Albert
Members-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Gdańsk
Albert's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Cześć Wrzucam kilka ilustracji piratów. Prace powstały na potrzeby książki dla dzieci. Komentarze mile widziane. Zapraszam do odwiedzenia strony www.langskip.pl
- 1 odpowiedź
-
- cartoon
- ilustracje
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
I jeszcze portrecik. Więcej na www.langskip.pl
- 7 odpowiedzi
-
- rafał buczkowski
- rysunek
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dawno tutaj nie zaglądałem. Pora odświeżyć nieco teczkę. Jeśli spodobały się wam prace zapraszam na moją stronkę. www.langskip.pl
- 7 odpowiedzi
-
- rafał buczkowski
- rysunek
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki za komentarze. Tym razem wrzucam coś innego. Bez zdjęć. :-) Zapraszam do obejrzenia moich prac. rafalbuczkowski.carbonmade.com www.be.net/digitalpaint
- 7 odpowiedzi
-
- rafał buczkowski
- rysunek
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Podoba mi się twój oryginalny styl.
-
Dziękuję za pozytywny komentarz. Wrzucam jeszcze kilka prac. Ołówek, format 297 x 210 mm Ołówek, format 297 x 210 mm Ołówek, format 297 x 210 mm
- 7 odpowiedzi
-
- rafał buczkowski
- rysunek
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki za komentarze. Całość model i render wykonany został w Zbrushu. Pierwotnie miała być to tylko prezentacja modelu, jednak gdy dołożyłem tło i litery w shopie pomyślałem aby pokazać to jako scenę. Tło to zwyły gradient potraktowany noisem. Dziękuję za info dotyczące oświetlenia. Postaram się to skorygować. Jeżeli chodzi o "klaustrofobię" to poczytuję to na plus ponieważ Latimerie żyją na dużych głębokościach i prowadzą nocny tryb życia. Liternictwo jest tylko dodatkiem komponującym scenę. Specjalnie potraktowałem litery gradientem aby uzyskać wrażenie głębi, która zapada się w ciemność. Wydaje mi się że ginące litery potęgują ten efekt. W wolnej chwili postaram się poprawić pracę aby nie wyglądała na plastik. Skoryguję materiał albo przerzucę do scenę do maxa. I tutaj pojawia się małe pytanie do moderatorów. W przypadku korekty pracy należy przenieść wątek do sekcji (WIP)?
-
Witam. Postanowiłem zamieścić model Latimerii nad którym ostatnio pracowałem. Komentarze mile widziane. -------------------- Zbrush + Photoshop www.digitalpaint.pl http://www.behance.net/digitalpaint
-
Witam Chciałem podzielić się z wami na forum moimi pracami, których jest sporo w mojej dotychczasowej kolekcji. Na początek przedstawiam prace wykonane w ołówku, których założeniem było odzwierciedlenie realizmu tych postaci. Oceńcie sami, czy wam się podobają. Sukcesywnie zamierzam prezentować prace wykonane w różnych technikach , oczywiście jeśli spotkają się z waszym zainteresowaniem. Chętnych zapraszam do odwiedzenia mojej strony. http://langskip.pl pozdrawiam wszystkich http://www.langskip.pl
- 7 odpowiedzi
-
- rafał buczkowski
- rysunek
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dwutygodniowy SpeedSculpting #33: Lord of the ring
Albert odpowiedział Vega → na temat → Speedsculpting
Z Barlogami zawsze są kłopoty Zatem wrzucam jeszcze raz. Zbrush. Czas 5,5 h http://www.digitalpaint.pl -
Dwutygodniowy SpeedSculpting #33: Lord of the ring
Albert odpowiedział Vega → na temat → Speedsculpting
Czas na debiut. Wrzucam Barloga Model w ZBrush. Czas ok 5,5 h http://www.digitalpaint.pl -
Cześć Szukam tutoriali, które pozwolą na naukę riggowania w cinemie bez użycia modułu MOCCA. Wiem, że jest to możliwe, ponieważ standardowa wersja cinemy posiada tagi zawierające kości. Niestety nie potrafię się nimi poprawnie posługiwać. Jeżeli ktoś dysponuje jakimiś materiałami dotyczącymi rigowania i skinowania bez pluginu MOCCA. Proszę o pomoc.
-
http://www.3dlessons.com/categories/3D-Tutorials-Cinema-4D-Tutorials.html stronka z ciekawymi tutorialami
-
Strona zawierająca kilka videotutoriali dotyczących Cinemy http://www.pxleyes.com/video-tutorial/cinema-4d/10707/Using-Polygon-Reduction.html
- 12 odpowiedzi
-
- cinema
- riggowanie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Już wiem jak to zrobić. Przepraszam za małe zamieszanie.