Skocz do zawartości

MasterFantaster

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Skawina

MasterFantaster's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Pozwolisz mookie ze cię wyręczę ;) Zrobione za pomocą funkcji Screw. Im więcej dodasz półokręgów o tyle więcej będzie części składowych liny. Potem dajesz krzywą i łączysz ze sobą poprzez Curve Deform i gotowe ;)
  2. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    Jeśli chodzi o przycisk to jest to zwyczajny 'X' ;) Klatki, czyli pojedyncze obrazy domyślnie zapisują się w C:\tmp. Oczywiście pod F10 musisz mieć wybrany jakiś plik graficzny np.: .png a nie .mov jako film.
  3. Obiekty mają SSS lub Ray Mirrora? Może fluid, particle, cloth lub soft body? ;) Skoro layery renderuje normalnie a całej sceny nie może obrobić to czegoś jest na pewno za dużo i render się dławi. Może spróbuj wyrenderować osobno layery i to poskładać?
  4. No stary. Prawie 2 miliony vertexów, no no ;) To jeszcze parametry komputera poproszę.
  5. Albo wstaw sobie circle czy jakieś koło (nie wiem co tam w max'ie macie) i w widoku z boku dopasuj do koła samochodu, potem tak manewruj blueprintem z przodu aby było dopasowane. Możesz też wziąć odległość pomiędzy lusterkami i ustawić we wszystkich widokach. Zawsze trzeba znaleźć pewne zależności. Nawet najdkokładniejsze blueprinty mogą być trefne, przezorność nie zaszkodzi ;)
  6. A jak szczegółowe masz modele i tekstury? Ile vertexów i jak duża rozdziałka tekstur? Ile waży sam plik .blend? Możliwe że albo program nie wyrabia albo twój komp ;)
  7. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    No jak ją renderujesz to ona się zapisuje :) I potem jak już się cała wysmaży to albo jest w formie klatek i należy to poskładać albo zwykłym .avi'kiem lub .mov'em.
  8. Dobry ;) Chce ktoś goferka?
  9. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    Double post ;) Gwoli wyjaśnienia. Gdy wciskasz Render lub ANIM to wtedy RENDERUJESZ daną pracę. Tam się nic nie odtwarza - to się jakby tworzy (przetwarza), no po prostu - renderuje ;). Teraz masz banalną scenę i trwa to ułamki sekund, ale gdy zaczniesz tworzyć skomplikowane projekty to rendering będzie mógł trwać kilka godzin a animacja kilka dni :p Jeśli chodzi o tutoriale to najlepiej szukać na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=BrdtosSnya8&feature=related - stolik
  10. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    Nie, nie, nie ;) Animację odpalasz sobie w viewporcie. Czyli tak ustawiasz widok abyś widziała to co chcesz i tutaj wciskasz alt+a. Powinno się płynnie odtwarzać. Jeśli natomiast chcesz wyrenderować animację to w zakładce Scene (F10), ustawiasz takie właściwości jakie potrzebujesz [rozdzielczość, OSA, kodek (tutaj na szybkiego wybierz sobie QuickTime) i inne] i wciskasz Anim albo Ctrl + F12.
  11. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    Tak jak myślałem. Nie zaakceptowałaś mirrora ;) Musisz wejść w zakładkę Editing Gus'a (F9). W panelu Modifiers masz mirror i sibsurf. Rozwijasz mirror i dajesz Apply. Teraz od nowa skinnujesz i voila - wszystko pięknie działa.
  12. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    Mam pewne podejrzenia ;) ale lepiej będzie jak pokażesz plik.
  13. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    1. Wierzchołki Gus'a. 2. Wszystkie wierzchołki Gus'a i remove doubles - usuwasz dublujące się (nakładające się na siebie, niepotrzebne) wierzchołki 3. Lista modyfikatorów jest pod F9 po prawej - modifiers. Tam gdzie był mirror i tym podobne. Kto pyta nie błądzi ;)
  14. A gdybyś połączył kadr z lewego i prawego screen'a? Tzn. kamera w wiosce, wokół domy, czuć że gromadka ludzi mieszka; ale też widać ogromną wieżę na której stoi mag. Musiałbyś go odpowiednio wyeksponować (w otoczeniu piorunów, jakaś otoczka czy cuś), aby było widać że to on jest bossem :D. Kadr odegra tu znaczącą rolę :) Powodzenia
  15. MasterFantaster

    Skinning POMOCY!

    Hmm to może coś się źle podpięło. Wejdź w Edit Mode Gus'a -> zaznacz wszystkie wierzchołki (A) -> W -> Remove doubles. Z listy modyfikatorów usuń Armature. Zaznacz Gus'a i wciśnij Alt+P. W zakładce Editing (F9) jest panel Link and Materials. Tam znajduje się pole vertex groups. Usuń wszystkie grupy klikając delete aż żadnej nie będzie. Teraz od nowa skinnuj Gus'a. Ctrl+P -> Armature -> Create from Bone Heat. Jeśli i teraz coś będzie źle działało to musisz ręcznie przypisać wierzchołki do kości. Ewentualnie pokaż screena z viewportu jak wyglądają kości i Gus.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności