Skocz do zawartości

yeltzyn

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. yeltzyn odpowiedział inespew → na odpowiedź w temacie → Plugins
    probowales wylaczyc kontrole konta uzytkownika http://www.pctips.pl/news/108289/Windows.Vista.i.Kontrola.konta.uzytkownika.administratora.zmiana.ustawien.html ?
  2. yeltzyn odpowiedział yeltzyn → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Sprawa nie dawala mi spokoju. Zanalizowałem raz jeszcze post areva i pobawilem sie modyfikatorami wygladzania. Ku mojemu zdziwieniu, po wywaleniu ts i dodaniu ms efekt docelowy zostal osiagniety. EOT
  3. yeltzyn odpowiedział yeltzyn → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Zainstalowałem na PC tę samą wersje co na laptopie. Niestety ku mojemu zdziwieniu problem pozostał. Scena ciągle renderuje się z tymi niechcianymi poszarpanymi liniami jak w drugiej próbce. Czy ktoś ma jeszcze pomysł, co może powodować te rozbieżności?
  4. yeltzyn odpowiedział yeltzyn → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Dzięki za szybką odpowiedź. Obiektem w scenie jest editable mesh+turbosmooth. Otwieram ten sam plik max, wiec problemu z jednostkami nie ma (sprawdzilem dla pewnosci). arev, pod jaka wersja 3ds renderowales?
  5. yeltzyn dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam, Od niedawna mam nowy sprzęt. Postanowiłem więc wyrenderować ponownie część swoich prac w wyższej rozdzielczośći (~54mpix) [wydruk plakatu]. Mam problem z jedną sceną. Źródłowy plik .max pochodzi z 3ds max 8 x86 + vray adv 1.50 RC3. Docelowo jest on otwierany na nowym sprzecie z 3ds max 9 x64 + vray demo 1.50.17 (bez sp). Problem dotyczy jakości renderu osiaganym na docelowym pliku. Linie widziane w szkle nie są tak ostre jak w źródle. Dla porównania zamieszczam 2 cropy jpg 500x500 z tiffów 2560x1600@300dpi. Pierwszy (dg-crop(3ds8vr15rc3).jpg) przedstawia efekt oczekiwany Drugi (dg-crop(3ds9vr15017).jpg) przedstawia efekt niepożądany *dla chętnych plik .max link Moje pytanie: z czego wynika różnica w jakości renderu? Jak mogę próbować uzyskać efekt źródłowy na docelowym sprzęcie. Czy różnica wynika z rozbieżności środowiska, wersji silnika renderującego, ustawień (chociaż dopilnowałem żeby były takie same), rodzaju sterownika (w 3ds8 jest software a w 3ds9 d3d)? Na przeszkodzie stoi jedynie czas renderu. Chciałbym uniknąć konieczności użycia wolniejszej maszyny.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności