Adobe ogłosiło, że wszyscy subskrybenci Substance 3D w ramach planów Collection lub Texturing otrzymują nieograniczony dostęp do pełnej biblioteki Substance 3D Assets. Oznacza to, że użytkownicy mogą korzystać z prawie 20 000 materiałów, modeli i środowisk oświetleniowych bez konieczności zarządzania punktami.
Ewolucja Substance 3D Assets
Biblioteka, początkowo znana jako Substance Source, powstała w 2016 roku i była skupiona na materiałach parametrycznych dla branży gier. Z biegiem lat rozwinęła się w największą kolekcję konfigurowalnych zasobów 3D, obejmującą także wizualizacje produktowe, projektowanie opakowań oraz branżę motoryzacyjną.
Zasoby w bibliotece obejmują:
✅ Ponad 13 000 materiałów PBR, podzielonych na powierzchnie, dekle i atlasy, kompatybilnych z różnymi silnikami renderującymi.
✅ Ponad 6 000 gotowych modeli 3D w formatach .fbx i .glb, zoptymalizowanych pod kątem UV i liczby polygonów.
✅ Parametryczne oświetlenie HDR, umożliwiające dynamiczne sterowanie źródłami światła w czasie rzeczywistym.
Biblioteka jest dostępna poprzez portal Substance 3D Assets oraz bezpośrednio w Adobe Substance 3D Painter. Więcej informacji znajdziesz na oficjalnym blogu Adobe.
Więcej: https://blog.adobe.com/
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment