chcialem dac bum normalny od tekstury i bump rys ale probuje tym mixem i ciagle jest tylko bump od textury, ktora jest w pierwszym slocie mixa. Mix amount daje na 0,5. Nie wiem jak to uzyc.
Nie ma photorgaphic expouser control? Chyba powinien byc. A jak nie to zainstaluj sobie nowszego.
Jesli chodzi o uwagi na poczatek. Stanowczo za duzo FG Rays 300 powinno ci wystarczyc a za malo Avg GI Photons per light sprobuj 400.000.
pokaz ustawienia fg i gi. Jak uzywasz mr sun i mr sky to nie logarythmic tylko photometric expouser control powinienes uzywac. Jakie ustawienia BRDF dla tego bialego piano lakieru na szafkach uzyles?
Dobrze sprobuje prosciej.
Mam szescian i nalozony na niego Unwrap UVW. Czy poslugujac sie modyfikatorem Unwrap i tekstura drewna moge uzyc w jakis sposob Real-World Scale tej tekstury? Prosciej juz nie umiem zapytac.
Czy jak nakladam teksture na obiekt zmapowany przez Unwrap UVW to czy moge to zrobic w jakis sposob uzywajac Real-World Scale tej tekstury czy tylko przez Tilling?.
Renderer Mental Ray. Probuje wykonac szafy kuchenne z szybami z matowego szkla. Problem polega na tym, ze jak podswietlam je od wewnatrz swiatlem spot light swiatlo wychodzi poza boczne drewniane sciany szaf. Czy nie da sie tego uniknac? Czy mental nie widzi ze boczne sciany nie sa przezroczyste? Czemu swiatlo przechodzi przez drewniane szafy a nie odbija sie wewnatrz?