Skocz do zawartości

Kuki

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Kuki odpowiedział odpowiedź w temacie → Hardware
    z tego co wiem plyta cd-rw ma inna budowe i pali sie wolniej. 4x a te nowe HS jada na 10x takze 8min to tak normalnie i nie ma co nazekac. no chyba ze zwykle cd-r pali z taka predkoscia to juz nie wiem.
  2. Kuki odpowiedział marcoos → na odpowiedź w temacie → Hardware
    mi udalo sie uruchomic maxtreme4.cos na GeMX400 64MB SDR. doszlo pare efektow, viewporty wygladaja o niebo lepiej. w max5 nie dzialaja strzalki [od transformacji]. chyba ze jakas nowsza wersja... max4 ciagnie bez problemu. na GeMX440 64MB DDR juz nie chce mi ruszyc. jak komus sie uda na 440 uruchomic to dajcie znac.
  3. Kuki odpowiedział MareG → na odpowiedź w temacie → Hardware
    tez mialem dziwne problemy z pamiecia. w2k sie baardzo dziwnie zachowywal. blu co jakis czas nie wiadomo kiedy. jak wlaczylem test pamieci w bios, tylko nie ten szybki tylko ten co 3razy zlicza pamiec wtedy stwierdzil ze jest cos nie tak. takze jak komp dziwnie mi sie zachowuje. zmieniam w biosie z quick test na normal i wykrywa wiekszosc usterek.
  4. Kuki odpowiedział Pablo → na odpowiedź w temacie → Hardware
    obawiam sie, ze nic nie mozesz zrobic. wiem ze na sylikonach sa takie mozliwosci (stacje renderujace).
  5. Kuki odpowiedział SCORPI → na odpowiedź w temacie → Bitwa 02 - Ogień Wojny
    motyw z zezem bardzo mi sie podobal. tera pytanie jak to zrobiles. przesunales tylko kamere, czy kamere razem z celem. i pytanie o ile. oczy niezle napierdzialaja. ale efekt wart wysilku. musze tez z tym pokombinowac.
  6. Kuki odpowiedział wujek_kane → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Kiedys [dawno temu] na chacie mialem starego indy mial az 25MHz [słownie dwadzie¶cia pięć], pracowałem w dosie 3d studio r4, procesor dx4-100MHz, DX4 nie miał polotu, a powinien być 4 razy szybszy. Indy maił dwa razy mniej ramu. poprostu sylikony to sylikony tera maj± 64bitowy system oper, to duzo zmienia. nikt mi nie powie ze 32-bitowy windows [w ktorym siedzi czesc archaicznych 16-bitowych sterow] bedzie moglo sie rownac z platforma 64-bitowa. Ale zem sie rozpisał...
  7. Kuki odpowiedział Lucas → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    sprˇbuj offset wiem ┐e w fotoszopie jest w filtrach. nie wiem jak w corel paint. tak czy inaczej przesun o 200 pixeli wez stempelek przejedz po krawedzi i wroc offsetem o -200 pixeli. chyba nic nie pojebalem [nie mam tu fotoszopa]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności