-
Programista unity3d poszukiwany
Studio Lemonorange poszukuje Programisty Unity3d Wymagania - biegłość w projektowaniu oprogramowania 3D - doświadczenie w tworzeniu projektów gier 3D - udokumentowany warsztat programisty, programisty 3D, portfolio projektów programistycznych, case study projektów 3D wizualizacje 3D, gry 3D Wynagrodzenie: Adekwatne do doświadczenia. email: [email protected] więcej informacjina na priv Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego w firmie 11 bit studios s.a. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."
-
Krótki film animowany: Origins
zgadzam się z Jarasem- żeby to chociaz była maryśka :)
-
Dead Island cinematik
mi coś player szwankuje i oglądam to od tyłu... hmm :)
- Sneak Peek: Viewport Canvas part 2
-
pomoc przy flashu
Witam, mam kilka prblm ze stroną we flashu, jesli jest ktos kto może pomóc w kilku meczących problemach nie za darmo oczywiscie :) to prosze o kontakt.. [email protected]
-
Animowany napis z piorem
jest chyab taki skrypcik lub plugin grow poszukaj na sieci, ogolnie robisz napis i animujesz odkrywanie go. pzdr
-
[3DS Max 9] Synchronizacja animacji ze sobą
napisz moze jakiego softu uzywasz to odpowiednie osoby Ci pomoga. pzdr pamietaj ze rozciagajac klucze tylko w sordku zowlnisz tylko ten moment moze to wygladac dziwnie jesli masz np animacje z plotowana. jesli natomiast masz aniamcje od pozy do pozy to pewnie sie to uda.
-
motionbuilder - stretch bones .
zawsze bede zdania ze to glownie do mocapow jest. prawda Hrydziu :)
-
motionbuilder - stretch bones .
nie ma. ktos mi kiedys obiecal, ze przygotuje taki rig :)
-
Max 2010 export animacji
napewno eksport do kosci za pomoca fbx bedze szybszy niz eksport do pointcashe, mozesz to eksportnąc do fbx, jesli masz z tym prblm to pisz na gg bedzie szybciej 4658161
-
Max 2010 export animacji
musiz odpowiednio skonfigurowac eksport i napewno zadziala :) , to chyba najpopularniejsza metoda przenoszenia animacji.
-
Max 2010 export animacji
eksportuj przez *.fbx i bedze dzialac
-
Ściągnięcie koca z auta
najsamprzod zrzucasz ten material na mesha proxy ktory jest lowpolowym zamiennikiem wozu tak aby nie liczylo sie latam. Jak stwierdzisz ze ulozyl sie idealnie na "wozie" podlinkowyjesz nula do miejsca za ktre cchesz ciagnac w cloth np zaznaczasz kilka vertexow robisz grupe i podpinasz chyba z tego co pamietam pod drag i animujesz nula. nalezy pamietac aby skala sceny byla odp itd... Powinno dzialac.....
-
[3ds max] Collapsing animation of linked object
mozesz to zrobic nastepujaco, kopiujesz klucze z rot, poz, do dumiego podpinasz kamere do tego co chcesz a nastepnie plotujesz kamere do naszego dumiego albo plotujesz damiego do kamery podpinasz kamere i spowrotem plotujesz z damiego na kamere. albo ustawiasz w twoim obiekcie locala zgodnie z gimbalem twojej kamery i linkujesz :) pzdr
-
Riggowanie
linkowanie to jedyna sluszna droga w tym przypadku...
boner2
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta