-
Digital Tutors [3DS MAX]
Ale pochwalić moge tutoriala do mustanga bo naprawde fajny. Dlatego ściągnąłem do mai do ferrari i motoru i ale czasu brak żeby to przerobić bo na takich projektach człowiek się najwięcej nauczy te wszystkie intro trza przejechać po to żeby sie depresji nie nabawić jak sie od razu na coś dużego wystartuje i jeszcze sie ma skłonności do robienia błędów
- Digital Tutors [3DS MAX]
-
Flash i mysz
witam jak zrobić we flashu CS3 w ActionScript3 żeby po najechaniu na moveClipa naciśnięciu myszą i ciągnięciu w góre albo w dół załączyła się funkcja i wartość w niej np obracanie ulegało zmianie w zależności od kierunku przesuwania myszy?
-
geekatplay Studio Epic landscapes II
Na stronie geekatplay.com pojawił się nowy zestaw tutoriali do Vue 8. Obrazki wyglądają ciekawie (szkoda że jeszcze nie są darmowe), więcej na: http://geekatplay.com/epiclandscape2/
-
problem z wolumetryką
dzięki popatrze
-
problem z wolumetryką
Jak zrobić w mentalu żeby wolumetryka przechodziła przez przezroczysty obiekt i zbierała jego kolor po drodze (jak nie jest w 100% przezroczysty) zeby to współgrało z kaustyką
-
Do czego lepiej normal mapa a do czego displace
na drugie znalazłem: dostępna z shaderami Anisotropic, Oren-Nayar-Blinn, and Multi- Level Shaders. mapa Diffuse Level. Odpowiedzcie na pierwsze prosze
-
Sceny 3D: Mars, Ziemia, Księżyc
Fajnie by było jak by księżyc był sferą (to szare) i troche łagodniejsze było przejście z oświetlenia w cień. Bo przez ten księżyc gwiazdy widać
-
Do czego lepiej normal mapa a do czego displace
Robie np mur z kamieni albo cegeł i co lepiej dać normal czy displace map (i jak już displace czy zwiększać zagęszczenie siatki tam gdzie mają być deformacje czy całą siatke ) albo może wyraźniejsze wgłębienia displacem a powierzchowne normal. A może ktoś tak przy okazji wie jaki jest odpowiednik mapy diffuse map w blenderze przycisk ref nie wiem tam tylko jest diffuse color (w książce do blendera pisze że to są 2 podstawowe mapy a koloru powinna być mało skomplikowana dał przykład że jak jest odymiony pokój to sie światło bardziej pochłania i chyba w 3ds maxie jest coś takiego tylko nie moge znaleźć) nie usuwajcie wątku od razu przynajmniej na drugie odpowiedzcie.
-
Jak robić textury specular glosines bump
Witam chciał bym się dowiedzieć jak dobrze robić textury, specular, glosines i bump jakie są powiązania między mapą koloru a nimi (jak macie tutoriale po polsku to napiszcie) i w czym je najlepiej robić (photoshop, bodypaint chyba że są jakieś inne propozycje) chodzi mi o zrozumienie jak to zrobić żeby ładnie się prezentowały bo ich działanie znam tylko jak to wszystko namalować żeby było zgrane
-
Skarb
walnij jakieś defekty na pniu palmy
-
Tracking real + 3D
import z boujou się da w blenderze jest skrypt który mam tu jest darmowy to chyba można pisać http://chomikuj.pl/mmadyda/moje+w*c5*82asne+dodane+has*c5*82o+mmadyda/plug-ins/dodatki+i+skrypty+pytona+BLENDER/boujou+4+importer
-
Porządny e-book o modelowaniu, teksturowaniu itd. w 3ds Maxie (najlepiej 2008)
blender kompendium albo 3ds max biblia (3ds max biblii już helion nie wydaje ale na allegro chyba jest, najlepsze są chyba wideotutoriale można się więcej nauczyć niż z książki)
-
Rozrywanie materiału
radze przeczytać Blender Kompendium (jak chcesz PDF napisz na gg)
-
Auto Keying
jak sie weźmie i pociągnie u góry panel to wychodzą opcje w zakładce edit methods jest dział auto keyframe (trzeci dział) i u samej góry tego działu jest opcja Auto-Keying Enabled
mmadyda
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta