Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Miałem ostatnio chwilę, więc wróciłem do swojego starego modelu hover cara, żeby poćwiczyć trochę hard surface. Coś już widać, dlatego jestem ciekawy co myślicie.

 

Model wykonany w Blenderze.

 

vIfKJXA.jpgFxiKTZV.gif

 

 

wI6kVTT.jpgCaM5viG.gif

 

8eEOTQt.jpgldnSbiu.gif

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajny model, widać ilość włożonej pracy. nie wiem czy design Twój, nie chcę się czepiać ale trochę brak zróżnicowania skali między bryłą a detalem - wszystkie rury grube, wszystkie wihajstery spore. ale jeśli to trening modelowania to spełniło pewnie zadanie, mógłbyś tylko pokazać z węższym kątem kamery to by trochę zmniejszyło ten efekt miniatury. na pierwsze rendery faktycznie nie dało się patrzeć, druga seria bardzo przyjemna, w klimacie zachodu dwu słońc obcej planety. planujesz coś z tym dalej?

Napisano
  • Autor

Dzięki! Design jest całkowicie mój, jakiś czas temu zrobiłem kilka prostych szkiców i później szukałem formy juz w programie. Planuje wypracować dokładniej kabinę pilota, możliwe też że dorzucę jeszcze jakąś prostą postać dla skali. Chciałem też wszystko oteksturować żeby oswoić się z Substance.

Napisano

Fajnie wygląda. Myślę że z ciekawymi materiałami jeszcze zyska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności