Skocz do zawartości

V_G

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

V_G's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ostatnio realizuję OST do gry Calumnia (http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=2207). Oto efekty moich prac: Inside the War Royal Court http://www.krzysiekkowal.pl/muzyka.html Zapraszam!
  2. Nie dawno wystartowało moje portfolio. Zapraszam do przeglądnięcia strony oraz co najważniejsze do przesłuchania utworów :) Ponawiam także swoją propozycję co do udźwiękowienia animacji bądź wykonania ścieżki dźwiękowej do gry bądź filmu. www.krzysiekkowal.pl A tutaj profil soundcloud:
  3. Witam! Z przyjemnością stworzę pojedynczy utwór bądź cały OST do gry/filmu/animacji. Zajmuję się także udźwiękawianiem wyżej wymienionych produkcji. Aktualnie moje portfolio jest w przebudowie, jednakże zapraszam do przesłuchania utworu "Follow Me" który będzie motywem przewodnim gry Little Red Riding Hood http://w377.wrzuta.pl/audio/6Y4bh2Hx6Zc/krzysztof_kowal_-_follow_me Projekt tworzony jest przez koło naukowe Shader działające w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Więcej tutaj: http://czerwonykapturek.wordpress.com Więcej próbek prześlę prywatnie, na maila. gg: 9079179 mail: [email protected]
  4. Witam wszystkich! Chętnie podejmę współpracę przy skomponowaniu utworu bądź całego OST do gry, filmu czy animacji. Interesują mnie głównie projekty komercyjne, ale nieodpłatna produkcja również wchodzi w grę (w miarę wolnego czasu:)). Jeżeli chodzi o mnie... ukończyłem PSM I stopnia, posiadam dość duży zbiór wszelkiego rodzaju sampli orkiestrowych oraz wtyczek, wirtualnych instrumentów i syntezatorów. Tworzę głównie muzykę symfoniczną. Dla mnie... tworzenie muzyki to przede wszystkim przyjemność i niesamowita satysfakcja, a nie tylko robota którą trzeba "odklepać" ;) Niech moją wizytówką będzie mój pierwszy album: "Personal prototype" http://www.sendspace.com/file/crsmq2 Zapraszam również na profil na Myspace (aktualnie w budowie, lecz można znaleźć tam dwa utwory z albumu) http://www.myspace.com/o3ex Okładkę wykonał Kuba Machowski http://kuba7.digart.pl/ 1..... Ending 2..... Personal prototype 3..... Btween 4..... Reprieve 5..... Starting Zainteresowanych proszę o kontakt: [email protected] lub gg: 9079179 (w godzinach wieczornych)
  5. o3ex Team prezentuje: Art of Combat - wspólnie tworzymy grę ambitny projekt RPG osadzony w realiach fantasy, gdzie przetrwają tylko najodważniejsi z najodważniejszych. Główne cele oraz cechy gry: - w pełni trójwymiarowe, specyficzne środowisko (w planach wykorzystanie postefektów) - całkowicie nowe ludy i nacje nie ukazywane dotąd w żadnej grze tego typu (od Ciebie będzie zależało, którą wybierzesz i którą poprowadzisz do zwycięstwa) - gra pisana na silniku OGRE ze wspomaganiem fizycznym Havok - nastrojowa muzyka oraz realistyczne dźwięki - unikalny system rozwoju i wykorzystania czarów Team o3ex w składzie: Kondor9 - Lead Programmer, Coordinator Ozonex - Lead Artist, 2D Artist, 3D Artist Bananu7 - Main programmer PP - Programmer (Editors) joozek - Programmer Kuba - 3D Artist kolas - 3D Artist Markuz - 3D Artist Chrissx2 - 3D Artist, Conceptart KaZu - Conceptart Art Designer Radix - Conceptart Ola - Conceptart Arti - Conceptart Mr. Barbara - Game Designer i Level Designer Wierzba-Khan - Game Designer, conceptart Papkin - Game Designer Siebio - Game Designer Yardan - Game Designer VG - Music, Sounds and site designer "Jesteśmy grupą deweloperów. Lubimy wykonywać naszą pracę, ale przede wszystkim kochamy gry komputerowe. To one według nas są tą dziesiątą muzą, która łączy zagadnienia z wielu dziedzin, począwszy od grafiki, muzyki, dźwiękach, a skończywszy na ciekawej fabule i sztucznej inteligencji. Jednak to co w grach jest najlepsze to interaktywnosć, ktora pozwala graczowi decydować i wpływać na ten "binarny" swiat. Dlatego zdecydowaliśmy połaczyć nasze siły i wykonać projekty oryginalne które umożliwią Wam, graczom oderwanie sie od szarej rzeczywstości i wniknięcie w świat wirtualnej rozrywki". Poszukujemy: - programistę shaderów, postefektów - programistę silnika OGRE Oferujemy: - pracę w ambitnym zespole z miłą atmosferą - zdobycie doświadczenia Kontakt: -mail: [email protected] -gadu-gadu: 6241385 lub 3236621 Najnowsze screeny: Jeden z najnowszych conceptartów:
  6. V_G

    [Współpraca] o3ex Team

    To będzie zmienione. Podobnie jak cenie drzew. Następna generacja drzew będzie miała śliczne cienie :) To jest alpha... chodzi nam głównie o pozyskanie grafików i pokazanie co zrobiliśmy przez prawie 4 miesiące. Zapraszam na http://www.o3ex-team.xn.pl
  7. V_G

    [Współpraca] o3ex Team

    W celu uaktualnienia wątku chciałem przedstawić Wam screeny z obecnej wersji alpha, która będzie to pobrania już wkrótce na stronie www.o3ex-team.xn.pl Od razu wyjaśniam te cienie. Padają one w różnych kierunkach ponieważ światło jest ustawione mniej więcej na środku sceny.
  8. V_G

    [Współpraca] o3ex Team

    Ewidentnie nakłaniasz nas żebyśmy zrezygnowali. Wiem że chcesz dobrze, ale raczej nas nie przekonasz. Jesteśmy nieugięci w dążeniu do celu :) W końcu komuś musi się udać. Pokażemy Wam że tak będzie!
  9. V_G

    [Współpraca] o3ex Team

    Intoxicate: Dzięki wielkie za opinie fachowca. Wiem jaką grę robicie. Obserwowałem Was prawie od samego początku. Najpierw jako amatorska grupa jeszcze ze stroną internetową na której było wszystko. Potem usłyszałem że zainteresował się Wami Nicolas. A nie dawno już przeczytałem o Was w CDA... Wiem co masz na myśli... byliśmy w pełni świadomi że brniemy w projekt (bardzo ciężki projekt, w końcu RPG) który może okazać się klapą. Przeczytałem mnóstwo artykułów na ten temat. Nie mniej jednak jesteśmy bardzo ambitną grupą i całkiem na poważnie myślimy o tym projekcie. Dla nas nie jest to - "kolejny RPG który nie wyjdzie". Mamy dużą motywację :) Jesteśmy przygotowani na najgorsze ale nie możemy być złej myśli. Dzięki jeszcze raz za opinie...
  10. V_G

    [Współpraca] o3ex Team

    No i bardzo dobrze :) Nasz błąd, że na stronie nie ma informacji o tym że to render. Zostanie to jak najszybciej poprawione. Natomiast na GD jest o tym napisane. Hehe.. to nie tak z tym przenoszeniem modeli. Po prostu chcieliśmy zdążyć na pewien termin wypuścić odpowiedniego screena. Aktualnie pracujemy ciężko nad całą mechaniką oraz fabułą. Co nieuniknione musimy stworzyć też masę modeli. Chętnych jeszcze raz zapraszamy do współpracy. Dodam też że dla najaktywniejszych czekają miłe niespodzianki!!! :)
  11. V_G

    [Współpraca] o3ex Team

    Najmocniej przepraszam ale zapomniałem dodać właśnie, że screen został wyrenderowany w 3ds maxie by niezawalać sobie niepotrzebnie czasu przenoszeniem modeli do gry. Jest to zwykłe świetło direct + ambient. Modele i tekstury są te same które będą w grze. Masz rację, trudno nie zauważyć tych ostrych cienii :) Zapraszam też na http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&id=500
  12. Witam! Jako przedstawiciel teamu programistycznego o3ex, chciałbym zaproponować współpracę przy ambitnym i ciągle rozwijającym się projekcie gry RPG, jaką jest Art of Combat. Poszukujemy: -grafika 3D (obiekty statyczne) -grafika 3D (obiekty dynamiczne, animacja) Planujemy nagrody dla najaktywniejszych, a tak ogólnie, to zależy od tego, ile czasu i chęci będziecie mieć dla gry... Mile widziane jest doświadczenie przy podobnych projektach. Obecny skład teamu przedstawia się następująco: Kondor9 - Główny programista, Koordynator Ozonex- Główny grafik, grafik 2D, grafik 3D Bananu7- Programista PP- Programista edytora map VG- Projektant dźwięku i muzyki, webmaster, pomoc w grafice 3D Osoby pomagające: Wierzba-khan - Conceptart Makintosh - Quest Maker kuba - Grafika 3D joozek - Programowanie kolas - Grafika 3D Fuji - Grafika 3D Markuz - Grafika 3D Wierzba-khan - Conceptart nayT - Conceptart KaZu - Conceptart Karol - Conceptart Revue - Tekstury Sylwu$ - Tekstury Wszystkich zainteresowanych prosimy na stronę www.o3ex-team.xn.pl gdzie znajduje się odpowiedni kontakt oraz na forum www.o3ex.phorum.pl gdzie można złożyć podanie.
  13. Jeżeli projekt będzie odpowiednio zaawansowany co zależy od wielu czynników myślę o przygotowaniu wersji komercyjnej, z wcześniejszym zaprezentowaniem wersji demonstracyjnej. Będę próbował uderzać do wydawców internetowych. Efekty jakie zamierzam wykorzystać w grze to m.in: alpha - blending, dynamiczne oświetlenie i animacja, efekty cząsteczkowe: dym, ogniki... chcę też wprowadzić coś w rodzaju bullet-time'u. Od poniedziałku rusza strona internetowa w całości poświęcona projektowi na której będzie więcej info. Sama gra to pewien rodzaj taktycznego shootera 2D. Jest to taki jakby futurystyczny sport gdzie gracze w swoich statkach na wielkich arenach walczą między sobą wykorzystując różnorakie bronie czy osłony ;)
  14. Chciałbym zaoferować współpracę concept-artyście, projektantowi graficznemu do mojego nowego projektu 2D/3D(sceny mieszane czyli tzw. 2,5D ;)). Zdalnie i bez wynagrodzenia. Narazie nie chcę zamieszczać żadnych informacji na temat produkcji. Poszukuję co najmniej 2 osoby które na podstawie podanych przeze mnie informacji (design doc): wykonają szkice koncepcyjne z których zostaną później utworzone modele 3D, wykonają graficzny projekt HUD-a wykonają graficzny projekt menu Moja rola w projekcie to programowanie oraz koordynowanie. :) Projekt wykonywany jest w Visual Basicu ze wsparciem DirectX. Na dzień dzisiejszy opracowany mam Design Doc oraz gotowe moduły do obsługi urządzeń wejściowych, grafiki oraz dźwięku. Kontakt ze mną: GG: 9079179 e-mail: [email protected] Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą - napisz i przy okazji pokaż mi swoje prace :) Wygląd tej gry będzie zależał w dużej mierze od Ciebie!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności