Skocz do zawartości

boner2

Members
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław, Czeladź, Warszawa

boner2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. Studio Lemonorange poszukuje Programisty Unity3d Wymagania - biegłość w projektowaniu oprogramowania 3D - doświadczenie w tworzeniu projektów gier 3D - udokumentowany warsztat programisty, programisty 3D, portfolio projektów programistycznych, case study projektów 3D wizualizacje 3D, gry 3D Wynagrodzenie: Adekwatne do doświadczenia. email: [email protected] więcej informacjina na priv Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego w firmie 11 bit studios s.a. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."
  2. zgadzam się z Jarasem- żeby to chociaz była maryśka :)
  3. mi coś player szwankuje i oglądam to od tyłu... hmm :)
  4. 5 lat za poźno, czasami mam uczucie, że programiści chadzają innymi ścieżkami niż graficy po kawe w autodesku..
  5. Witam, mam kilka prblm ze stroną we flashu, jesli jest ktos kto może pomóc w kilku meczących problemach nie za darmo oczywiscie :) to prosze o kontakt.. [email protected]
  6. jest chyab taki skrypcik lub plugin grow poszukaj na sieci, ogolnie robisz napis i animujesz odkrywanie go. pzdr
  7. napisz moze jakiego softu uzywasz to odpowiednie osoby Ci pomoga. pzdr pamietaj ze rozciagajac klucze tylko w sordku zowlnisz tylko ten moment moze to wygladac dziwnie jesli masz np animacje z plotowana. jesli natomiast masz aniamcje od pozy do pozy to pewnie sie to uda.
  8. boner2

    motionbuilder - stretch bones .

    zawsze bede zdania ze to glownie do mocapow jest. prawda Hrydziu :)
  9. boner2

    motionbuilder - stretch bones .

    nie ma. ktos mi kiedys obiecal, ze przygotuje taki rig :)
  10. napewno eksport do kosci za pomoca fbx bedze szybszy niz eksport do pointcashe, mozesz to eksportnąc do fbx, jesli masz z tym prblm to pisz na gg bedzie szybciej 4658161
  11. musiz odpowiednio skonfigurowac eksport i napewno zadziala :) , to chyba najpopularniejsza metoda przenoszenia animacji.
  12. eksportuj przez *.fbx i bedze dzialac
  13. najsamprzod zrzucasz ten material na mesha proxy ktory jest lowpolowym zamiennikiem wozu tak aby nie liczylo sie latam. Jak stwierdzisz ze ulozyl sie idealnie na "wozie" podlinkowyjesz nula do miejsca za ktre cchesz ciagnac w cloth np zaznaczasz kilka vertexow robisz grupe i podpinasz chyba z tego co pamietam pod drag i animujesz nula. nalezy pamietac aby skala sceny byla odp itd... Powinno dzialac.....
  14. mozesz to zrobic nastepujaco, kopiujesz klucze z rot, poz, do dumiego podpinasz kamere do tego co chcesz a nastepnie plotujesz kamere do naszego dumiego albo plotujesz damiego do kamery podpinasz kamere i spowrotem plotujesz z damiego na kamere. albo ustawiasz w twoim obiekcie locala zgodnie z gimbalem twojej kamery i linkujesz :) pzdr
  15. boner2

    Riggowanie

    linkowanie to jedyna sluszna droga w tym przypadku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności