tomaszzero Napisano 9 Styczeń 2018 Napisano 9 Styczeń 2018 (edytowane) Witam, Kolejna praca wykonana przy pomocy tutorialu, tym razem od Tima Bergholza. Chciałem się głównie nauczyć workflowu 3ds Max Hi Poly > Low Poly > Substance Painter oraz jak to wyrenderowac w Marmoset Toolbagu. Software used: 3DS Max Substance Painter Marmoset Toolbag Adobe Photoshop [video=youtube_share;pT4dhTGccbs] [video=youtube_share;7Mbrrmn8Yxs] [video=youtube_share;bDsvZUQElE0] Edytowane 9 Styczeń 2018 przez tomaszzero dodanie miniatury
keajra Napisano 10 Styczeń 2018 Napisano 10 Styczeń 2018 Te rendery tez w Marmoset Toolbagu? Jesli tak to niezla jakosc jak na RT engine. Ogolnie bardzo fajna praca, jednak mam ogolne wrazenie ze jest to zbyt "napackane" jesli wieszo co mi chodzi.
tomaszzero Napisano 10 Styczeń 2018 Autor Napisano 10 Styczeń 2018 Tak, wszystko w Marmosecie renderowane. Chciałem potestować. Za jakiś czas wyrenderuje to w Vrayu lub innym silniku, ale musze troche odpociząć od tego projektu:)
JackTheRippy Napisano 10 Styczeń 2018 Napisano 10 Styczeń 2018 Na ilu mapach to masz ? :) Dobra robota
tomaszzero Napisano 10 Styczeń 2018 Autor Napisano 10 Styczeń 2018 Na ilu mapach to masz ? :) Dobra robota Dzięki! Na koncu masz MT viewera i podgląd poszczególnych map:) https://www.artstation.com/artwork/wVo0O
JackTheRippy Napisano 10 Styczeń 2018 Napisano 10 Styczeń 2018 to wiem :) Chodzi mi o to na ilu UVMapach to zmiesciles. Detal na closeupach wyszedl bardzo ladnie i sie zastanawiam :p
tomaszzero Napisano 10 Styczeń 2018 Autor Napisano 10 Styczeń 2018 Aaa ok. Na 2: korpus na jednej, reszta na drugiej.
Rekomendowane odpowiedzi