Skocz do zawartości

babol23

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

babol23's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Czy za pomocą Wingsa można w miarę precyzyjnie rysować? Czy można np. przesuwać o określoną wartość, snapować do siatki? Przy wtawianiu brył można ustalić ich parametry, ale jak się sprawa ma z dalszym modelowaniem?
  2. Mam dwa pytania dotyczyczące udźwiękowienia i renderingu w Premier: 1.Jak wyrenderować film bez kompresji oraz zkompresowany do Divix-a? (muszę mieć dwie wersje). Gdzie ustawia się opcje renderingu? 2. Jak zrobić, żeby jakaś ścieżka dźwiękowa się stopniowo sciszała lub lub podgłaśniała?
  3. babol23

    max czy maya

    Czy to oznacza, że Vray jest teraz w standardzie z Mayą czy trzeba go dokupić osobno?
  4. babol23

    max czy maya

    Witam Odświeże ten bardzo starty wątek żeby nie zakładać nowego. Moje pytanie jest nastepujące: Dlaczego niby Maya nie nadaje się do architektury? Bo wielokrotnie pojawiły się takie stwierdzenia, lecz bez konkretów.
  5. Z tą brodą to na serio? Czy np. jeżeli wezmę czyjeś zdjęcie wytnę postć i powiedzmy np. zmienię kolor koszulki albo zrobie kogos chudzego lub grubszego to już może być? Czy tu chodzi o wykorzystanie fragmentu czyjegoś zdjęcia czy bardziej o osobę którą wycinamy? Czy np. nawet drobne zmiany już wystarczą żeby nie być posądzonym o nielegalne wykorzystanie?
  6. Pytanie jak w temacie. Czy można wycinac postacie z cudzych zdjęć znalezionych na necie? A np. jak sam zrobię komuś zdjęcie bez jego wiedzy i potem wytne postać i wykorzystam?
  7. Uvmap mam nałożone. Faktycznie po wywaleniu skylighta i oświetleniu omni pomogło. Generalnie aby uzyskać naturalne oświetlenie to używam skylighta i doświetlam co trzeba za ppomocą omni. Czy to zła technika?
  8. Ok rozumiem. A czy możesz mi odpowiedzieć na coś więcej na pytanie zawarte w pkt drugim. Czemu są tak drastyczne różnice wyglądzie tych ścian z bumpem. Przecież są tak samo ustawione, bo sa na jednym modelu, atym czasem jedne ściany są delikatnie zbumpowane(o taki efekt mi chodzi) a inne wyglądaja bardzo źle. Podobne problemy napotykam przy uzywaniu innych bumpów ( np. robiąc cegły lub chodniki).
  9. Witam Mam dwa pytania: 1. Modeluje budynek. Jak zrobić aby ściany nie były "płaskie". Chodzi mi o to, że w naturze nawet na prostych ścianach coś się dzieje ze względu na ich strukturę. 2. Próbowałem tego używając funkcji bump. Ale o ile na jednych ścianach to wygląda nawet dobrze (delikatna faktura) to na ścianie obok wyłaża takie "kluchy", nawet gdy bump jest ustawiony na 1. Czy może mi ktoś pomóc w kwesti realistycznych ścian czy tynków, przy czym chodzi mi nie tylko o zbliżenia, ale również bydynki widziane z dalszej odległości. Max 7, scanline, oświetlenie skylight
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności