Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Kolejna praca wykonana przy pomocy tutorialu, tym razem od Tima Bergholza. Chciałem się głównie nauczyć workflowu 3ds Max Hi Poly > Low Poly > Substance Painter oraz jak to wyrenderowac w Marmoset Toolbagu.

 

Software used:

  • 3DS Max
  • Substance Painter
  • Marmoset Toolbag
  • Adobe Photoshop

 

i7jUXZji7jUXZjOyW5VOhh.jpg

 

YN6sTdFh.jpg

 

PnciC9Wh.jpg

 

YNC77wqh.jpg

 

uBx50r8h.jpg

 

TNtEG6ih.jpg

 

fIn84m4h.jpg

 

VcpadNPh.jpg

 

qWJ4ABBh.jpg

 

[video=youtube_share;pT4dhTGccbs]

[video=youtube_share;7Mbrrmn8Yxs]

[video=youtube_share;bDsvZUQElE0]

Edytowane przez tomaszzero
dodanie miniatury
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Te rendery tez w Marmoset Toolbagu?

uBx50r8h.jpg

TNtEG6ih.jpg

 

Jesli tak to niezla jakosc jak na RT engine.

 

Ogolnie bardzo fajna praca, jednak mam ogolne wrazenie ze jest to zbyt "napackane" jesli wieszo co mi chodzi.

Napisano

Tak, wszystko w Marmosecie renderowane. Chciałem potestować. Za jakiś czas wyrenderuje to w Vrayu lub innym silniku, ale musze troche odpociząć od tego projektu:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności