Skocz do zawartości

LukaszD

Members
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa, Polska

LukaszD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Cześć :) Wrzucam kulkę, którą zrobiłem dzisiaj żeby przetestować kamienie z Megascanów... free image uploading
  2. Strasznie fajne paskudztwo! :D Z ciekawości - mechanika na plecach robiona w Zbrushu czy czymś MAXopodobnym?
  3. Tak, krokodyl to skan i poprawki w Zbrushu bo skanowaniu ciągle daleko do doskonałości ;)
  4. O cholera, nie spodziewałem się tylu tak pozytywnych komentów! :) Dzięki ogromne! Dzisiaj w wolnym czasie postaram się jeszcze trochę pomęczyć gada zgodnie z waszymi sugestiami :)
  5. Z kadrem racja ale sam nie mam pomysłu co tam dodać ;) Jeżeli chodzi o wilgoć na skórze - testowałem wszelkie możliwe kombinacji reflecta i glossiness, materiał jest prawie jak lustro a krokodyl i tak wydawał się być suchy jak pieprz zamiast oślizgły i w końcu się poddałem ;) Jak ktoś ma jakiś patent na robienie mokrej, gadziej skóry to będę wdzięczny za podpowiedź!
  6. Cześć! Trochę wyżywałem się na zeskanowanym jakiś czas temu krokodylu ;) Poniżej efekt - w zasadzie jestem pewien, że poniosło mnie z post produkcją ale zawsze jak jest za mało grzebania w PS to wydaje mi się, że nic nie zrobiłem ;) Soft - 3DS Max, Zbrush Render - Mental Ray Post - Photoshop
  7. Oczy ida do wymiany na pierwszy ogień. Trzeba też będzie przerobić łapki - nie dość, że ma połamane pazury to jeszcze posklejane paluchy ;) Skan dokładnie tak jak mówisz - kamerka do zebrania chmury punktów i przetworzenie na siatkę z teksturą.
  8. http://xmb.stuffucanuse.com/xmb/image.php?&aid=3437&happy-lion.jpg ;)
  9. I jeszcze szybciutki render...
  10. Krokodyl był wypchany :) W planach był żywy ale głowny operator bał się, że upier**** mu nogę ;)
  11. Przedewszystkim świeć Daylight System albo mapą HDRI a nie Area Lightem.
  12. Hej, W ramach eksperymentu zeskanowaliśmy ostatnio krokodyla ;) Siedzi teraz w ZBrushu i czeka na drobne poprawki ale i tak prezentuje się chyba nieźle... Co myślicie? :) [ATTACH=CONFIG]91085[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91086[/ATTACH]
  13. Faktycznie, do screena zle zaimportowalem obiekt ale po ponownym imporcie w vc bylo 17984kb. Jakiś kolor obj przenosi bo widać go w Meshlab ale czy nie dam sobie ręki uciąć czy napewno jest to vertex color... Tak czy siak gość, który robił skan eksportował do obj z opcją przenoszenia vertex color więc powinno być ok... Mam jeszcze pliki w STL - STL przenosi vertex color?
  14. Na pierwszym screenie moje info z Channels Info... Niestety, po wrzuceniu mapy Vertex Color do diffuse i probie renderingu, max wywala blad z UV i renderuje na czarno - screen drugi i trzeci... Po wrzuceniu modifiera UVW Map i przełączeniu go na Vertex Channel renderuje jak na screenie czwartym....[ATTACH=CONFIG]86887[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86888[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86889[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86890[/ATTACH]
  15. Po nałożeniu UVW Map i przełączeniu kanału na Vertex Color obiekt wygląda jak na screenie... To samo po nałożeniu mapy Vertex Color w slot diffuse w materiale. Bez UVM Map obiekt jest czerwony a renderuje się całkowicie na czarno...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności