Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

niuno

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam Nie mogę dojść do tego jak zrobić takie coś: mam boxa i chce zmienić jego wysokość , ale gdy to robię wydłuża się w góre i dół, jak zrobić żeby szedł tylko w górę ? Dodam że nie chodzi o skalowanie - tylko zmiane parametru heigh. Zmiana pivot point nic nie daje.. Z góry dzięki za wskazówki.
  2. niuno odpowiedział niuno → na temat → ZBrush
    Dzięki za odpowiedź !
  3. Witam, zaczynam zabawę z Zbrushem i mam takie pytania: 1. Gdy robię model w Zbrushu i wypalam mape normal, czy musze mieć ten model dokładnie zmapowany ? Na tutorialach widzę że nikt nie mapuje modelu, poprostu wypala normalke .. więc skąd 3ds max po imporcie normalki wie jak ja nałożyć ? 2. Gdy mapuje model w Zbrushu UVMasterem to muszę to robić na jak najniższej rozdzielczości tak ? I to mapowanie pasuje do wyższej rozdzielczości modelu ? Z góry dzięki za odpowiedzi. pozdrawiam.
  4. witam, czy mógłby ktoś podpowiedzieć, jak zrobić taki efekt: mam modele neuronów i chce żeby po nich rozchodziły się impulsy, zapewne każdy kojarzy o co chodzi, nie wiem tylko jak zrobić te impulsy :) Głównie mam problem aby impuls szedł po neuronie i rozgałęział wraz z jego dendrytami. z góry dzięki za podpowiedzi.
  5. rzeczywiście , nie pomyślałem o autosmooth, dzięki, lata już w maxie nie siedziałem ;) pozdrawiam.
  6. witam po extrude along spline mam zupelnie przestawione face`y , a po zaznaczeniu opcji align to face normal (zalacznik 2) , ksztalt sie robi zupelnie plaski. nie pomaga modyfikator Normal i Xform , nie wiem co robie zle.. a robie tak: box > zaznaczam poligon do extrude > extrude along spline > zaznaczam spline . Z góry dzięki za pomoc.
  7. MariushO - o tym zapomnialem, to jest dobre rozwiazanie. Proceduralna mapa musi byc dobra zeby sie sprawdzila, wyzsza szkola, ale dobra sugestia, dzięki za pomoc , pozdrawiam.
  8. witam mam dużego plane`a w maxie i chce na niego nałozyć texture ziemi lub powiedzmy trawy, jakie są rozwiązania problemu zapętlania się małej tekstury? Bo jak zrobie teksture w PS ktora się płynnie powtarza to widać w scenie że tekstura jest co chwile identyczna, czy mam zrobić po prostu dużą teksture w PS i nałożyć na plane ? Zastanawiam się też jak się teksturuje jakiś teren, gdzie tekstura musiałaby być olbrzymia. Z góry dzięki za wskazówki.
  9. Witam Mój 9800GT zakończył swój żywot ekspresową agonią i potrzebuje nowej karty. Patrząc na te wszystkie testy już mnie głowa boli, więc proszę mi napisać czy dobrze myślę: Im szybsze taktowanie rdzenia, tym szybszy render real time i wykorzystanie CUDA w sofcie ? Chcę wydać do 500 zł, w gry nie gram, 3ds max hobbystycznie, ale CUDA przydaje się ślicznie w Adobe Premiere, dlatego tylko Nvidia wchodzi w grę. Nie bardzo wiem co lepsze, gtx260, gts450, gtx450 już droższe, co tu wybrać ? Bardzo proszę o radę.
  10. Witam Bardzo proszę żeby ktoś bardzo ogólnie odpowiedział mi na pytanie, bo nie wiem czy dobrze to rozumiem: Czy aby zrobić model w maxie, dokończyć w zbrushu i następnie importować go do maxa w celu oteksturowania, rigowania etc to trzeba: najpierw go w maxie zmapować uvw ? bo jak zbrush go mapuje gdy chce wypalić bump mape czy normalke ? Nie rozumiem czy musze go najpierw jako low poly mapować w maxie, poźniej eksport do zbrusha - zrobienie high poly i mapy bump/normal > import w maxie i wedle tego mapowania które zrobie na lop poly nakladam mape z zbrusha ? Z góry dzięki, bo nie moge się odnależć w zbrushu z tym wszystkim.
  11. Nie wiem dlaczego, ale jak robie fragmentacje textu 3d, dostaje Fatal Error: Attempting to save in..temp folder i wywala majke. Nie zauważyłem tego z innymi obiektami,i jest to problematyczne bo nie moge teraz zrobić dynamiki z textem :/ co do sprzetu to feforce 9800GT, windows 7 x64 , 4 GB ramu. Kazda sugestia mile widziana, z góry dzięki.
  12. Witam Ostatnio liznąłem okazjonalnie troszkę Boujou 4, program jest banalnie prosty i kosmicznie wypasiony, ale teraz zastanawia mnie taka kwestia: 1. Czy jeśli mam wideo a nie wiem jaka była ogniskowa kamery, to możliwe jest dopasowanie perspektyw w maxie ? Bo... gdy wideo było kręcone np na szerokim kącie 20mm a po imporcie do 3d max mam tracking z boujou z kamerą 35 mm to perspektywa się nie będzie zgadzać prawda ? bo to co jest kwadratem na ogniskowej 35, będzie hmm trapezem na 20mm... Więc jeśli mam w scenie wideo stolik który jest kwadratem, to musze w maxie zrobić box imitujący stolik, ten box również musi być kwadratem, ale w zależności od ogniskowej kamery, nie musi pasować do perspektywy w trackowanym wideo. W maxie banalnie prosto jest odgadnąć jaka była ogniskowa przy pomocy camera mach, więc czyżby rozwiązaniem było ustawienie w maxie pożądanej ogniskowej ? Tyle że punkty referencyjne z boujou wtedy nie zgadzają się z video wrzuconym w viewport.. Dzięki z góry za jakiekolwiek sugestie. Ogólnie proszę o jakieś rady na temat machmoving`u bo bardzo mnie to wciąło, w prawdzie zacząłem 2 dni temu, kilka klipów udało mi się bezbłędnie zrobic i dopasowac w maxie i afx, ale nie potrafie sobie poradzic gdy film ma szeroki kąt itd Oczywiście są tutoriale, ale mi chodzi o jakieś rady kogoś, kto ma z tym doświadczenie :-)
  13. niuno odpowiedział gientekwl → na temat → Editing & Compositing
    Jeśli masz fotke i nie znasz ogniskowej, to tak jak w tutku z evermotion - przy pomocy camera match, max sobie wyznaczy ogniskową jeśli zrobisz dobrze ustawione punkty referencyjne w fotce. Ogólnie jak się robi compositing itd to najlepiej mieć zebrane jakieś podstawowe info o punktach w przestrzeni - czyli scenie.
  14. Witam Czy jeśli mam procesor z szyną 1333 to pamięć taktowana 800 będzie go spowalniać , czy to nie ma znaczenia ? Bo DDR2 800 są o wiele tańsze niż te 1066 a wydajność podobno jest bardzo zbliżona.. Co o tym sądzicie ?
  15. Witam Chodzi o zwykłą prostą rurę , oświetlenie jej wnętrza żeby było jednolite na całej długości, bo ustawianie omni jedno za drugim w środku to chyba nie jest na to dobry sposób.. Aha, tekstura z bump i displacement jest zastosowana, wiec włączenie w scenie omni tylko z opcją ambient odpada (tak myślę), bo wtedy faktura jest płaska. Z góry dzięki za rade.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.