-
Problem z wagami w skin modifier
jedziesz sobie suwaczkiem od zera do jedynki i widzisz jak plynnie vertex ci odlatuje od obiektu, proste :)
-
Problem z wagami w skin modifier
powiedzmy ze wszystko po trochu - w tablicy wag wpisuje, dla poszczegolnych vertow jezdze suwaczkiem a dla proby tez malowalem - wszystko mialo ten sam efekt
-
Problem z wagami w skin modifier
Mam klopot z dobrym ustawieniem wplywu kosci na ludka. Konczyny spoko, ale nie wiem jak przeskoczyc problem z korpusem. Mam zrobione 2 kosci kregoslupa i nie moge ustawic vertexom w ich poblizu wplywu od obu. Obecnie vertexy lykaja wage 1 od jednej kosci, 0 od drugiej, a przy probie ustawienia wartosci posrednich vertexy sobie odlatuja w sina dal. Ktos wie moze jak temu zaradzic i w czym tkwi problem? Mam nadzieje ze nie dostane rady w stylu 'RTFM!!' bo juz to robilem :D
-
Pojazd 3D: Porsche Carrera GT 2004
Pewne zrodla donosza, ze nasza forumowa maskotka przeprowadza sie do Irlandii wlasnie ;( Prawdziwa tragedia dla Rzeczypospolitej, nie wspominajac o tym watku... Prace nad fura maja ruszyc dopiero za ponad 2 dluuuugie tygodnie :/
-
Pojazd 3D: Porsche Carrera GT 2004
Ciekawe kiedy jakies apdejty sie pojawia.... przewiduje ze niepredko. Niegdys pelen zycia watek teraz lezy pod plotem i sobie obumiera :/ Bede musial znalezc sobie inne zajecie niz obczajanie WIPow ludzi mlodszych, ladniejszych i zdolniejszych ode mnie :)
-
skocznia Garmisch - Partenkirchen
no coz, MRCN, w rzeczy samej to przeze mnie - pierwszy dzien pracy, akurat za bardzo nie bylo co strugac, wiec sobie badalem game arty (nikt tam max3d.pl nie zna :D) w stanie blogiej nieswiadomosci, nie wiedzac ze zaraz nadejdzie burza :) Szkoda tylko, ze jak popatrze w robocie na modeliki od wypasow to samoocena mi pada. Nie mnie pretendowac do miana artysty :( Moim przeznaczeniem jest byc zwyklym operatorem maxa - wez zrenderuj, wez 2 pliki i je polacz, itp itd..... Ehhh, zycie to pasmo rozczarowan :/
-
skocznia Garmisch - Partenkirchen
jesli tak to spoko :) bo zaczynam sie bac czytac fora w pracy, zeby przypadkiem nie okazalo sie ze obrazek ktory widze nie jest tajny i zaraz jakis raban powstanie hehe
-
skocznia Garmisch - Partenkirchen
Chlopaki, macie pozwolenie? Szefu sie juz raz na MRCNa wk...wil niewasko, na wlasne oczy widzialem :)
-
Pil'it'ith
concept - > http://www.wizards.com/dnd/images/sk_gallery/82333.jpg 3 zrzuty z viewporta:
-
Pojazd 3D: Porsche Carrera GT 2004
Ja tam na pierwszy rzut oka nic nie wiedze, a czlowiek to takie cos co latwo ulega sugestii :)
-
Przekształcenia (move/rotate/scale) grup sub-objectów (vert/poly/... itd)
dodam jeszcze, ze i tak trzeba skumac jak to dziala, bo trzeba kombinowac i z ukladem wspolrzednych i z punktem przeksztalcenia. Nie jest dobrze, ale to i tak kolosalny postep :)
-
Przekształcenia (move/rotate/scale) grup sub-objectów (vert/poly/... itd)
ehh, ale ze mnie lamuh.... trzeba sie zainteresowac ta zapomniana ikonka na prawo od drop-down menu z World/Parent/View/Local.... tam da sie zamieszac :D
-
Przekształcenia (move/rotate/scale) grup sub-objectów (vert/poly/... itd)
Mam duzy problem: jak poradzic sobie z tym, ze jak zaznaczam verty/poly itd to przeksztalcenie wykonywane jest wzgledem srodka grupy. Wszystko pieknie, tylko co jak trzeba przeksztalcac wzgledem pivota obiektu? Wyobrazmy sobie np polkule i chcemy zrobic promieniste wypustki skalujac grupe vertow. Srodek bedzie lezal nie wiadmomo gdzie i na pewno nie wyjda promieniscie. Jak to ominac? To wydaje sie tak podstawowy problem, ze niewiarygodnie mnie frustruje :/ Spojna odpowiedz wraz z podlozem teoretycznym mile widziana :)
- Skaven
-
Biker
Model faktycznie troche \"nie tego\" ale tekstura miodzio. Jedyne zastrzezenie jakie mam to zbyt wypastowane kowbojki :) Spodnie utytlane a buty blysk?
Vaphell
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta