revox Napisano 13 Luty 2018 Share Napisano 13 Luty 2018 Jakie działanie może być przyczyną tego że od jakiegoś momentu nie można malować po Subtoolu?. W żadnym trybie MRGB,RGB i M. Nie można też malować w UV Master na Clonie tego Subtoola. Nie można poprawić ani nałożyć nowej tekstury w LightBoxie. Modelować można. Dotyczy to jednego Subtoola w scenie, na innych można malować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 14 Luty 2018 Share Napisano 14 Luty 2018 Może ma nałożoną teksturę, lub niewidzilną maskę (spróbuj clear mask) lub warstwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revox Napisano 14 Luty 2018 Autor Share Napisano 14 Luty 2018 (edytowane) Nic z tego, ale połączyłem -Merge- tego subtoola z innym, "malowalnym" i nagle daje się teksturę modyfikować i malować. Potem zrobiłem Split tego co połączyłem i dalej można malować. Po zremesh'owaniu też dało się malować, ale pracowicie dopieszczoną teksturę diabli wzięli. Edytowane 14 Luty 2018 przez revox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revox Napisano 28 Luty 2018 Autor Share Napisano 28 Luty 2018 Ciągle "walczę" z kilkoma wcześniej zapisanymi subtoolami których tekstur nie da się modyfikować. Zauważyłem że metoda łączenia działa tylko wtedy kiedy subotool po którym da się malować – np. Append plane3D - jest na liście subtooli ponad tym odpornym na malowanie, wtedy MergeDown. Cokolwiek się tu dzieje odwrotnie nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 28 Luty 2018 Share Napisano 28 Luty 2018 Może jest jakiś noise nałożony albo coś.. To jest zapisane jako project czy tool? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revox Napisano 2 Marzec 2018 Autor Share Napisano 2 Marzec 2018 Właściwie, skoro znalazł się prosty sposób na rozwiązania tego problemu przestałem dochodzić jak to się dzieje. To co robię zapisuję po swojemu czyli QuickSave. Faktycznie, zapisanie obiektu jako Tool czasem zmienia właściwości materiału. Inna sprawa że nie znalazłem innego sposobu jak Tool, przeniesienia obiektu z jednej sceny do drugiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 2 Marzec 2018 Share Napisano 2 Marzec 2018 Z projektu możesz za pomocą copy tool albo copy subtool. Wtedy masz go w pamięci i możesz otworzyć nowy projekt i tam go wkleić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revox Napisano 2 Marzec 2018 Autor Share Napisano 2 Marzec 2018 W czasie jednej sesji można zapisywać i importować Toola bez problemów. Dopiero w następnej coś się zmienia i po zaimportowaniu Toola z poprzedniej sesji zbrushowania Tool się zmienia. Robi się błyszczący i widać siatkę. Ale to już zupełnie inny problem, nie to o co chodziło mi na początku tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się