Napisano 17 Listopad 20177 l Wizualizacje do planningu, powstały w 5 dni ze zmianą elewacji w trakcie i zmianą materiału elewacji na wieczór przed oddaniem Aerial na bazie google maps, budynki/ układ na tyle podobne na ile dałem radę w czasie.. Dlatego textury dachów itp wyglądają tak sobie delikatnie mówiąc proszę o komentarze uwzględniające czas realizcji i jednocześnie niekoniecznie:) Edytowane 18 Listopad 20177 l przez mitic
Napisano 18 Listopad 20177 l faktycznie solidna robota jak na 5 dni. Te dachy bym przed wrzuta do portfolio poprawił, nikogo nie bedzie interesować za bardzo w ile dni to złożyłeś. Nie da sie jednak ukryć, ze krowy u mojej babci na wsi miały więcej miejsca niz ludzie w tych 'apartamentach' heh.
Napisano 18 Listopad 20177 l Autor dzięki za komentarz- no mieszkania mega małe- takie studio flat+ ogródeczek+ szopa na narzędzia:) dachy podłe wyszły, ale nie było czasu renderować drugi raz
Napisano 19 Listopad 20177 l Dobra robota i bardzo przyjemne wrażenie. Przychodzi mi do głowy kilka uwag: - ten materiał na chodnikach na pierwszy rzut oka wygląda trochę jak żwir (gdyby nie ten gość na deskorolce - 01) i jest bardzo płaski. Cienie rzucane przez ludzi nie mają przezroczystości i nie pokazują faktury materiału pod nimi. Za to ta żółta kostka wyszła fajnie, szczególnie z góry. - cegła jest płaska - dobrze by było dać jej vraydisplacement mod. Okna też wyglądają dość płasko, bo są zlicowane z cegłą, a brakuje tam jakichś szczelin albo przesunięć, żeby miał się gdzie położyć cień. I ten glow w oknach od tyłu wygląda dość nierealistycznie. - trawa jest bardzo jednolita - może dać noise na ziemię pod spodem, żeby ją trochę podniosło i opuściło gdzieniegdzie, w ujęciu na ogródki. I ma bardzo soczysty zielony kolor - ja takiego nie lubię, ale to już osobista preferencja. - podoba mi się materiał tynku. Ale deski tarasowe wydają mi się zbyt połyskliwe i zbyt jednolite kolorystycznie. Chyba (popraw mnie jeśli się mylę) mają mocne odbicie/wysoki fresnel i przez to robią się bardziej jasnoróżowe niż powinny. - te płotki tworzące ogrodzenie wyglądają trochę jakby lewitowały. Poczepiałem się. Ogólnie efekt bardzo fajny i kawał roboty jak na 5 dni.
Napisano 19 Listopad 20177 l Autor dzięki, -chodniki to resin bound gravel- żwirek stabilizowany żywicą- mniej więcej tak wygląda -cieniom normalnie dodał bym przezroczystość (są razem z postaciami, nie dodawane osobno), ale już się w to nie bawiłem -wytyczne co do cegły przyszły wieczorem, a termin oddania następnego dnia o 13, dlatego już ciężko było renderować displacement -okna wstępnie były wycofane i je zmieniałem na właśnie takie bo projekt się zmienił ;) -trawa właśnie miała mapę do zmiany skali w forest packu, ale coś na tych finalnych renderach się porobiło i mapa nie zadziałała:/ -płotki jak najbardziej lewitują :D myślałem o dodaniu im jakiejś konstrukcji- tzn poziomych/ ukośnych desek z tyłu, ale w końcu zamiast tego modelowałem otoczenie do widoku z lotu ptaka na ostatni moment. też trochę sobie dodałem czasu renderu/ polygonów w scenie przez 3d wnętrza, głównie do widoku z ogródka, zeszło z przekrojami i tymi 3d rzutami mieszkań przez wnętrza z modelami scena miała 80kk poly, wnętrza w instancjach i wszystko podzielone na warstwy tak żeby łatwo dało się ukrywać pod poszczególne ujęcia, xrefów nie chciałem robić bo czasem miałem z nimi różne randomowe akcje i unikam kiedy mogę, a teraz nie było czasu na takie ryzyko.
Napisano 21 Listopad 20177 l Przy tak krótkim czasie wykonania bardzo fajnie to wygląda. Na ujęciu z przekrojem dziwnie wygląda brak warstw na chodnikach, zwłaszcza że pokazane są fundamenty. Tak z ciekawości, co to za kraj że jest 50% miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych?
Napisano 21 Listopad 20177 l Autor gdybym miał chwilę i wkleił tablice rejestracyjne w samochodach było by widać co za kraj- UK warstwy też mnie pogryzły trochę w oczy ale wyrobiłem się dosłownie na ostatnie minuty i musiałem to zostawić jak jest. może wrócą ze zmianami to takie pomniejsze buble poprawię..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto