Skocz do zawartości

yeltzyn

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Opole, Polska

yeltzyn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. probowales wylaczyc kontrole konta uzytkownika http://www.pctips.pl/news/108289/Windows.Vista.i.Kontrola.konta.uzytkownika.administratora.zmiana.ustawien.html ?
  2. czolem :)

    w wolnym czasie zrobilbys jakis renderek w topmodzie

  3. yeltzyn

    Jedna scena rozne rezultaty

    Sprawa nie dawala mi spokoju. Zanalizowałem raz jeszcze post areva i pobawilem sie modyfikatorami wygladzania. Ku mojemu zdziwieniu, po wywaleniu ts i dodaniu ms efekt docelowy zostal osiagniety. EOT
  4. yeltzyn

    Jedna scena rozne rezultaty

    Zainstalowałem na PC tę samą wersje co na laptopie. Niestety ku mojemu zdziwieniu problem pozostał. Scena ciągle renderuje się z tymi niechcianymi poszarpanymi liniami jak w drugiej próbce. Czy ktoś ma jeszcze pomysł, co może powodować te rozbieżności?
  5. yeltzyn

    Jedna scena rozne rezultaty

    Dzięki za szybką odpowiedź. Obiektem w scenie jest editable mesh+turbosmooth. Otwieram ten sam plik max, wiec problemu z jednostkami nie ma (sprawdzilem dla pewnosci). arev, pod jaka wersja 3ds renderowales?
  6. Witam, Od niedawna mam nowy sprzęt. Postanowiłem więc wyrenderować ponownie część swoich prac w wyższej rozdzielczośći (~54mpix) [wydruk plakatu]. Mam problem z jedną sceną. Źródłowy plik .max pochodzi z 3ds max 8 x86 + vray adv 1.50 RC3. Docelowo jest on otwierany na nowym sprzecie z 3ds max 9 x64 + vray demo 1.50.17 (bez sp). Problem dotyczy jakości renderu osiaganym na docelowym pliku. Linie widziane w szkle nie są tak ostre jak w źródle. Dla porównania zamieszczam 2 cropy jpg 500x500 z tiffów 2560x1600@300dpi. Pierwszy (dg-crop(3ds8vr15rc3).jpg) przedstawia efekt oczekiwany Drugi (dg-crop(3ds9vr15017).jpg) przedstawia efekt niepożądany *dla chętnych plik .max link Moje pytanie: z czego wynika różnica w jakości renderu? Jak mogę próbować uzyskać efekt źródłowy na docelowym sprzęcie. Czy różnica wynika z rozbieżności środowiska, wersji silnika renderującego, ustawień (chociaż dopilnowałem żeby były takie same), rodzaju sterownika (w 3ds8 jest software a w 3ds9 d3d)? Na przeszkodzie stoi jedynie czas renderu. Chciałbym uniknąć konieczności użycia wolniejszej maszyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności