Skocz do zawartości

radi0n

Members
  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana radi0n w dniu 17 Maj 2009

Użytkownicy przyznają radi0n punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Danzig

radi0n's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

18

Reputacja

  1. Super. To pomysl z tutoriala Tora Fricka?
  2. radi0n

    Maya Local axis

    Per poligon Znalazłem: Edit Mesh - Transform
  3. radi0n

    Maya Local axis

    Witam, Czy jest mozliwe w Mayce przeskalowanie zaznaczonych poligonów w trybie Local? W Modo umozliwialo to ustawienie osi na Local Axis. Jak uzyskac to w Mayce 2016?
  4. Skrypt napisal kolega. Zapytam sie go czy moge sie nim podzielic na forum.
  5. Dziekuje wszystkim za pomoc. Faktycznie rozwiazaniem okazal sie skrypt w pearlu.
  6. Witam, Mam 137 scen z modelami mebli (sofy, kanapy, fotele itp). Na każdy model muszę nałożyć 133 różnych tekstur tkanin i wyrenderować każdy z osobna. To wychodzi dokładnie 18221 obrazków(!). Czy jest jakaś możliwość zautomatyzowania tego procesu? Czy jestem skazany na ręczna robotę? Chodzi o automatyczne wgranie nowej tekstury tkaniny, renderingu i zapisania gotowego obrazka. Scena jak i materiał na obiekcie za każdym razem jest identyczna. Zmienia się tylko model mebla. Tekstury to pliki .jpg o rozdzielczości 1200x900. modo 801 Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc.
  7. Wersja z raderem: http://img408.imageshack.us/img408/3348/testcph.jpg http://img441.imageshack.us/img441/9460/test2rl.jpg radar w wersji beta
  8. Hehe good point :D
  9. Glowne wejscie jest z tylu. Ale moze dodam tez jakies z przodu i zobacze jak bedzie wygladalo. Nastepna wersja bedzie z nowymi oponami.
  10. Kolejna wersja. Przod mniej plaski i imo bardziej agresywny.
  11. Poniekad calkowicie zmieniona gora (:
  12. @ Hynol: Nie traktuje tego jak zlosliwosci:) Dalem tutaj tego posta aby wlasnie ludzie zauwazali pewnie niedosciagniecia ktorych ja po wpartywaniu sie od tygodnia w model juz nie widze. kola tez beda inne. Te wzialem z innego modelu. Ale narazie zaden model kol jaki wykonalem mi nie podchodzi (ten cholerny bieznik..) Jutro wystawie kolejna wersje po poprawkach. Tak czy inaczej dzieki za opinie. :)
  13. KM'y - zamysl byl taki by obracaly sie jak np. minigun. Ale jak tego nie widac to bede musial to dopracowac. Wzorowalem sie na kilkunastu zdjeciach pojazdow opancerzonych i czolgow (google, flicker). Detale jeszcze dojda tu i owdzie. A blachy..hmmm pomysle i moze cos uda mi sie wykombinowac. Dzieki :)
  14. Kolejny pojazd do przyszlego modeling reela.Obiekt skonczony w okolo 95%. Prosze o konstruktywna krytyke i opinie. Final Gather + Ambient occlusion. Program Maya. ps. teksturowac narazie nie zamierzam.
  15. Tak ten test juz znam. Teraz waham sie pomedzy: Core i7 860 / 2.80 GHz http://www.gral.pl/preview/Intel_Core_i7/Intel_Core_i7_860_4x2_80_GHz_BOX_LGA1156_8MB_67.html 1189zl a Intel Xeon X3440 /2.53GHz, 8MB, LGA1156, BOX/ http://www.gral.pl/preview/Intel/Intel_Xeon_X3440_4x2_53_GHz_BOX_LGA1156_8MB_69.html 916zl Roznica w cenach jest znaczna. Kazdy z nich da sie podkrecic na moim przyszlym nowym sprzecie do 4ghz a prawie 300zl zostaje w kieszeni. Z tego co wyszytalem na sieci to wiekszosc poleca Xeona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności