Witam , chciałbym się spytać czy jest możliwość poprzez instalację jakiegoś pluginu zrobić taką samą nawigację chodzi mi tutaj o obracanie się identyczne tak samo jak w maxie, strasznie mi nie leży ta nawigacja w zbrushu, stąd to pytanie
dziękuję
wiem , ale dużo mi to nie mówi , jak potem mam poruszać cały obiekt ? żeby macki poruszały się za nim ?
@edit , zapoznałem się , i myślisz ze za pomocą tego skryptu idzie to zrobić aby to miało ręce i nogi ?
Witam , chciałbym się dowiedzieć jak zrobić rig tych robotów z matrixa.Szukam na necie różnych tutoriali i nie potrafię znaleźć odpowiednich.Według was jakimi narzędziami to zrobić ?? może jest jakiś plugin , który bardzo by ułatwił sprawę , słyszałem o CAT (jakiś motion builder) ale nie wiem czy bede w stanie osiągnać cel dzięki temu , licze na waszą pomoc
Witam , mam mój problem zaczyna się gdy wrzucam do 3d maxa plik z boujoy jako export
wszystko robie tak samo jak ten pan z filmiku
w nastepnym parcie , gdy on wrzuca plik ten z boujoy do maxa , grid ma taki sam jak w boujoy ... co pokazuje wcześniej w 3d
to jest mój grid po wrzuceniu do maxa tego pliku
Uploaded with ImageShack.us
why?
Witam , mam taki problem , zrobilem sobie robota , ktory byl przylinkowany do bipeda ... potem go odlinkowalem i gdy chce zaznaczyc i naciskam na "scale"
wyskakuje taki blad
Unknown property : "modifiers" in undefinded
cos nie jest zdefiniowe , ale jak , wszystko mam w poly ...
Witam , dla rigowania uzywam bipeda , wchodze w opcje
tools > snapshot > i naciskam ok , i wtedy biped sie przeistacza w takie "cos"
wiec moje pytanie brzmi czy można przejsc z tego do tego wcześniejszego zapisu bipeda ?
zebym mogl np. dodac ilosc palcow czy też wysznaczyc ilosc footstepsow zeby mogl chodzic