-
render - siatka
Siema! Efekt renderowanej siatki można również uzyskać w ten sposób: - Material Editor - Shader Basic Parameters -> zaznaczyć "Wire" i "2-Sided" - Extended Parameters -> Wire -> zmienić "Size" w razie potrzeby Pozdrawiam, sker
-
[Modelowanie] Modelowanie samochodu [3dsmax]
Siemka! Link w/w już nie działa. Mógłby ktoś wrzucić tę część ponownie? Pozdrawiam i z góry dzięki!
-
[Inne]:Tworzenie prostego wnętrza [3ds max, VRay 1.5 RC2]
Siemka lukasz89pl, też miałem z tym problem, dlatego zamiast "create", zaznaczyłem "edge" po 2 stronach i użyłem opcji "bridge".
-
[Modelowanie][3dsmax] Drzewko Bonsai
Dzięki za ekspresową odpowiedź, jednak u mnie przy użyciu "undo", lekki kant i tak pozostaje - najwidoczniej musiałem coś zrobić inaczej. :P
-
[Modelowanie][3dsmax] Drzewko Bonsai
Siemka, może mi ktoś powiedzieć co jest robione pomiędzy 01:40 - 01:43 w II części tutka?
-
[Modelowanie]Making of a Śrubka Tutorial[3Ds Max]
Dzięki za tutka (+rep), jednak jako początkujący nie bardzo rozumiem tę część: - "spawamy je ze sobą(collapse)" - Które werteksy spawamy? Próbowałem zrobić to intuicyjnie, ale jakieś dziwne efekty mi wychodziły. :/ - "dodatkowo używamy chamfer na łączeniu z główką i na samym dole dla zaostrzenia przejścia" - To też próbowałem, jednak z rezultatem podobnym jak wyżej. EDIT1: Wszystko już zostało wyjaśnione dzięki autorowi powyższego tutka. :)
sker
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta