PerMorgan Napisano 13 Luty 2018 Napisano 13 Luty 2018 Miałem ostatnio chwilę, więc wróciłem do swojego starego modelu hover cara, żeby poćwiczyć trochę hard surface. Coś już widać, dlatego jestem ciekawy co myślicie. Model wykonany w Blenderze.
PerMorgan Napisano 15 Luty 2018 Autor Napisano 15 Luty 2018 Dorzucam jeszcze rendery w mniej pomidorowym klimacie:
polka dot Napisano 16 Luty 2018 Napisano 16 Luty 2018 bardzo fajny model, widać ilość włożonej pracy. nie wiem czy design Twój, nie chcę się czepiać ale trochę brak zróżnicowania skali między bryłą a detalem - wszystkie rury grube, wszystkie wihajstery spore. ale jeśli to trening modelowania to spełniło pewnie zadanie, mógłbyś tylko pokazać z węższym kątem kamery to by trochę zmniejszyło ten efekt miniatury. na pierwsze rendery faktycznie nie dało się patrzeć, druga seria bardzo przyjemna, w klimacie zachodu dwu słońc obcej planety. planujesz coś z tym dalej?
PerMorgan Napisano 16 Luty 2018 Autor Napisano 16 Luty 2018 Dzięki! Design jest całkowicie mój, jakiś czas temu zrobiłem kilka prostych szkiców i później szukałem formy juz w programie. Planuje wypracować dokładniej kabinę pilota, możliwe też że dorzucę jeszcze jakąś prostą postać dla skali. Chciałem też wszystko oteksturować żeby oswoić się z Substance.
pbcg Napisano 4 Marzec 2018 Napisano 4 Marzec 2018 Fajnie wygląda. Myślę że z ciekawymi materiałami jeszcze zyska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się