Skocz do zawartości

Petroholic

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Świdnik

Petroholic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ok dziękuję... Teraz trochę przysiadłem nad koncepcją tak żeby te nogi utrzymały ciężar mecha bo te były chyba zbyt delikatne... I oczywiście postępuję wg wskazówek... Pozdrawiam :)
  2. Aha i czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak działa Extended Primitives/Hose bo nie mam nad nim żadnej kontroli... Tzn zaczepia mi go zawsze do "środka ciężkości" obiektu początku i końca ale zawsze rysuje esa-floresa i nie mam nad tym żadnej kontroli (kierunek wyjścia z obiektu, załamania, przenikanie przez bryły, kierunek wejścia w obiekt docelowy). Chciałbym użyć tego obiektu bo moje przewody rysowane ręcznie wyglądają jak horror hydraulika :) Pozdrawiam...
  3. Czyli ogólnie reasumując zacząć od nowa i: - zminimalizować liczbę poly - starać się nie budować wszystkiego z boxów :) (cały czas się uczę) Czy ktoś może mi wyjaśnić różnicę pomiędzy Editable Mesh a Editable Poly? PS Nie wkładam brył w siebie aby uzyskać krzywizny tylko dwie bryły pod kątem Booleanuje na + :( Czy ktoś zna prostszą metodę tak aby nie uzyskiwać również poly w środku bryły? Poza tym w kwestii technicznej wydaje mi się, że hydraulika stopy ma za wiotkie siłowniki i nie miałaby szansy na przeżycie :( To wymaga korekty założenia kształtu i sposobu poruszania stopy. Koncepcja na mecha dalej pozostaje lecz zaczynam od nowa - bardziej z pomysłem (jak tak dalej pójdzie zrobię kilkanaście mechów i każdy będzie lepszy (w sensie techniki 3d) od poprzedniego) Pozdrawiam...
  4. Witam... Niestety jestem dość świeży w kwestii 3D lecz zamiast uczyć się na prostym "robocie z walców, toroidów i kul" zacząłem modelować własnego prostego z założenia mecha... Nie będzie to może jakiś super extra projekt ale na początek dobre i to, a nauczy mnie modelowania i podstawowych aspektów programu... Sugestie, porady i konstruktywna krytyka mile widziane... Wiadomo, co nie zabije to wzmocni :) Pierwsze postępy: - stopa z hydrauliką palców: - ogólny zarys nogi: Praca ma na razie około 180K Faces nie wiem przy ilu mój komputer kucnie ale się okaże :) P.S. Może ktoś polecić dobrą biblię w wersji papierowej dla początkującego? Przydałaby się... Pozdrawiam...
  5. Niestety z powodu braku umiejętności projekt chwilowo zawieszony ale nie odpuszczam go... Jak się podszkolę na pewno do niego wrócę... Podrawiam :)
  6. Hehe Radek to nie jest kwestia "powinien wejść" bo jak można znaleźć w necie to i 5,7 V8 wejdzie ale jest kwestia jak spiąć silnik i skrzynię sekwencyjną motocykla z kołami malucha (bo mostu nie ma a skrzynia wylatuje) i do tego dorobić jeszcze wsteczny bieg... A nie interesuje mnie wsteczny "na rozruszniku" bo przy manewrowaniu precyzyjnym na parkingu wszyscy sąsiedzi mieliby rysy i wgniotki na autach :) Tyle na temat projektu w realu i sorki za lekkie Off Topic :)
  7. Bubu i Abarth dziex za pozytywne komenty... Co do budowy autka na żywo to sprawa się lekko komplikuje ponieważ chcemy upchnąć silnik w komorze (a nie na tylnej kanapie) więc będzie problem z napędem motocyklowym :( Drugą sprawą jest rozwiązanie wstecznego biegu :( Tzn tematy są do przeskoczenia ale za "chore" pieniążki :( Prawdopodobnie zapadnie decyzja o zmianie projektu - tzn wygląd i szerokość zostają te same jednak za napęd prawdopodobnie posłuży silnik 1108 z SC z doładowaniem i skrzynią z SC 900 ze zmienionym przełożeniem głównym i blokadą mechanizmu :) To taż fajnie lata i sądzę, że wystarczy. Oczywiście autko będzie tak jak w oryginale jednomiejscowe z kierownicą po środku :) Jest też plan aby założyć uturbiony 1,2 z punto 75 ale wtedy na kjs autko trafi do wyżej klasy, a tego nie chcemy (1108ccmx1,72000ccm)... Pozdrawiam...
  8. Z detali do wykończenia proponuję: - trochę brudu na mundurze i drobne uszkodzenia materiału w okolicach łokci i kolan - ręce już ma brudne a szyja co? nie poci się i nie brudzi? - zamiast pęknięć lakieru na hełmie dałbyś jakieś rysy (otarcia) - klamra paska z drobnym rdzawym nalotem i guziki jakieś takie za bardzo nowe I popraw ładownice i pagony :) Poza tym ślicznie :)
  9. PS Zapomniałem dodać - ten samochodzik oprócz projektu 3D będzie także zbudowany na żywo :D Pozdrawiam...
  10. Kolejna relacja: Błotnik przedni z poszerzeniem w siatce i po drobnym smooth :) Jak zwykle proszę o wyrozumiałość i konstruktywną krytykę... Ten walec :D to nic innego jak koło z oponą 195/45/13 naciągniętą na 8" felge (tzn pomoc do wymiarowania)... Zawieszenie obniżone o 60mm. Na dolnej krawędzi pasa przedniego jest błąd - już poprawiony :) Na załamaniu pasa/błotnika również był błąd - już go nie ma :) Pozdrawiam...
  11. Bardzo fajne... Ten konkretnie egzemplarz jest wyposażony w silnik Kawasaki ZX7 o mocy około 192KM co przy wadze rzędu 500kg daje niezłą frajdę z jazdy. Co do postępu prac to będą one szły mozolnie ponieważ sam muszę pracować nad blueprintami oryginalnego 126p dopasowując je do tej przeróbki. Aczkolwiek nie zniechęcam się i dysponuję też sporą ilością czasu :) PS HAYABUZA pisze sie "Hayabusa" :D
  12. Witam... Jestem tu nowy i dopiero uczę się 3D także proszę o początkową wyrozumiałość i z góry dziękuję za pouczającą krytykę. Za pierwszy cel postawiłem sobie pojazd jak w temacie. Foto oryginału: Pierwsza praca - błotnik przedni oryginał przed poszerzeniem: Proszę nie zwracać uwagi na "ostry kant nadkola" i tak będzie przebudowane. Pozdrawiam serdecznie 3D maniaków...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności