Skocz do zawartości

kubapod1989

Members
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kubapod1989's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Renderuje do klatek. Problem w tym, że wywaliło mi po 150 klatkach a teraz będę wyjeżdżał i chcę puścic całą animację na kilka kompów, tylko boje się, że będzie wywalać przez ram.
  2. Witam, Mam taki problem, że podczas renderowania animacji poczatkowe klatki zabierają 3gb ramu a po ok 150 klatkach max zjada już 6,5 gb ramu i wyłącza się gdy pamięci zabraknie (mam 8gb). Czy jest na to jakies rozwiązanie inne niż export obiektów do proxy ? Czy jeśli wyślę scene przez backburnera sam do siebie to zużycie ramu bedzie inne. Byłbym wdzięczny za radę, ponieważ każda próba zabiera masę czasu (muszę wyrenderować 50-100 klatek, zeby sprawdzić czy problem nadal istnieje) i jeszcze nie znalazłem rozwiązania. Licze na bardziej doświadczoneych kolegów :-) Z góry dzięki za pomoc
  3. Oczywiście, rozumiem to, że Bacburner zrobi to sam. Na początku puściłem jedną wizualizację na pierwszym kompie (i7), robiła się ponad 24h. Teraz puściłem inne ujęcie z tej samej sceny na bacburnerze, ale nie jakoś drastycznie różne pod względem materiałów, detaliczności etc. Minęło już ponad 8h, dwa dodatkowe komputery renderują jeden pasek ok. 6h, a i7 między 1h 20m a 2h 40m. Gdybym założył, że i7 będzie robił każdy pasek po 2h, to jemu samemu robienie całej sceny zajęłoby 40h (jest 20 pasków). Ten czas jest znacząco dłuższy i nie wiem czy coś źle ustawiam, czy to jest właśnie to nakładanie się obliczeń. Bo jeśli w scenie jest np. okno, to zakładam że każdy komputer musi obliczyć odbicia z całej sceny, w efekcie te odbicia są liczone 20 razy więcej niż przy jednym spójnym renderze. Czy mam racje? Czy może jednak bacburner umie jakoś zapamiętać te obliczenia i użyć przy kolejnych paskach?
  4. Witam, Chciałbym połączyć ze sobą trzy komputery (i7 3,4GHz 8GB ram; Q9550 3,2GHZ 8GB ram; czterodzieniowy procesor 2GHz z 4 GB ram) i stworzyć farmę na własne potrzeby. Renderuje wizualizacje, więc liczę raczej pojedyncze klatki. Z tego co się zorientowałem, w wypadku Backburnera jedyną metodą na renderowanie jednego obrazu na kilku komputerach jest podzielenie go na kilka osobnych pasków i rozesłanie tego do każdej maszyny z osoba. Obawiam się, że spowoduje to obliczanie tych samych rzeczy wielokrotnie przez każdy z komputerów, co może w efekcie nie być aż tak wydajne. W przypadku Vray Distributed wygląda na to, że render odbywa się na jednym komputerze, a reszta użycza tylko swojej mocy obliczeniowej co skutkuje większą ilością bucketów. Wnioskuje z tego, że może być szybciej niż w przypadku backburnera, bo nie nakładają się na siebie poszczególne etapy obliczeń, a wszystko odbywa się tylko raz przy użyciu większej mocy. Będę wdzięczny za podpowiedzi co wybrać i co się okaże w efekcie bardziej ekonomiczne. Z góry dzięki za pomoc.
  5. Witam, Chciałbym stworzyć materiał szkła, aby wyglądało tak jak na tych wizualizacjach : http://tamizo.pl/PL/projekty/architektura/84/dom_z_bala_warszawa.html Męczę się już bardzo długo i problemem jest uzyskanie takiej jakości odbić przy jednoczesnym spojrzeniu w głąb wnętrza. Proszę o pomoc, za co z góry dziękuje. Wszelkie wskazówki mile widziane.
  6. Dzięki przemone ! Właśnie czegoś takiego szukałem.
  7. Znalazłem tylko ten przykład w budynku Normana Fostera: http://farm4.static.flickr.com/3198/2769781322_8b7d7f1999.jpg?v=0 Kiedyś widziałem przykład zastosowania lustra/blachy na zewnątrz budynku w celu doświetlenia wnętrza. Niestety nie pamiętam autora i dlatego nie mogę znaleźć.
  8. Witam, Szukam przykładów wykorzystania "lustra" w architekturze w celu doświetlenia (wykorzystanie zjawiska odbicia promieni słonecznych). Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
  9. Szkoła według mojego projektu. Jeśli ktoś ma ochotę na postprodukcję to proszę się nie krępować (po cichu na to liczę).
  10. Jak ustawić GroundWiza aby trawka nie wychodziła za plane ? Chodzi o to aby dochodziła ale nie przekraczała krawędzi.
  11. Super, tylko w tej misce mam wrażenie, że są piłki do tenisa :-)
  12. Dodałem plane za oknem z bmp ale renderuje się na biało. Dlaczego ?
  13. Lepsze ustawienia. Komentarze i sugestie mile widziane.
  14. Według mnie jest już nieźle pomijając sampling.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności