- Oświetlenie z lampy a realizm
- Przezroczyste tło
- Oświetlenie z lampy a realizm
-
problem z okrągłymi bryłami importowanymi z autocad do 3d max
dziękuję za pomoc:) okazało się ze do importu zaznaczałem legacy DWG zamiast DWG drawing. Tutaj wystarczyło rzeczywiście przestawić surface deviation i gotowe
-
problem z okrągłymi bryłami importowanymi z autocad do 3d max
Witam wszystkich na forum, Ostatnio zacząłem się zabierać za robienie wizualizacji na potrzeby architektury(akurat zacząłem studia) i mam problem. Autocad jest kiepski jeśli chodzi o tekstury, za to nauczyłem się w nim modelować. Chciałem eksportować modele do 3D MAX 2008 lub CINEMA 4D R11 i tam nakładać tekstury oraz ustawiać światło. I tu zaczął się problem. Korzystam z AUTOCAD 2008. Pliki eksportuje za pomocą plugina 3DSOUT. I po ich otworzeniu w którymś z programów np. cylinder nie jest okrągły, tylko kanciasty. To samo z reszta kształtów na bazie elips i okręgów. Próbowałem importować pliki .dwg do 3d MAXa i myślałem ze pokonałem problem, bo niektóre bryły ładnie się wygładzały przy importowaniu, ale niektóre w tej sytuacji wogóle poznikały. Próbowałem szukać na forum, ale niestety..nie udało się dlatego piszę posta. Z góry dzięki za pomoc!
SarS87
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta