Skocz do zawartości

boner2

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Studio Lemonorange poszukuje Programisty Unity3d Wymagania - biegłość w projektowaniu oprogramowania 3D - doświadczenie w tworzeniu projektów gier 3D - udokumentowany warsztat programisty, programisty 3D, portfolio projektów programistycznych, case study projektów 3D wizualizacje 3D, gry 3D Wynagrodzenie: Adekwatne do doświadczenia. email: [email protected] więcej informacjina na priv Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego w firmie 11 bit studios s.a. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."
  2. boner2 odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    zgadzam się z Jarasem- żeby to chociaz była maryśka :)
  3. boner2 odpowiedział WWWoj → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    mi coś player szwankuje i oglądam to od tyłu... hmm :)
  4. boner2 odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    5 lat za poźno, czasami mam uczucie, że programiści chadzają innymi ścieżkami niż graficy po kawe w autodesku..
  5. boner2 dodał odpowiedź w temacie → w Inne ogłoszenia
    Witam, mam kilka prblm ze stroną we flashu, jesli jest ktos kto może pomóc w kilku meczących problemach nie za darmo oczywiscie :) to prosze o kontakt.. [email protected]
  6. boner2 odpowiedział AccessX → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    jest chyab taki skrypcik lub plugin grow poszukaj na sieci, ogolnie robisz napis i animujesz odkrywanie go. pzdr
  7. boner2 odpowiedział odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    napisz moze jakiego softu uzywasz to odpowiednie osoby Ci pomoga. pzdr pamietaj ze rozciagajac klucze tylko w sordku zowlnisz tylko ten moment moze to wygladac dziwnie jesli masz np animacje z plotowana. jesli natomiast masz aniamcje od pozy do pozy to pewnie sie to uda.
  8. boner2 odpowiedział kannu → na odpowiedź w temacie → Inne
    zawsze bede zdania ze to glownie do mocapow jest. prawda Hrydziu :)
  9. boner2 odpowiedział kannu → na odpowiedź w temacie → Inne
    nie ma. ktos mi kiedys obiecal, ze przygotuje taki rig :)
  10. boner2 odpowiedział michal84 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    napewno eksport do kosci za pomoca fbx bedze szybszy niz eksport do pointcashe, mozesz to eksportnąc do fbx, jesli masz z tym prblm to pisz na gg bedzie szybciej 4658161
  11. boner2 odpowiedział michal84 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    musiz odpowiednio skonfigurowac eksport i napewno zadziala :) , to chyba najpopularniejsza metoda przenoszenia animacji.
  12. boner2 odpowiedział michal84 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    eksportuj przez *.fbx i bedze dzialac
  13. boner2 odpowiedział mateusz1985 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    najsamprzod zrzucasz ten material na mesha proxy ktory jest lowpolowym zamiennikiem wozu tak aby nie liczylo sie latam. Jak stwierdzisz ze ulozyl sie idealnie na "wozie" podlinkowyjesz nula do miejsca za ktre cchesz ciagnac w cloth np zaznaczasz kilka vertexow robisz grupe i podpinasz chyba z tego co pamietam pod drag i animujesz nula. nalezy pamietac aby skala sceny byla odp itd... Powinno dzialac.....
  14. mozesz to zrobic nastepujaco, kopiujesz klucze z rot, poz, do dumiego podpinasz kamere do tego co chcesz a nastepnie plotujesz kamere do naszego dumiego albo plotujesz damiego do kamery podpinasz kamere i spowrotem plotujesz z damiego na kamere. albo ustawiasz w twoim obiekcie locala zgodnie z gimbalem twojej kamery i linkujesz :) pzdr
  15. boner2 odpowiedział guru → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    linkowanie to jedyna sluszna droga w tym przypadku...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności