na sufitach widać -zły balans bieli- wnętrza idą w niebieski -mocne przepalenia -jaką masz gammę ustawioną? -w ujęciu łazienki wyprostował bym piony -textura płytek jest wyraźnie przeskalowana- fugi mają z 1 cm- 2 i 3 widok -pojawiają się czarne grube krechy- łazienka na krawędziach wnęki okiennej i nad prysznicem -okna mają czarne kwadraty w narożnikach- nie nakładają się fejsy? -jakieś książki, płyty, pudełka itp w szafce pod tv -w łazience za umywalką nie miało być lustra w tej ramie?
MonikaM Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 Bardzo podoba mi się, że jest dużo światła i przestrzeni
Ziggie Napisano 7 Styczeń 2018 Napisano 7 Styczeń 2018 Głównie te przepalenia i balans bieli są irytujące. Mozesz to poprawić w ustawieniu tempreratury barwowej dla kamery i spróbować innych ustawień Color Mappingu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się