-
Michera - ilustracje i koncepcje
Robot w wodzie i dinozaur w lesie super.
-
Dagmara Darsicka
Wpadłem na forum pod długiej przerwie, od razu na twój wątek. Nie rysuje, nie umiem rysować i nie zamierzam:) Rysowałem w dzieciństwie i został mi sentyment. Ale do rzeczy. Doradzę ci jako zwykły zjadacz chleba, czyli widz, potencjalny klient, a nie kolega po fachu. Szkice fajne, ale widziałem tutaj dużo takich. Najlepsza jest ostatnia praca i te dwie wcześniejsze sceny z tego klimatu. MEGA! MEGA! I tak jak dostałaś radę w pierwszym wpisie, moja jest podobna. Komis i animacja. Tam zrobisz pieniądze, a później możesz sobie robić inne rzeczy, które może i bardziej cię pociągają. Ale żeby móc to robić, to najpierw trzeba mieć zapewniony byt :) Taka szarość życia, a według mnie, ten byt zapewnią ci takie ilustracje i komiks jak ostatnia.
-
- Alan Rysa
To prawda, świetne prace :) konie wyszły bombowo :) w ogóle podoba mi się kolor i detal, extra :)
-
Wiz: Drawing Room
Kolorów wcale nie jest za dużo, super praca i klimat. Ten odcień niebieskiego super się wgryza w tą kompozycję :)
-
Fotoinspiracje
Jeśli chodzi o portret to bardzo lubię Manny'ego Librodo: http://www.pbase.com/manny_librodo
-
Tygodniowa FOTO-BITWA
Wrzucilem zly wymiar...
-
Jasność światła w viewport a końcowy render
Witam Panowie jak ustawić światło lub inne parametry żeby wychodziło zbliżone do tego w viewporcie? Jak widać światła mam ustawione dosyć ciemne (Multiplier między 1-3) a render wychodzi bardzo jasny, próbowałem kilku ustawień i trochę jaśniejszych i ciemniejszych ale wychodzi zawsze taki jasny. Ps. Rozumiem że muszę tak ustawiać kadr do renderu żeby światło w niego nie wchodziło bo inaczej zawsze mam ciemną plamę w tym miejscu? Czy można to jakoś ominąć i mimo że światło (jego fizyczny kształt - zółty prostokąt) jest w kadrze to nie będzie go widać na renderze? Poniżej skany maxa i gotowego renderu. Uzupełniam dane: Render: V-Ray 1.50 Color światła: biały Wielkość swiateł: ~ 1m x 1m oraz 0,4 x 0,8m Zaznaczone: cast shadows, Ignore light normals, Affect difuse, Affect specular, Afect reflections Mirach, Guru macie jakaś radę? Pozdrawiam
-
Materiał wygląda inaczej na obiekcie i na próbce, jak efekt - lakier na wysoki połysk
No właśnie już szukam ;) Dzięki za pomoc.
-
Materiał wygląda inaczej na obiekcie i na próbce, jak efekt - lakier na wysoki połysk
Guru: Ta scena to "żywe" mieszkanie, nie 3dmax:) Jeśli chodzi o scenę to raczej odpada, z kilku powodów. Zajmuje się wykonywaniem pojedynczych mebli - prawdziwych nie wirtualnych :) Robie te wizki dla własnych potrzeb. Żeby mieć kilka wersji mebla do wyboru (dla własnej wiedzy i wyboru oraz dla klienta). Dlatego nie chcę i nie umiem robić całych scen bo nie są mi potrzebne. Chciałbym po prostu zobaczyć jak najdokładniej własny projekt przed wykonaniem i ewentualnie jego opcje. Może powinienem wspomnieć o tym na początku... A że najczęściej korzystam z forniru naturalnego i lakieru na połysk dlatego tak bardzo mi na tym zależy. Mirach: Masz rację, mi też wydawał się piaskowany. Nadal jednak nie wiem dlaczego jest tak dziwnie załamany w narożach na renderze. Spróbuje twoich ustawień. Mógłbyś bardziej sprecyzować co znaczy "w enviroment była HDR" ? Pozdrawiam
-
Materiał wygląda inaczej na obiekcie i na próbce, jak efekt - lakier na wysoki połysk
Panowie, poratujcie... Pozdrawiam
-
Materiał wygląda inaczej na obiekcie i na próbce, jak efekt - lakier na wysoki połysk
Witam Zapomniałem dopisać że materiał na renderze wyglądał tak samo. Zresztą tak samo wyglądały inne materiały, zmieniły się tylko cienie i światło. Czy można przyjąć że generalnie materiał, ale mówie sam materiał będzie bardzo wyglądał podobnie przed i po renderze? Co do odbicia, mebel będzie sam na scenie, ale widziałem auta które też są same na scenie a jednak widać że lakier to lakier. Nie wiem czy odbijalność można nazwać jego główną cechą, to jednak nie lustro. Ale fakt że odbicia w nim widać, no tak jak na zdjęciu. Więc jak to uzyskać, wstawiać jakąś mapkę którą później robić na błysk z ewentualną zmianą odcienia koloru, czy coś innego?
-
Materiał wygląda inaczej na obiekcie i na próbce, jak efekt - lakier na wysoki połysk
Witam Stawiam pierwsze kroki w maxie i mam pytanie odnośnie renderu, a raczej samego materiału. Zrobiłem sobie materiał, zmieniłem jego właściwości jak widać na próbce, ale niestety nie wygląda on tak samo na obiekcie. W czym tkwi problem? Moje drugie pytanie dotyczy samej próbki, nieudolnie próbuje uzyskać materiał: płyta MDF lakierowana na wysoki połysk, poniżej przykład (akurat w kolorze beżowym). Mam prośbę o info jak uzyskać taki efekt materiału w maxie: Pozdrawiam wszystkich.
- One-77
-
Material editor - materiał widoczny tylko jako kolor
I wszystko jasne:) Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
-
Material editor - materiał widoczny tylko jako kolor
Poprawiłem ścieżkę, teraz już w edytorze próbka nadal wygląda ok, ale na obiekcie nadal jako jeden kolor. Wrzucam materiał na obiekt przeciągając go, ale czy przycisk ASSIGN MATERIAL nie powinien być dostępny? Bo to że ścieżka jest z płyty chyba nie przeszkadza? Poza tym biblioteka w 3d maxie też chyba u mnie nie wygląda prawidłowo, domyślam się, że kulki nie powinny być tylko odmianami szarości... Nadal nie wiem gdzie jest problem. Gdzie szukać błędów? Pozdrawiam.
DarekZ
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta