Ale pochwalić moge tutoriala do mustanga bo naprawde fajny. Dlatego ściągnąłem do mai do ferrari i motoru i ale czasu brak żeby to przerobić bo na takich projektach człowiek się najwięcej nauczy te wszystkie intro trza przejechać po to żeby sie depresji nie nabawić jak sie od razu na coś dużego wystartuje i jeszcze sie ma skłonności do robienia błędów
witam jak zrobić we flashu CS3 w ActionScript3 żeby po najechaniu na moveClipa naciśnięciu myszą i ciągnięciu w góre albo w dół załączyła się funkcja i wartość w niej np obracanie ulegało zmianie w zależności od kierunku przesuwania myszy?
Na stronie geekatplay.com pojawił się nowy zestaw tutoriali do Vue 8.
Obrazki wyglądają ciekawie (szkoda że jeszcze nie są darmowe), więcej na: http://geekatplay.com/epiclandscape2/
Jak zrobić w mentalu żeby wolumetryka przechodziła przez przezroczysty obiekt i zbierała jego kolor po drodze (jak nie jest w 100% przezroczysty) zeby to współgrało z kaustyką
Robie np mur z kamieni albo cegeł i co lepiej dać normal czy displace map (i jak już displace czy zwiększać zagęszczenie siatki tam gdzie mają być deformacje czy całą siatke ) albo może wyraźniejsze wgłębienia displacem a powierzchowne normal. A może ktoś tak przy okazji wie jaki jest odpowiednik mapy diffuse map w blenderze przycisk ref nie wiem tam tylko jest diffuse color (w książce do blendera pisze że to są 2 podstawowe mapy a koloru powinna być mało skomplikowana dał przykład że jak jest odymiony pokój to sie światło bardziej pochłania i chyba w 3ds maxie jest coś takiego tylko nie moge znaleźć) nie usuwajcie wątku od razu przynajmniej na drugie odpowiedzcie.
Witam chciał bym się dowiedzieć jak dobrze robić textury, specular, glosines i bump jakie są powiązania między mapą koloru a nimi (jak macie tutoriale po polsku to napiszcie) i w czym je najlepiej robić (photoshop, bodypaint chyba że są jakieś inne propozycje) chodzi mi o zrozumienie jak to zrobić żeby ładnie się prezentowały bo ich działanie znam tylko jak to wszystko namalować żeby było zgrane
import z boujou się da w blenderze jest skrypt który mam tu jest darmowy to chyba można pisać http://chomikuj.pl/mmadyda/moje+w*c5*82asne+dodane+has*c5*82o+mmadyda/plug-ins/dodatki+i+skrypty+pytona+BLENDER/boujou+4+importer
blender kompendium albo 3ds max biblia (3ds max biblii już helion nie wydaje ale na allegro chyba jest, najlepsze są chyba wideotutoriale można się więcej nauczyć niż z książki)
jak sie weźmie i pociągnie u góry panel to wychodzą opcje w zakładce edit methods jest dział auto keyframe (trzeci dział) i u samej góry tego działu jest opcja Auto-Keying Enabled