Skocz do zawartości

snoopster

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

snoopster's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. sory ale moim zdaniem jest nieco inaczej... zeby wykonac taki model trzeba miec reke do tego.. ale zeby wykonac dobry render to musisz znac naprawde dobrze soft nawet i miec bardzo dobre pojecie, wiec raczej nieoceniaj go w ten sposob, bo wg mnie wyksztaltowac jakas bryle to nie problem.. ale nadac jej odpowiednie materialy, swiatla, refleksy itd to wieksza jazda. EDIT: no wlasnie widze ze nie tylko ja mam takie pojecie rzeczy
  2. kurcze swietne to jest, podobaja mi sie swiatla jak je zrobiles?
  3. Maly up.. troche podlubalem i jestem troszke do przodu :) no chyba ze mi nie wyszlo, to jestem do tylu hehe, robota nie idzie blyskawicznie ale to ze wzgledu na wolny czas ;/ render slaby i brudny ze wzgledu na to chcialem osiagnac mozliwie najszybszy co sadzicie
  4. snoopster

    szybki render

    ok w takim razie dodam ze uzywam vray-a a tutaj jest mental.. nie chce zmieniac pomiedzy renderami... pobawie sie dzis jeszcze z ustawieniami moze cos sie uda
  5. yyyy chyba nic nie widac ;/
  6. Jak wykonac jakis szybki render.. cos na miare podgladu... ustawilem sobie wczoraj male studio, jakis tam base material i jade.. no i przerwalem po 20 min bo mi zrobilo 3 frame-y tylko .. dopiero jak wylaczylem swiatla to zrobilo w jakies 2 min .. no ale nie o to mi chodzilo przeciez :/.. moze mam cos skopane w ustawieniach ? ja chce zrobic jakis taki testowy reneder ale nie moge czekac na takie cos 4 godziny :/
  7. oo dzieki... cos tam jest :)...szukalem tutkow ale nie bylo nic o szybkach :) jak ktos cos jeszcze ma niech tez podesle :) thx
  8. Napotkalem pewne problemy... mianowicie jak poprawnie zrobic szyby i uszczelki .. nie chodzi mi o rendery i tylko o wciecia.. :/ u mnie wyszlo to tak i nie podoba mi sie :/
  9. Kurcze dzieki :) myslalem ze jest gorzej :) sorki za te polskie znaczki ale szybciej sie pisze :D mysle ze maski nie bedzie trudno odciac bo mam juz tam wyprofilowane poly ma chamfera tylko to polaczenie z przednia szyba do kitu wyszlo a tego nie przyuwazylem nie wiem czemu... na dniach dam cos nastepnego postepu :)
  10. No wlasnie wiem ze nie potrzebnie wycinalem te swiatla, tyle ze to bylo na samym poczatku i tak naprawde nie wiedzialem jeszcze o co kaman, pozniej pomyslalem i juz jak widac zostawilem wsztstkie inne (szyby i tyle swiatla), ale to da sie dorobic :).. co do maski to nie wiem czemu tego nie zauwazylem, moze dlatego ze wrzucalem screena wczoraj o 23 i juz zbyt spiacy bylem bo przeciez to masakrycznie sie rzuca w oczy :D, popracuje jeszcze dzis nad siatka bo widze krzywyzny na boku w drzwiach.. czekam na dalsze uwagi :)
  11. zanim zobaczycie ta tragedie to na swoje usrpawiedliwie chcilbym zaznaczyc ze wstawiam to tu po to zeby sie dowiedziec gdzie sa bledy :D dlatego tez chcialbym abyscie jak mozecie je zaznaczyli badz opisali.... sam wiem gdzie jest jeszcze krzywo ale czekam na opinie Acha i to jest moj pierwszy model jaki robie, troche go zle zaczelem robic bo nie wiedzialem jak zaczac dlatego moze tak wyszlo, ale postanowielm go skonczyc moze bedzie lepiej :)... a za 2 lata bede taki jak wy :D http://img23.imageshack.us/img23/3198/golfv.jpg http://img2.imageshack.us/img2/6048/golftylprzod.jpg
  12. snoopster

    [porada] co wazne

    No to nie zakladaj nowego tematu, ani nie spamuj nie na temat tylko uzyj opcji szukaj :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232
  13. snoopster

    [porada] co wazne

    Taki tez mam zamiar :) Czekam na dalsze cenne podpowiedzi i juz niedliugo bede w stanie cos pokazac bo czas sie do roboty zabarac :)
  14. snoopster

    [porada] co wazne

    Co do softu mam dylemat bo zaczelem w mayi i opanowalem juz tam spora czesc funkcji.. natomiast sprobowalem w maxie i jest zuplenie inaczej.. bo jest pare rzeczy ktorch brakuje mayi i na odwrot. Poki co zaczynam w maxie i maye odstawiam. Z tymi dziurami bardziej chodzilo mi o to ze nie chce wycinac booleanem, wiec czy robiac siatke juz na poczatku musze uksztaltowac np zarys swiatel czy bawic takim czyms pozniej jak bede mial caly ksztal bryly... Nie modeluje z bryly tylko low poly - tak to sie chyba nazwa :)
  15. No wiec modelowaniem zainsteresowalem sie niedawno i mam kilka pytan na poczatek.. (jesli byl taki temat to przepraszam ale nie znalazlem) Zaczelem cos robic.. i nawet mi o idzie ale opornie wiec zamierzam sie dopytac. Z tego co czytam zorientowalem sie ze bardzo wazna jest siatka. Dlatego moje pytanie odnosnie jej tworzenia: 1. Po wybraniu modelu na co zwrocic uwagę. 2. Czy to odczego zaczynamy robic siatka jest wazne. 3 Co z dziurami na swiatla wciecia. Czy ma byc tam jakos sprzecjalnie rozmieszczona. 4. Czy ta bazowa siatka ma byc raczej z wiekszych poly czy mniejszych? 5. W jakich miejscach warto robić bardziej gęstą. Acha jeszcze jedno pytanko czy mozna jakos zablokowac przesuwanie kamery np na jak mam na front i daje alt + MMB kamera przechodzi mi na pers.. a to takie glupie przezwyczajenie z tym aletem z mayi da sie jakos to wylaczyc? Prosilbym o nieodsylanie do tutoriali tylko o podzielenie sie doswiadczeniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności