Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej, nie mam super długiego doświadczenia z maxem, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc:P Męczę się z problemem przy renderze szklanki z napojem. Wszystko było okej dopóki nie zrobiłam na niej kropel wody, które w renderze wychodzą zielone. Materiały są raczej poprawne, sprawdziłam kilka razy, wydaje mi się że może być to problem z refraction przy napoju, bo widoczne na zielono są tylko krople znajdujące się na tylnej stronie szklanki, te z przodu są okej. Próbowałam zmieniać fog multiplier, IOR ale nie pomaga. Przy wyłączeniu trace refraction zielone plamy znikają ale płyn jest ciemniejszy i bez odbić w srodku W załączniku render i ustawienia materiałów napoju i kropel wody

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, poligony geometrii nie powinny się nakładać, zwłaszcza w przypadku refrakcji. prawdopodobnie powierzchnia kropli nakłada się idealnie w miejscu styku ze szkłem. możesz to łatwo obejść wrzucając na krople modyfikator push z wartością np. +0,1cm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.