-
MODEL 3d: Krzeslo do bulletstorma +blog link
Kawał dobrego krzesełka. Jeśli to nie jest zbyt intymne pytanie, to ile czasu na taki asset macie - oczywiście chodzi mi od momentu gdy concept jest już zatwierdzony. Może jakaś siateczka low poly by się znalazła albo chociaż info ile to ma tri ? A blog ogólnie zajebisty, fajnie się czyta przeżycia ludzi którzy tu przyjechali z za granicy ;-D.
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
@plasti: Dzięki. @Vega: Racja, strasznie olałem to ucho, trochę je poprawiłem. @indian: Dzięki, matcap nie mój ale autor wrzucał tutaj, proszę -> http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=724393&postcount=39 @lucek: Dzięki za wskazówki, trochę przeskalowałem. @F/X: Mhm no bazka ta sama, ale to praktycznie box z extrudem na szyje wiec to pewnie wina referek - ten sam zestaw ... trzeba poszukać czegoś nowego najwyraźniej. Poprawiłem krtań. Dzięki.
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
Kolejna głowa do kolekcji ;-). Tym razem trochę mniej stylizowana dla odmiany. Komentarze i krytyka jak zawsze mile widziane.
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
@lucek, lukanus: Wielkie dzięki za zainteresowanie i wskazówki, jeszcze trochę tweak'ów zrobiłem. Mam nadzieję, że jest trochę lepiej ale czuję że już dalej nie ma sensu nad tym siedzieć bo się robi takie typowe "polishing a turd" ;-D. Na pewno następnym razem będę musiał zwrócić większą uwagę na niektóre kwestie.
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
@lucek: Spierałbym się. Mi się wydaje, że są ludzie którzy mają grubsze szyje, choćby: link_1 , link_2, czy np. link_3 , ale może jestem nie obiektywny, sam już nie wiem. W każdym razie odchudziłem ten kark jeszcze trochę tak jak radziłeś. @Levus: Wyłączyłem perspektywę bo chyba przez to ciężko było mi złapać dobre proporcje. Pozmieniałem proporcje profilu bez perspektywy: A tak to wygląda już z włączoną perspektywą:
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
@lukanus: Myślę, że to może być wina tej zbrushowej perspektywy i głowa mogła być minimalnie obrócona. Wydaje, że to umiejscowienie uszu jest w miare ok - dla pewności dodałem jeszcze siatkę kanonu twarzy. Jeśli chodzi o wygładzanie to ja osobiście często kasuję np. najwyższy subdiv (albo 2 ) i dopiero dodaję podział - wtedy część detalu zostaje, albo przynajmniej wiadomo gdzie był i całość na szybko poprawiam dam standardem. Do tego na wyższych levelach używam elastic brusha zamiast claya i sporo mpolish i smootha. @lucek: Ucho tak jak napisałem wyżej, wydaje mi się raczej ok, ale chyba jestem osamotniony w swojej opinii ;-D. Co do szyi, to on już dla mnie wygląda jak chudy leszcz ... za dużo referek kulturystów pewnie.
-
Obiekty 3d: Firebat / FX Modele
Wygląda to mega kozacko. Jedyne nad czym bym się zastanowił to może trochę dłuższa rękojeść, miecz wydaje się bardzo ciężki i bardziej pasował by na oburęczny. Czekam na teksturki.
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
@koovert: Dzięki, mam nadzieję że będzie tylko coraz lepiej ;-). Poprawiłem trochę szyję bo faktycznie była słaba. @lukanus: Dzięki, miło słyszeć. Dokładnie tak jak mówisz, miałem już odpuścić tą głowę ale nie dała mi spokoju. Zmniejszyłem trochę czaszkę i dodałem uszy, teraz powinno być trochę lepiej.
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
@F/X: Mhm, racja sama szczęka jest dosyć mocno opuszczona. Myślę, że cofnięta jest jeszcze w granicach normy ale rzeczywiście ta odległość od podbródka do czubka nosa, mocno odbiega od kanonu. Raczej tutaj chodziło mi o pewną komiksową stylizację ale zrobiłem kilka szybkich tweaków żeby te proporcje sprawdzić. Mniej więcej o to chodziło ? Zazwyczaj mam na drugim monitorze sporo różnych fotek pootwieranych i na nie zerkam - żadnej konkretnej referki nie używałem tutaj. Generalnie to szkoda mi czasu już na tą głowę, postaram się następną zrobić trochę mniej stylizowaną. Dzisiaj coś trochę innego, taka stopa na szybko. Wszelkie komentarze i krytyka mile widziane ;-).
-
Modele 3D: Teczka rzeźbiarska
@Smoku: Materiały są mocno umowne - zwykłe matcapy zbrushowe , także faktycznie do ideału trochę brakuje. Może jeszcze kiedyś się z nią pobawię i dorobię teksturki z prawdziwego zdarzenia. @KoMic: Dzięki ;-) Mały update, po przerwie. Demon zrobiony na dwutygodniowy speedsculpting i kolejna szybka głowa dla rozruszania ręki. i jeszcze ta sama głowa w wersji magneto:
-
Teczka 3d: Tal
Jak na początki to wygląda bardzo przyjemnie. Ogólnie bryła daje rade. Możesz powrzucać trochę większe obrazki, żeby było widać twarz i trochę detalu bo na razie ciężko coś więcej napisać. Z takich rzeczy które bym dopracował, to dosyć płaski biceps i sposób w jaki łączy się on z przedramieniem (szczególnie to widać w widoku z profilu postaci). Czekam na kolejne sculpty.
-
"Gilfor's Tales" part 2 / Tutorial strona 4
Kozackie modeliki, aż za dobre w porównaniu do tego enviro ;]. Chciało by się je zobaczyć w takim otoczeniu jak infinity blade, no ale podobno udk ma niezbyt korzystne warunki w porównaniu od unity, a szkoda. 5 gwiazdek zasłużone.
-
Dwutygodniowy Speedsculpting #26: "Demon"
@Marqson: Wyglaąda bardzo fajnie, ale można wiedzieć czemu akurat myszką wolisz sculptować ? Temacik kozacki, w sam raz żeby się zrelaksować, także tym razem nie mogłem sobie odpuścić. Ode mnie już skończone i cały czas wykorzystany. i jeszcze bonusowo, progres od base mesha:
-
[Pytanie] Refy
Te chyba najpopularniejsze, ale może się przydadzą http://www.pixagogo.com/deicidenbf http://foto.mail.ru/mail/photoshooter/839/ http://www.gunbroker.com/
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
Nie wiem czy to odpowiednie miejsce na tego typu newsy, ale Pre-Dominance War 5 się zaczęło - http://www.dominancewar.com/2010/preliminary/en_rules.php Hymm bez normali ;-/.
NASTRASH
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta