Skocz do zawartości

goat91

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hej, Zaczynam wlasnie renderowac roznego rodzaju dymy i natknalem sie na pewien uporczywy problem. Za kazdym razem jak mam gesty, czarny dym jestem w stanie dostrzec voxele na gornych czesciach tych "grzybow". Niechcialbym zmniejszac rozmiaru komorek bo to negatywnie wplywa na czasy renderowania. Jest na to jakis sposob? Urzywam Vraya 3.2 i PhoenixFD 2.0 [ATTACH=CONFIG]99987[/ATTACH]
  2. goat91 odpowiedział goat91 → na odpowiedź w temacie → Modo
    Dzieki Mat !! Dopiero zaczynam ogarniac MODO po 6 latach urzywania maxa i niektore rozwiazania w nim zaprawde pozytywnie mnie zaskakuja. Dzieki raz jeszcze!
  3. goat91 dodał odpowiedź w temacie → w Modo
    https://plus.google.com/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521 https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779898798078834?pid=6066779898798078834&oid=117070294523276041057 https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779572991908658?pid=6066779572991908658&oid=117070294523276041057 Robie takiego oto stwora. Jak przypisalem mu shader Skin to fioletowa tekstua diffuse ktora mu namalowalem nie jest widoczna na futerku. Jak sie ustawia odpowiednia mape jako diff w Skin shader? Sorry jak to jest super banalne ale jestem nowy w MODO. Pozdrawiam, Michal
  4. goat91 odpowiedział Kir4 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie wiem czemu tu zadnego inputu od innych nie ma. Mi sie bardzo pomysl podoba. Moze tylko niektore modele as troche za low poly jak na moj gust ale ogolnie gratuluje pomyslu
  5. goat91 odpowiedział goat91 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dzieki! Rzeczywiscie dziala! Wlasnie tak mi sie wydawalo ze to musi tam byc ale nie moglem znalezc. Raz jeszcze dzieki!
  6. goat91 dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, Postaniwilem sie ostatnio przeniesc z 3ds Max do Maya i po przerobieniu paru poczatkowych tutoriali jedna rzecz zwrocila moja usage. W Maya Move tool nie ma mozliwosci przemieszczenia obiektu/ vertexu/ czegokolwiek po dwuch osiach jednoczesnie(!) tak jak da sie w maxie( te 3 kwadraty przy centrum move tool). Jest jakas mozliwosc ustawienia tego jak w Maxie?
  7. zio_mal --> To czego uzywa Pixar do animacji ze maja viewport na GPU? Maya?
  8. That Australian accent...
  9. goat91 odpowiedział goat91 → na odpowiedź w temacie → Animacje
    MakingOf dla zainteresowanych jak obiecalem!
  10. goat91 odpowiedział goat91 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    MakingOf do Fladrifa dla zainteresowanych!
  11. goat91 dodał odpowiedź w temacie → w Animacje
    Witam! Chcialem przedstawic prace nad ktora pracowalem pare ostatnich miesiecy. Jest to praca wykonana jako czec mojego honours project. Link do WIPa tutaj: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92575 Wszelkie komentarze mile wiedziane. Jakiegos making of'a na temat tej pracy zrobie w krotce!
  12. goat91 odpowiedział goat91 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    W koncu skonczylem renderowanie!! Zajelo mi to wiecej czasu niz przypuszczalem. Terminy mnie gonia wiec nie mam duzo czasu na poprawki. Zamieszcze rowniez w ukonczonych.
  13. goat91 odpowiedział 2013 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bardzo fajne kolorystycznie, podoba mi sie.
  14. goat91 odpowiedział goat91 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzieki ikkiz! Niestety z animacji jestem bardzo kiepski. Tak wlasciwie to jest to moja pierwsza animacja. Nigdy wczesniej tez nie zajmowalem sie compositingiem wiec ten caly projekt jest poniekad eksperymentem pozwalajacym mi poprobowac wszystkich tych rzeczy od A do Z i ocenieniem co mi sie podoba a co nie... a zarazem jest to tez moj honours project :D Ciesze sie jak sie innym podoba. Nie ma lepszej nagrody jak satysfakcja widza :) W przeciagu tego tygodnia powinienem wlasciwie skonczc proces animowania tego wszystkiego... zostanie tylko rendering. Bede updateowal na bierzaco!
  15. goat91 odpowiedział goat91 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    [video=youtube_share;bBuTJgI-9XQ]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności