Zbyszek Zbigniew Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 Witam, Mam pytanie do Was, chce uzyskać efekt blachy gradzień i efekt blachy malowanej proszkowo, jak uzyskać taki efekt? załączam dwa zdjęcia, oczywiscie chodzi o Arnolda dla #ds maxa pomożecie? Ps: bawiłem się już bump mapingiem, ale za cholerę nie potrafię uzyskać takich blaszek....
Zbyszek Zbigniew Napisano 4 Styczeń 2018 Autor Napisano 4 Styczeń 2018 Witam, Mam pytanie do Was, chce uzyskać efekt blachy gradzień i efekt blachy malowanej proszkowo, jak uzyskać taki efekt? załączam dwa zdjęcia, oczywiscie chodzi o Arnolda dla #ds maxa pomożecie? Ps: bawiłem się już bump mapingiem, ale za cholerę nie potrafię uzyskać takich blaszek.... Gradzień uzyskałem za pomocą efektu displace i tej teksturki, ale na razie na normalnym boxie, efekt jest podobny.... mam natomiast pytanie jak dodać segmenty do mojego obiektu? Obiekt na którym chce mieć ten gradzień to drzwi i obudowa urządzenia, i mają za mało segmentów i możecie mi z tym pomóc? na boxie mam 100 na 100 seg. dzięki za pomoc!
mitic Napisano 24 Styczeń 2018 Napisano 24 Styczeń 2018 (edytowane) nie znam się na Arnoldzie ale może to Ci pomoże: https://www.google.pl/search?q=arnold+normal+map+corrugated+metal+tutorial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiD57_gjfHYAhUG3iwKHdlcClIQ_AUICigB&biw=1210&bih=788 czyli jak zrobić taki efekt normal mapą tu masz coś o subdivs: https://support.solidangle.com/display/AFMUG/Displacement Edytowane 24 Styczeń 2018 przez mitic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się