O cholera, nie spodziewałem się tylu tak pozytywnych komentów! :) Dzięki ogromne!
Dzisiaj w wolnym czasie postaram się jeszcze trochę pomęczyć gada zgodnie z waszymi sugestiami :)
Z kadrem racja ale sam nie mam pomysłu co tam dodać ;)
Jeżeli chodzi o wilgoć na skórze - testowałem wszelkie możliwe kombinacji reflecta i glossiness, materiał jest prawie jak lustro a krokodyl i tak wydawał się być suchy jak pieprz zamiast oślizgły i w końcu się poddałem ;) Jak ktoś ma jakiś patent na robienie mokrej, gadziej skóry to będę wdzięczny za podpowiedź!
Cześć! Trochę wyżywałem się na zeskanowanym jakiś czas temu krokodylu ;)
Poniżej efekt - w zasadzie jestem pewien, że poniosło mnie z post produkcją ale zawsze jak jest za mało grzebania w PS to wydaje mi się, że nic nie zrobiłem ;)
Soft - 3DS Max, Zbrush
Render - Mental Ray
Post - Photoshop
Oczy ida do wymiany na pierwszy ogień. Trzeba też będzie przerobić łapki - nie dość, że ma połamane pazury to jeszcze posklejane paluchy ;)
Skan dokładnie tak jak mówisz - kamerka do zebrania chmury punktów i przetworzenie na siatkę z teksturą.
Hej,
W ramach eksperymentu zeskanowaliśmy ostatnio krokodyla ;)
Siedzi teraz w ZBrushu i czeka na drobne poprawki ale i tak prezentuje się chyba nieźle...
Co myślicie? :)
[ATTACH=CONFIG]91085[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91086[/ATTACH]
Faktycznie, do screena zle zaimportowalem obiekt ale po ponownym imporcie w vc bylo 17984kb.
Jakiś kolor obj przenosi bo widać go w Meshlab ale czy nie dam sobie ręki uciąć czy napewno jest to vertex color... Tak czy siak gość, który robił skan eksportował do obj z opcją przenoszenia vertex color więc powinno być ok... Mam jeszcze pliki w STL - STL przenosi vertex color?
Na pierwszym screenie moje info z Channels Info...
Niestety, po wrzuceniu mapy Vertex Color do diffuse i probie renderingu, max wywala blad z UV i renderuje na czarno - screen drugi i trzeci... Po wrzuceniu modifiera UVW Map i przełączeniu go na Vertex Channel renderuje jak na screenie czwartym....[ATTACH=CONFIG]86887[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86888[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86889[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86890[/ATTACH]
Po nałożeniu UVW Map i przełączeniu kanału na Vertex Color obiekt wygląda jak na screenie...
To samo po nałożeniu mapy Vertex Color w slot diffuse w materiale. Bez UVM Map obiekt jest czerwony a renderuje się całkowicie na czarno...