Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

asdaq

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. asdaq odpowiedział Levus → na temat → Game Art
    Swietna praca! Informacje o wlosach tez - sporo lektury i testow przede mna. Jedno pytanie jesli mozesz powiedziec: ile roboczogodzin zajal sculpt? AQ
  2. asdaq odpowiedział asdaq → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki za komentarze. Anatomie studiuje przy każdym modelu wiec będzie się poprawiać. Angry dude czeka na chwile wolnego czasu bo roboty dużo. M.in.: kolejny model z tego samego projektu co wcześniejszy grubasek: Zombie
  3. asdaq odpowiedział Coyote → na temat → Work in progress (WIP)
    Prace rewelacyjne! Tutorial tez wygląda interesująco. Rozważałeś udostępnienie kilkuminutowego fragmentu gdzie można posłuchać jak tłumaczysz?
  4. Czesc, Jakis miesiac temu zabralem sie w koncu za Zbrusha. Efekty: Jeden z modeli do projektu przy ktorym pracuje: I WIP modelu robionego dla wprawy. Nie mam do niego sprecyzowanego konceptu, tylko pomysl na ogolne wrazenie. Stad nieco eksperymentow. Angry dude: Wiecej tutaj: https://www.behance.net/wip/706027/1294095 Komentarze mile widziane.
  5. Wlasnie pisalem jak napisales: uciekly mi 3 ngony... wszystko gra. Wielkie dzieki za szybka odpowiedz! Pozdrawiam, AQ
  6. Cześć, Mam problem z importem i eksportem plików .obj. Przesukiwalem forum (to i inne) i to co znalazłem i testowałem - bez rezultatu. Problem: Mesh postaci w Maxie 2014 - około 5000 trójkątów - niecałe 2500 poligonów: model A Eksportuje do formatu .obj, po czym importuje go z powrotem do tej samej sceny: model B Plik wraca ze zmieniona o dosłownie kilka sztuk liczba poligonów, liczba trójkątów jest taka sama. Zapisuje UV'ki z zaimportowanego pliku (model B) i nie mogę ich wczytać na oryginalny model (model A). Przetestowałem ten sam proces na podstawowym boxie - i działa bez problemu. Zaimportowany model jest identyczny jak oryginał. Podejrzewałem problemy z siatka na modelu A: otwarte krawędzie, niezespawane vertexy - szukałem - nie znalazłem. W ustawieniach eksportu i importu .obj wyłączyłem wszystko co wg mnie mogło zmienić mesh. Wiec w skrócie: Eksport / Import do obj zmienia liczbę trójkątów. Ktoś może coś podpowiedzieć? Dzięki! AQ
  7. O co chodzi z linkami pododawanymi do niektórych slow lub ich fragmentów?
  8. Rok minął odkąd coś tu wrzuciłem. Zahaczyłem się przy grze - pomagam w 2D i 3D. Poniżej wstępne koncepty - pokazuję bo założenia całości się zmieniły i te pomysły wylądowały w szufladzie. złośliwy stwór: Hefajstos Meduza: Proces zazwyczaj taki sam: mniej lub bardziej dokładny szkic ołówkiem. Skan, linie i kolory. Nieśmiało próbuję zamalowywać linie, ale jak przestaję je widzieć to tracę kontrolę nad bryłą i światłem. Komentarze mile widziane. AQ
  9. asdaq odpowiedział asdaq → na temat → Bitwa 2D: Future Detective
    garść refek: szkic: w trakcie definiowania podstawowych plam czerni i bieli:
  10. [FD] „Search” Intro: Recording 453/01/2214 …Click…. Caller #1: Hey! How it went? Caller #2: Is this channel secure? C#1: How do you think? C#2: Is it SECURE, man!? C#1: Calm down. Of course it’s secure. What happened? C#2: Shit hit the fan. That’s what happened. C#1: What does it mean? C#2: It means that they took her. They played us like kids and took her! C#1: F…uck! C#2: My meaning exactly. C#1: But how? C#2: How should I know? She’s gone, that’s all. …. …. C#2: You there? C#1: Yhm... C#2: What are they going to do to her? C#1: I guess same stuff they did to the other ones. C#2: Motherf…. C#1: Calm down, I’m going to find her. C#2: Yeah, right. What are you going to do exactly? C#1: Whatever it takes… C#2: Wha… …Click…
  11. asdaq odpowiedział asdaq → na temat → Game Art
    @iniside - dzięki za komentarz, masz rację trzeba będzie te modele zacząć wrzucać do silników. Tymczasem coś nowego: zegarek "cebula" - 700 tris widoki z Marmoseta:
  12. asdaq odpowiedział asdaq → na temat → Game Art
    @iniside: widoki są z Marmoseta, który element masz na myśli jeśli chodzi o diffuse? @Jedaith: dzięki za podmalówkę, pomału coraz lepiej mi idzie wyciąganie detali z różnych fotek. Kolejne z ostrzy: tatarski sztylet: Metal ostrza mógłby wyglądać znacznie lepiej. Co myślicie o mosiężnych elementach? I coś dla odmiany z wczoraj: pozdr AQ
  13. asdaq odpowiedział Zelki → na temat → Game Art
    Ok, macie rację. Podejścia są różne, nie chcę narzucać tego z którym ja się do tej pory spotykałem. Teraz w wątku jest za dużo tekstu, za mało obrazków ;) Zelki: dawaj nastęne prace.
  14. asdaq odpowiedział Zelki → na temat → Game Art
    @ ultrakaka: Napisałem: "ja poprzez game art rozumiem tworzenie zasobów do gier na bazie źródeł lub konceptów", a nie: "ja poprzez game art rozumiem tworzenie zasobów do gier". Ucięcie połowy zdania trochę zmieniło jego sens. ;) Dalej: Nie chodziło mi o fotorealizm, bynajmniej nie mam nic przeciwko szalonym projektom. Chodziło o proces. Dla mnie wygląda to tak: Zelki siadł do komputera, odpalił program 3D i zaczął freestyle'owo modelować, wypalać i teksturować. Wyszło takie coś. Co to jest? Nie wiadomo. Wyszło fajnie? Być może. Tylko wg mnie nijak się to ma do typowego procesu w game-dev'ie. A proces jaki ja znam jest taki: pomysł > concept art > game art W game arcie liczy się umiejętność stworzenia assetu odpowiadającego posiadanemu conceptowi. Siadając więc do jego tworzenia powinno się taki concept art mieć. W przeciwnym razie w trakcie modelowania i teksturowania będzie się wymyślać na żywca. A to nie ma nic wspólnego z tym jak to się odbywa w rzeczywistości. Wg mnie krokiem w dobrą stronę byłoby przygotowanie lub znalezienie fajnego conceptu czy źródła (stopień szaleństwa dowolny) i na jego podstawie opracowanie modelu. Pozdrawiam, AQ
  15. asdaq odpowiedział asdaq → na temat → Game Art
    @Idlero: dzięi za komentarz i za linki - część znałem, ale manufato był ciekawą nowością. AQ

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.