Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jakiś czas temu podjąłem próbę zrenderowania kompleksowej sceny Loftowego Interiora, cała scena miała ponad 15 milionów poly i zajmowała ponad 45 GB RAM. Część modeli jest z paczek głównie "drobnica kuchenna"

Całość prac zajęła mi około tygodnia łącznie z renderami.

Ciesze się, że udało mi się w ogóle ruszyć z tą sceną z efektów też jestem dość zadowolono, no ale wiadomo poprawiać można w nieskończoność.

Praca zrobiona w LightWave + PS

więcej ujęć w HiRes w moim foli: http://www.render-up.com/portfolio-archive/wizualizacja-architektoniczna-rendery-wnetrz/

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Praca fajna. Światło też plastyczne, przyjemne, choć całość nie wygląda na 100% fotorealistycznie. Niemniej mnie bardzo ciekawi co spowodowało że ta scena zajęła 45 GB Ram. Naprawdę sporo - u mnie exteriory z parkiem z drzew 3D, z trawami w detalu, zróżnicowaną drobną roślinnościa przed budynkami, z samochodami, z ludźmi 3D, większość tekstur 4K (diffuse, specular, reflection, normal mapy) rzadko lecą na więcej niż 36-40 GB Ram.

Napisano
Praca fajna. Światło też plastyczne, przyjemne, choć całość nie wygląda na 100% fotorealistycznie. Niemniej mnie bardzo ciekawi co spowodowało że ta scena zajęła 45 GB Ram. Naprawdę sporo - u mnie exteriory z parkiem z drzew 3D, z trawami w detalu, zróżnicowaną drobną roślinnościa przed budynkami, z samochodami, z ludźmi 3D, większość tekstur 4K (diffuse, specular, reflection, normal mapy) rzadko lecą na więcej niż 36-40 GB Ram.

 

Hej, dzięki z info, tak taki super real to nie wyszło. Ogólnie cała scena tyle zajmowała, nazbierało się tego, np. łóżko z pościelą które jest na górze (po drabince) waży swoje i tak element po elemencie jak dodawałem do sceny to około tyle wyszło




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności