goat91
Members-
Liczba zawartości
293 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Aberdeen, Szkocja
goat91's Achievements
Newbie (1/14)
15
Reputacja
-
Hej, Zaczynam wlasnie renderowac roznego rodzaju dymy i natknalem sie na pewien uporczywy problem. Za kazdym razem jak mam gesty, czarny dym jestem w stanie dostrzec voxele na gornych czesciach tych "grzybow". Niechcialbym zmniejszac rozmiaru komorek bo to negatywnie wplywa na czasy renderowania. Jest na to jakis sposob? Urzywam Vraya 3.2 i PhoenixFD 2.0 [ATTACH=CONFIG]99987[/ATTACH]
-
Dzieki Mat !! Dopiero zaczynam ogarniac MODO po 6 latach urzywania maxa i niektore rozwiazania w nim zaprawde pozytywnie mnie zaskakuja. Dzieki raz jeszcze!
-
https://plus.google.com/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521 https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779898798078834?pid=6066779898798078834&oid=117070294523276041057 https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779572991908658?pid=6066779572991908658&oid=117070294523276041057 Robie takiego oto stwora. Jak przypisalem mu shader Skin to fioletowa tekstua diffuse ktora mu namalowalem nie jest widoczna na futerku. Jak sie ustawia odpowiednia mape jako diff w Skin shader? Sorry jak to jest super banalne ale jestem nowy w MODO. Pozdrawiam, Michal
-
Nie wiem czemu tu zadnego inputu od innych nie ma. Mi sie bardzo pomysl podoba. Moze tylko niektore modele as troche za low poly jak na moj gust ale ogolnie gratuluje pomyslu
-
dzieki! Rzeczywiscie dziala! Wlasnie tak mi sie wydawalo ze to musi tam byc ale nie moglem znalezc. Raz jeszcze dzieki!
-
Witam, Postaniwilem sie ostatnio przeniesc z 3ds Max do Maya i po przerobieniu paru poczatkowych tutoriali jedna rzecz zwrocila moja usage. W Maya Move tool nie ma mozliwosci przemieszczenia obiektu/ vertexu/ czegokolwiek po dwuch osiach jednoczesnie(!) tak jak da sie w maxie( te 3 kwadraty przy centrum move tool). Jest jakas mozliwosc ustawienia tego jak w Maxie?
-
Wideotutorial: Pixar-like animation controls
goat91 odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
zio_mal --> To czego uzywa Pixar do animacji ze maja viewport na GPU? Maya? -
Wideotutorial: Modelowanie postaci do gry (bez cięć)
goat91 odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
That Australian accent... -
MakingOf do Fladrifa dla zainteresowanych!
-
Witam! Chcialem przedstawic prace nad ktora pracowalem pare ostatnich miesiecy. Jest to praca wykonana jako czec mojego honours project. Link do WIPa tutaj: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92575 Wszelkie komentarze mile wiedziane. Jakiegos making of'a na temat tej pracy zrobie w krotce!
-
W koncu skonczylem renderowanie!! Zajelo mi to wiecej czasu niz przypuszczalem. Terminy mnie gonia wiec nie mam duzo czasu na poprawki. Zamieszcze rowniez w ukonczonych.
-
Bardzo fajne kolorystycznie, podoba mi sie.
-
Dzieki ikkiz! Niestety z animacji jestem bardzo kiepski. Tak wlasciwie to jest to moja pierwsza animacja. Nigdy wczesniej tez nie zajmowalem sie compositingiem wiec ten caly projekt jest poniekad eksperymentem pozwalajacym mi poprobowac wszystkich tych rzeczy od A do Z i ocenieniem co mi sie podoba a co nie... a zarazem jest to tez moj honours project :D Ciesze sie jak sie innym podoba. Nie ma lepszej nagrody jak satysfakcja widza :) W przeciagu tego tygodnia powinienem wlasciwie skonczc proces animowania tego wszystkiego... zostanie tylko rendering. Bede updateowal na bierzaco!
-
[video=youtube_share;bBuTJgI-9XQ]