-
[3dsmax] Modelowanie telefonu
Czy jest jakiś videotutorial dotyczący modelowania telefonu? Oglądałem już kilka tutków, ale nadal gdy robię przyciski telefonu to coś z siatką jest źle i po turbosmooth jest źle. Próbowałem cutem, jak robię connect, a później odpowiednio skaluje, to poligon obok wychodzi taki, że go nie da rady ładnie zeskalować :/
-
[Modelowanie] modelowanie głowy [3dsmax]
Mógłby ktoś wrzucić jeszcze raz, bo już nie ma...
-
Problem z kratkami
Myślałem, że telefon będzie łatwiejszy do zrobienia: robię plane, kilka connectów poziomo i pionowo, a gdzie niegdzie obrysowuję klawisze i ekran, później daję odpowiedni extrude i gdy daję meshsmootha to też tak robi jak przy aucie. Możecie powiedzieć dlaczego źle siatkę robie ?
-
Stolik papieros poprawa
O ile się nie mylę to powinno to być tutaj: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=23 A co do rendera, to jak dla mnie troszkę za daleko i nie widać detali, ale wygląda ładnie.
-
Temperatura procesora Quad ??
Tutaj jest temat o overlockingu: http://forum.idg.pl/procesory-f107-podkrecanie_processora_intel_core_2_quad_q6600_processor-t156312.html
-
Modelowanie ulicy
Rozpocząłem modelować ulicę, zacząłem od sygnalizacji świetlnej, zrobiłem słup, teraz robię światła. Mam 2 problemy: 1. Zrobiłem kółka na światła, ale nie wiem co dać w te dziury aby "symulowały" lampy, np. takie jak na tym zdjęciu: http://zbrwz.pl/sygnalizacja.jpg 2. W maxie nie bawiłem się jeszcze światłami i nie wiem jakie światło dac do lampy, żeby świeciło na zielony/pomarańczowy/czerwony kolor, mam zamiar renderować w mental rayu.
-
Raysat_3ds max 2009
Znalazłem mental ray 3.6 Satellite for Autodesk 3ds Max 2009 32-bit 32-bit Chyba o to chodziło ? Zmieniłem we właściwościach typ uruchamiania na ręczny, nie włącza się ;) Dzięki za pomoc.
-
[3ds max] Problem z cylindrem
Robię boxa, zaznaczam odpowiednie poligon, daję bevel i wychodzi coś takiego jak w załączniku, a ja chcę żeby całkiem okrągłe były te miejsca na światła.
-
[3ds max] Problem z cylindrem
Może jakaś mała podpowiedź jak to zrobiłeś, bo jak na razie chyba jeszcze trochę za mało umiem... :(
-
[3ds max] Problem z cylindrem
Coś takiego jak w załącznikach. Próbowałem też z gęściejszą siatką ale podobne rezultaty, jeśli to zły sposób na zrobienie świateł, to jak je inaczej :zrobić, tak żeby wyglądały podobnie jak np. te: http://zbrwz.pl/sygnalizacja.jpg
-
Raysat_3ds max 2009
Gdzie jest to Administrative Tools ?
-
[3ds max] Problem z cylindrem
Mam jeszcze jedno pytanie: Chcę zrobić światła: tworzę boxa, pomocnicze cylindry o 6 kątach, obrysowuję cut'em, robię chamfer na bokach boxa i gdy daję meshsmootha to cylindry się trochę zaokrąglają, ale tworzą się różne vertexy w złych miejscach i siatka robi się brzydka, co zrobić żeby tak nie byo ?? Albo jak inaczej zrobić sygnalizację ?
-
Raysat_3ds max 2009
A jak to wyłączyć, da się ??
-
Raysat_3ds max 2009
Wraz z uruchomieniem komputera włącza mi się ten proces. Nie wiecie do czego on jest i co zrobić aby się nie włączał ??
-
[3ds max] Problem z cylindrem
Dzięki, już działa.
KermiT01
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta