Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, nie mam super długiego doświadczenia z maxem, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc:P Męczę się z problemem przy renderze szklanki z napojem. Wszystko było okej dopóki nie zrobiłam na niej kropel wody, które w renderze wychodzą zielone. Materiały są raczej poprawne, sprawdziłam kilka razy, wydaje mi się że może być to problem z refraction przy napoju, bo widoczne na zielono są tylko krople znajdujące się na tylnej stronie szklanki, te z przodu są okej. Próbowałam zmieniać fog multiplier, IOR ale nie pomaga. Przy wyłączeniu trace refraction zielone plamy znikają ale płyn jest ciemniejszy i bez odbić w srodku W załączniku render i ustawienia materiałów napoju i kropel wody

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, poligony geometrii nie powinny się nakładać, zwłaszcza w przypadku refrakcji. prawdopodobnie powierzchnia kropli nakłada się idealnie w miejscu styku ze szkłem. możesz to łatwo obejść wrzucając na krople modyfikator push z wartością np. +0,1cm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności