Jump to content

yazhubal

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About yazhubal

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Dzięki wielkie za pomoc! O to chodziło! :D
  2. Obecnie modeluję palety drewniane, mam dane każdego elementu w excel jednak nie mogę znaleźć w Blenderze żadnej opcji rysowania bloków wg wymiarów np: chcę narysować deskę o wymiarach 1300mm na 75mm o grubości 17mm jest w blenderze gdzieś opcja do wprowadzania wielkości wg jednostek? Takie rysowanie "na oko" mnie nie interesuje.
  3. Ma ktos jakiekolwiek sugestie?
  4. Od kilku dni kombinuję z cieczami w C4D, mam problem wlewając ciecz we wcześniej stworzony kieliszek, symulacja cieczy zachowuje się tak jakby częściowo przeciekała przez pojemnik, wisi na dole oraz drobno spada dalej. Załączam screen. Jak widać spora część zatrzymuje się w obiekcie, jednak przy dnie wisi poniżej. Ciecz wykonałem emiterem ze sfer z efektem metabal. Dalej ustawienia dla obiektów: Sfera: Kieliszek: Prosze o poradę gdyż dopiero przedzieram się przez te opcje Pozdrawiam
  5. Mam w modelu lampy 2 światła, jedno jako spot skierowane w dół, i drugie omni z osadzonym widocznym źródłem światła. Jednak po wyrenderowaniu widać echo nad daszkiem lampy który wg. mnie nie powinien puszczać światła. Daję podgląd przy włączonej luminacji i bez, na tym pierwszym mniej widać ale nadal jest, da się jakoś zrobić by daszek lampy odcinał światło idące w górę?
  6. Tak tyle że w Cinema 4D jest wszystko ok, czyli monitor daje radę wygenerować dobrze obraz, jedynie cokolwiek wychodzące z Cinema i otwarte np pod przeglądarką systemową czy PS jest skopane. Może Cinema zadaje jakieś profile barwne przy wyjściu? (sRGB obcina trochę przestrzeń barwną) Tak spekuluję tylko, ale dzięki za zainteresowanie.
  7. Mam problem z wyrenderowaną sceną zapisaną w tiff lub psd, do dalszej edycji w Photoshopie. Plik otwarty w PS ma wyraźne pasowania na przejściach tonalnych, światłach i cieniach, jak po ostrej kompresji. Na podglądzie w Cinema 4D jest wszystko ok jednak po wrzuceniu do PS miękkie światła są odwzorowywane jako pasma. Zmieniałem dpi wyjściowego pliku z 72 do 300 oraz z 8 bit na 24, jednak bezskutecznie. Poniżej podrzucam plik z PS z przykładowym zaznaczeniem problemu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy