Skocz do zawartości

gonzo71

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. gonzo71 odpowiedział Kolas → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    W sumie 100 FG powinno tez byc dobrze
  2. aha :) dzieki. Alez pomylka.
  3. chcialem dac bum normalny od tekstury i bump rys ale probuje tym mixem i ciagle jest tylko bump od textury, ktora jest w pierwszym slocie mixa. Mix amount daje na 0,5. Nie wiem jak to uzyc.
  4. gonzo71 odpowiedział Kolas → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie ma photorgaphic expouser control? Chyba powinien byc. A jak nie to zainstaluj sobie nowszego. Jesli chodzi o uwagi na poczatek. Stanowczo za duzo FG Rays 300 powinno ci wystarczyc a za malo Avg GI Photons per light sprobuj 400.000.
  5. Wszelkie sugestie mile widziane.
  6. gonzo71 odpowiedział Kolas → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    pokaz ustawienia fg i gi. Jak uzywasz mr sun i mr sky to nie logarythmic tylko photometric expouser control powinienes uzywac. Jakie ustawienia BRDF dla tego bialego piano lakieru na szafkach uzyles?
  7. gonzo71 odpowiedział przemone → na odpowiedź w temacie → Architektura
    przemone>> zrobisz jak uwazasz
  8. gonzo71 odpowiedział przemone → na odpowiedź w temacie → Architektura
    95 cm to za wysoko jak na umywalke. wez jeszcze pod uwage, ze jest cofnieta. Na kazdym ujeciu widac, ze jest za wysoko.
  9. gonzo71 odpowiedział gonzo71 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    szczery>> moze cos podpowiesz
  10. gonzo71 odpowiedział gonzo71 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Dobrze sprobuje prosciej. Mam szescian i nalozony na niego Unwrap UVW. Czy poslugujac sie modyfikatorem Unwrap i tekstura drewna moge uzyc w jakis sposob Real-World Scale tej tekstury? Prosciej juz nie umiem zapytac.
  11. gonzo71 odpowiedział gonzo71 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Kurcze albo zle zadalem pytanie albo takie trudne :)
  12. gonzo71 dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Czy jak nakladam teksture na obiekt zmapowany przez Unwrap UVW to czy moge to zrobic w jakis sposob uzywajac Real-World Scale tej tekstury czy tylko przez Tilling?.
  13. gonzo71 odpowiedział gonzo71 → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Cienie sa wlaczone oczywiscie domyslnie w maxie 2011.
  14. Renderer Mental Ray. Probuje wykonac szafy kuchenne z szybami z matowego szkla. Problem polega na tym, ze jak podswietlam je od wewnatrz swiatlem spot light swiatlo wychodzi poza boczne drewniane sciany szaf. Czy nie da sie tego uniknac? Czy mental nie widzi ze boczne sciany nie sa przezroczyste? Czemu swiatlo przechodzi przez drewniane szafy a nie odbija sie wewnatrz?
  15. Probuje wyresetowac sloty przez Reset Materials Slots i nie dziala. Moze mial ktos podobny problem?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności