Skocz do zawartości

_Orion_

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. _Orion_ dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Mam pytanie: jak (w 3ds max 2015) najlepiej oświetlić scenę -rzut 3d mieszkania? Czy lepiej oświetlać jak interior, światłami sztucznymi? Czy jak exterior, słońcem? https://www.google.pl/search?q=rzut+3d&biw=1600&bih=805&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1s0WVae7IYLtUpCKhOgJ&ved=0CB8QsAQ
  2. _Orion_ odpowiedział _Orion_ → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki za odpowiedzi. Pamiętam, że kilka lat temu widziałem jakiś script pod maxa, który ładnie robił taka konwersję. Tylko nie pamiętam jego nazwy. Może ktoś wie czy aktualnie jest cos takiego?
  3. _Orion_ dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Pytanie jak w temacie. Mam model high poly ładnie zunwrapowany i jak redukuje poligony proOptimizerem to mapowanie mi znika i muszę je robić od nowa (sporo pracy). Jest jakiś sposób (plugin, może być płatny) aby zrobić z high poly low poly bez utraty mapowania? Soft 3ds 2014 i vray2.
  4. _Orion_ odpowiedział Shrike → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Po wczytaniu scenki (2014) z nowego ArchInteriors30 wydajność spada do fps:0,377! Praktycznie nic nie da się zrobić. Ta sama scena w 2013 ma fps:998! Tak się zastanawiam za co zapłaciłem te 3,5k za subskrypcję? Nie ma jakiś łatek, żeby to naprawić? Dodam, że zainstalowałem service pack 3.
  5. _Orion_ odpowiedział tr000tyl → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Zdjęcie przedwojenne a auto kilka dni temu wyjechało z salonu ;) Perspektywa "wyprostowana" sprawia wrażenie jakby kamienica miała się przewrócić w lewo. Pierwsza wersja jest lepsza, bardziej real.
  6. _Orion_ odpowiedział Q'bot → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dla mnie super. Pewnie taki był cel, że pierwszy plan miał być ciemny, przez to skupiamy się na tym co jest za bramą.
  7. _Orion_ odpowiedział _Orion_ → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Dzięki za odzew. A Alpha Pass?
  8. _Orion_ dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam, mam pytanie jak poprawnie zrobić Vray Shadow Pass (cienie wychodzą jakby w negatywie) i Alpha Pass (za każdym razem mam tylko białe tło)? Szukałem w necie i próbowałem eksperymentować a efekty wciąż są niezadawalające. Chciałbym cienie osobno nakładać (na warstwie) w ps.
  9. _Orion_ odpowiedział artursadlos → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Kolega chyba nowy w branży? W każdym kraju jest grupa freelancerów (studentów ipt.), którzy robią za miskę ryżu. Takie jest prawo rynku. Ale jeżeli Twoje prace (jak piszesz) są bardzo dobre to nie masz co się obawiać konkurencji. Wrzuć swoje prace na najważniejsze fora 3D (np. tutaj) a klienci sami do Ciebie przyjdą.
  10. _Orion_ odpowiedział grubas → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Wizka z basenem czadowa. Na pozostałych drażni wszędzie to samo auto i drzewo na pierwszym planie (w końcu to mają być wizki domków a nie drzew).
  11. Kim jest pracownik? Pracownikiem jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę (art. 2 kp). Zgodnie z tą definicją, nie sam fakt wykonywania pracy, czyni z danej osoby pracownika, ale (co bardzo ważne) rodzaj umowy wiążącej obie strony. Warto zwrócić na to uwagę, gdyż tylko pracowników (w rozumieniu kp) chronią i obowiązują przepisy prawa pracy. Oznacza to że osoba, która wykonuje zadania dla nas na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenie nie jest pracownikiem. Podstawa prawna: Kodeks Pracy (Dz.U. 1974 nr 24 poz. 141)
  12. Czyli jak prawnik (umowa zlecenie) przychodzi do firmy z własnym laptopem, wpada niespodziewanie policja (w wiadomym celu) i konfiskuje mu laptopa bo jest firmowy? Możesz podać przepisy prawne na których opierasz swoje tezy?
  13. _Orion_ odpowiedział _Orion_ → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Nie kumam kolego o czym ty tu piszesz... Pamiętam, ze Alex VrayGuy miał opublikować tutka do tej metody. Tylko nie mogę go znaleźć w sieci.
  14. _Orion_ dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam, czytałem kiedyś, że można się pozbyć aliasingu nie przez stosowanie filtrów a przez render w wysokiej rozdzielczości i zmianę wielkości w PS. Jak to fachowo w PS zrobić? Wystarczy, ze w image size zmienię z 4000 px na 3000 px? jakoś nie widzę różnicy, dlatego pytam co robię źle.
  15. _Orion_ odpowiedział polka dot → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    A te 3-9h to jesli mozna wiedziec na jakim sprzecie? Czym świecone w studio (hdri)? W sumie to te chromy nie maja czego odbijać a wyglądają pięknie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności