Skocz do zawartości

giebur1

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. giebur1 odpowiedział giebur1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To może inaczej. Jak to zostało zrobione?
  2. giebur1 odpowiedział giebur1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Problem rozwiązany ale w między czasie powstał inny. Pod mapę opacity podpinam gradient ramp i przezroczystość działa. Jeśli natomiast ustawie jakiekolwiek odbicia w mapie "raflection" albo w "specular highlights" przezroczystość przestaje działać. Jest na to jakiś sposób?
  3. giebur1 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Próbuje wykonać dispersiona przy pomocy Multi/Sub Object i gradient ramp. Wszystko śmiga ładnie poza cieniem. Przedmiot jest widoczny już tylko w połowie a cień widać dalej w całości. Jako oświetlenia używam Target spot z ray traced shadow. Czy ktoś może pomóc?
  4. giebur1 odpowiedział giebur1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    An .ms file is a MaxScript file, so you do not Import it, you run it from the Max Script menu.
  5. giebur1 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Nie mogę przeciągnąć pliku *.ms na scenę (3ds max 2010). Pokazuję się ikona ze znakiem zakazu? Zaimportować po bożemu (menu> import) też nie mogę - 3ds informuje że to "no appropriate module".
  6. giebur1 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Słyszałem że kontroler CATHDPivotTrans dostępny dopiero od wersji 2010 załatwia sprawę. Czy są na to jakieś inne sposoby?
  7. giebur1 odpowiedział giebur1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wielkie dzięki.
  8. giebur1 odpowiedział giebur1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jeśli reaktorem to jakim dokładnie obiektem w reaktorze? Tak żeby kostka się turlała a nie zsuwała?
  9. giebur1 odpowiedział giebur1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Przepraszam 3ds max 2010.
  10. giebur1 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, 3ds max 2011. Jeśli w opcjach kamery użyję "clipping planes" to przy renderowaniu działa to dopóki wszystkie modele na scenie powstały na bazie standard primitives. Jeśli natomiast modelowanie zacznę np. od extrudowania shapa to opcja "clipping planes" przestaje być uwzględniana przy renderowaniu. Jest na to jakiś sposób?
  11. giebur1 odpowiedział giebur1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Chodzi mi o animację którą będę mógł w pełni kontrolować. Zwolnienie, przyspieszenie, zatrzymanie, ponowny start itd. (do celów prezentacji). Wydaje mi się że z pomocą reactora nie da się tego zrobić? Chyba że o czymś nie wiem?
  12. Witam No właśnie jak to zrobić? Czy ktoś może pomóc?
  13. giebur1 dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam Musze przygotować animacje rozkładającej się mapy. Do tej pory wyginanie białych kartek robiłem tak: - wstawienie standart primitive "PLANE" - dodanie modyfikatora "BEND i gotowe Tym razem mam problem bo mapa musi mieć różne tekstury z przodu i z tyłu.Na "PLANE" chyba nie da się nałożyć różnych tekstur od frontu i z tyłu? Problem próbowałem rozwiązać zamieniając "PLANE" na plaskiego "BOX-a" Dzięki temu mogłem poustawiać teksturki jak chciałem ale pojawił się problem wyginania. Box przy uzyciu modyfikatora "BEND" nie wygina sie tak jak "PLANE". Pomocy!!!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności