artzgodka Napisano 6 Grudzień 2017 Napisano 6 Grudzień 2017 Witam, Jakiś czas temu podjąłem próbę zrenderowania kompleksowej sceny Loftowego Interiora, cała scena miała ponad 15 milionów poly i zajmowała ponad 45 GB RAM. Część modeli jest z paczek głównie "drobnica kuchenna" Całość prac zajęła mi około tygodnia łącznie z renderami. Ciesze się, że udało mi się w ogóle ruszyć z tą sceną z efektów też jestem dość zadowolono, no ale wiadomo poprawiać można w nieskończoność. Praca zrobiona w LightWave + PS więcej ujęć w HiRes w moim foli: http://www.render-up.com/portfolio-archive/wizualizacja-architektoniczna-rendery-wnetrz/
Hris Napisano 6 Grudzień 2017 Napisano 6 Grudzień 2017 Praca fajna. Światło też plastyczne, przyjemne, choć całość nie wygląda na 100% fotorealistycznie. Niemniej mnie bardzo ciekawi co spowodowało że ta scena zajęła 45 GB Ram. Naprawdę sporo - u mnie exteriory z parkiem z drzew 3D, z trawami w detalu, zróżnicowaną drobną roślinnościa przed budynkami, z samochodami, z ludźmi 3D, większość tekstur 4K (diffuse, specular, reflection, normal mapy) rzadko lecą na więcej niż 36-40 GB Ram.
artzgodka Napisano 6 Grudzień 2017 Autor Napisano 6 Grudzień 2017 Praca fajna. Światło też plastyczne, przyjemne, choć całość nie wygląda na 100% fotorealistycznie. Niemniej mnie bardzo ciekawi co spowodowało że ta scena zajęła 45 GB Ram. Naprawdę sporo - u mnie exteriory z parkiem z drzew 3D, z trawami w detalu, zróżnicowaną drobną roślinnościa przed budynkami, z samochodami, z ludźmi 3D, większość tekstur 4K (diffuse, specular, reflection, normal mapy) rzadko lecą na więcej niż 36-40 GB Ram. Hej, dzięki z info, tak taki super real to nie wyszło. Ogólnie cała scena tyle zajmowała, nazbierało się tego, np. łóżko z pościelą które jest na górze (po drabince) waży swoje i tak element po elemencie jak dodawałem do sceny to około tyle wyszło
Rekomendowane odpowiedzi