Skocz do zawartości

Nivellen

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    w-wa

Nivellen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Sorki, że odgrzebuję stary wątek, ale jak na 160k poly, to wcale nie jest taka dokładna, brakuje znaczników na przyciskach "F" i "J" ;-) Ale i tak klawiaturka jest całkiem spoko, szczególnie ta czarna mi się podoba ok!
  2. Już się zabieram za sprawdzanie. Jeszcze raz - dzięki serdeczne za pomoc :-D
  3. Odgrzewam stary wątek, ale jestem pod wrażeniem i nie mogę się powstrzymać. Swoją przygodę z Max'em zacząłem dopiero miesiąc temu i jak patrzę na Twoją pracę Pionier, to zastanawiam się, czy zrobienie takiego modelu jest w ogóle możliwe ;-) Wielki szacunek! Przede mną jeszcze dużo nauki :-)
  4. Blend? To coś jak Multi/Sub-Object, jeśli nie, to jeszcze o niej nie słyszałem. Nadmienię, że korzystam z 8 wersji max'ia. A to mój low poly banerek:
  5. Dzięki za podpowiedź :) czyli widzę to tak - robię model bannera składający się z czterech elementów/obiektów: flagi, drzewca, i dwóch kulistych "metalowych" końcówek tego drzewca. W "Edytorze Materiałów" mam trzy teksturki, po jednej dla flagi i drzewca i trzecią, wspólną dla kul. Aby łączenie mesh'y przebiegło bez utraty mapowania tekstur, muszę przypisać oddzielny kanał ID dla każdej tekstury i odpowiednio każdego obiektu?
  6. Witam Mam nietypowy problem. Początkowo myślałem, że jak zwykle nacisnąłem jakiś skrót i zlikwidowałem sobie napisy w lewych górnych rogach viewportów, ale po ponownym uruchomieniu Maxa wszystko było znów na miejscu - do czasu. Po kliknięciu środkowym przyciskiem myszy (aby przesunąć widok w viewporcie) nagłówki znów znikają. Oczywiście funkcjonalność jest zachowana, wciąż mogę kliknąć w miejscu napisów i wybierać potrzebną opcję widoku z menu, ale samej informacji w postaci napisu "Front", lub "Perspective" już nie ma. Czy to kwestia mojego gapiostwa, czy muszę zacząć się martwić? Edit Wczytałem wcześniejszą wersję pliku/obiektu nad którym pracowałem. Wszystko było dobrze do momentu, kiedy zacząłem łączyć ze sobą mesh'e poleceniem "Attach". Podczas tego procesu wyskakuje mi dodatkowo okienko z opcjami dopasowania ID materiałów. Co jest grane?
  7. Boże broń. Dzięki temu wątkowi ocalał mój monitor ;-) Kombinowałem z ułożeniem siatki "pelt" i widocznie coś kliknąłem tak skutecznie, że za cholerę nie mogłem dojść do standardowych ustawień. Jestem świeżym użytkownikiem max'a więc takie rady są dla mnie bardzo cenne, a forum po to jest, aby pomagać użytkownikom o różnym poziomie wiedzy i zaawansowania. PS Witam wszystkich i mam nadzieję pozostać tu na dłużej. Howgh!
  8. Boże broń. Dzięki temu wątkowi ocalał mój monitor ;-) Kombinowałem z ułożeniem siatki "pelt" i widocznie coś kliknąłem tak skutecznie, że za cholerę nie mogłem dojść do standardowych ustawień. Jestem świeżym użytkownikiem max'a więc takie rady są dla mnie bardzo cenne, a forum po to jest, aby pomagać użytkownikom o różnym poziomie wiedzy i zaawansowania. PS Witam wszystkich i mam nadzieję pozostać tu na dłużej. Howgh!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności