Skocz do zawartości

blady

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. blady odpowiedział blady → na odpowiedź w temacie → Maya
    Dzięki, o to mi właśnie chodziło ;)
  2. blady dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Mam takie drobne pytanko. Widziałem ostatnio w jakimś tutorialu, że instruktor po stworzeniu directional lighta, razem z nim tworzył mu się target do światełka... jak uruchomić ten target?
  3. blady odpowiedział blady → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    "metoda tradycyjna" czyli? Im więcej czytam o tych ustawieniach tym bardziej się gubię :(
  4. blady dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Cześć Mam takie pytanko. Ucze się renderować i nie do końca wiem czy to, że nie wszystko wychodzi mi jak chce jest przyczyną tego, że mam źle ustawionego maxa czy cos po prostu robie źle. Więc pytanie nr.1 Czy powinienem działać w "linear workflow"? Jeżeli tak, to jak poprawnie to ustawić? pyt. nr.2 ustawiłem gamma and lut correction na gamme 2.2, input textures 2.2, output 1.0 affect material editor i "to drugie" mam zaznaczone (na tym komputerze, na którym teraz siedze nie mam maxa więc pisze z pamięci dlatego napisalem "to drugie") w V-rayu w zakladce color mapping ustawiam gamme 2.2 (dobrze?) i czy powinienem obok zaznaczyć jeszcze któreś z opcji? (np. linear workflow) pyt. nr.3 Czy w V-ray Frame Bufferze powinienem ustawić sobie podgląd sRGB (guzik "display colors in sRGB space), czy coś jeszcze powinienem tam ustawić? pyt. nr.4 jak importuje zwykłą diffuse texture to którą opcje powinienem wybrać odnośnie gammy? use image's own gamma, use system default gamma, override? ---------- domyślam się, że odpowiedzi na niektore te pytania są pewnie zależne od tego w jakim "trybie" chcemy pracować ale Chodzi mi o to, żeby ktoś pomógł mi zorientować się jak to poustawiać... takie dobre ustawienia do nauki, żebym wiedział, że jak cos nie wyszło to dlatego, że ja schrzaniłem a nie dlatego, że coś źle poustawiałem w opcjach. (mowa cały czas o tych opcjach związanych z gamma)
  5. blady odpowiedział bambosz → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Po pierwsze to walnij ty sie w głowe! Co ty robisz stronki po 200zl???? Radze ci policzyć koszta prowadzenia działalności... to może być dobry początek do dalszego kombinowania i przemyśleń.
  6. blady odpowiedział blady → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    VirtualDub nie obsługuje tiffów :/
  7. blady odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    troszke odnoszę takie wrażenie jakby koła jechały a samochód stał :P
  8. blady odpowiedział blady → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    dzięki, a znasz może mirach jakiś darmowy program do zlepienia tych tifow spowrotem w video?
  9. blady odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    cena to raczej jak dla prosów a nie gości, którzy chcieliby się nauczyć :/
  10. blady odpowiedział blady → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    dobra juz chyba do tego doszedlem. Jak źle mówię to poproszę o poprawe. Ustawiam sobie aftera na sRGB, sprawdzam w interprete footage danego klipu czy wszystko gra, renderuje H.264 i jest w miare ok z tym, że jest jedna rzecz która mi się nie podoba... mam wrażenie jakby wyrenderowany materiał był mniej nasycony, ale nie chodzi mi tu o saturacje tylko raczej o taką "głębię koloru"... wcześniej zrobiłem taki błąd, że nie przypisałem w afterze sRGB do klipu... myślałem, że jak materiał kręcony jest w sRGB (7D) to w afterze wszysto wczytuje sie z tym profilem ale to byl moj błąd :)
  11. blady dodał odpowiedź w temacie → w Editing & Compositing
    Witam Mam takie pytanko. Jak należy poustawiać aftera i zinterpretować wideo, żebym po wyrenderowaniu pokolorowanego materiału uzyskał takie same kolory jak te w projekcie? (Monitor mam skalibrowany)
  12. blady odpowiedział blady → na odpowiedź w temacie → Hardware
    dzięki za info :)
  13. blady odpowiedział blady → na odpowiedź w temacie → Hardware
    a jaki model i jaka rozdzielczosc bylyby zalecane do takiej stacji?
  14. blady dodał odpowiedź w temacie → w Hardware
    Witam Mam takie małe pytano. Jaka stacja jest potrzebna do obróbki materiału z kamery phantom? Chodzi mi o to, czy potrzebny jest do tego jakis turbo świetny komputer czy da rade na takiej stacji z i7?
  15. w final cut'cie jest fajny automatyczny stabilizer

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności