Skocz do zawartości

Fatsom

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Fatsom's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wszystko jest Meeeega! :D Ja tylko zastanawiam się jak zrobić tak fantastyczne opony, a Ty pisałeś, że trzeba jeszcze nad nimi posiedzieć... :)
  2. Dalej walczę z game artem więc mam nadzieję, że do teczki będą napływały nowe modele. Nie chcę zakładać miliona wipów więc puki co będę pracę wrzucał tutaj. Na razie zaczynam od prostego garażu. Tekstury są zrobione w małym procencie, ale nie kończę ich na razie bo chcę się dowiedzieć czy nie robię jakiś błędów i jeśli można to prosił bym o jakieś rady co zmienić lub co dodać albo usunąć. Więc daję siatkę, texturę (jeśli można to tak nazwać ) i podgląd z blenderowego GE (bez glsl ) .
  3. Fatsom

    Glow map

    To node działa w GE?? A z tym shaderem to trochę nie bardzo bo nawet nie wiedział bym jak się do tego zabrać :P A jakoś w materiałach się nie da, tak żeby początkujący sobie poradził?? :)
  4. Fatsom

    Glow map

    Czy da się użyć w Blender GLSL glow map?? Jeśli nie to czym je (w jaki sposób) zastąpić. Z góry dziękuję.
  5. Nie wiem czy tu ale nie wiedziałem gdzie zapytać ;). Chciał bym uzyskać efekt podobny do tego na screenie (to jest tylko 2d) ale chodzi mi o to światełko, jak zrobić aby w grze najlepiej także blender glsl było widoczne jako światło. Blender chyba glow map nie obsługuje więc nie wiem jak coś takiego wykonać na teksturze albo w inny sposób. Więc łopatologicznie jak zrobić to świecące aby było dobrze?? :D
  6. Fatsom

    [wip]Model3d:Hydrant

    Tak normal mapa będzie, ale nie wiem jak dobra bo prawie nie umiem ich robić ;) No i może wiesz jak w tym modelu rozłożyć porządnie UV? :)
  7. Fatsom

    [wip]Model3d:Hydrant

    PIrat - nie nabijaj się ;P I czemu mam zrobić 2 bryły w ustawieniu obecnym to i tak nic nie zmieni, i które loopy usunąć ?? ETA - coś takiego?? Aha zapomniał bym. Obecnie ma 949 verteksów (1086 poly) a ile trisów to nie wiem, bo w blenderze się nie wyświetla :)
  8. Na wstępie chciałem wszystkich serdecznie przywitać gdyż jestem "nowy" :P. Teraz właściwa wiadomość: Robię mój pierwszy model low poly, a do niego tekstury. Zrobiłem jako taki model i chcę rozłożyć mu siatkę. Wiem jak się robi UV, jak się dzieli itp. Ale nie wiem jak zrobić to dobrze dla takiego modelu tzn, aby mi się wygodnie teksturowało i aby siatka była w miarę porządnie rozłożona. Więc jeśli ktoś miał by ochotę mi pomóc to mogę wysłać .blend, a jeśli nie to chociaż oceńcie jak na razie to wygląda, choć jest tego bardzo mało :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności