Jump to content

gaciu000

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About gaciu000

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/01/1990
  1. Wymodelowanie tego też nie było takie proste, ścianka składa się z trójkątów równobocznych tej samej wielkości - obracanie i ustawianie ich to była rzeźnia, myślę że przy prawdziwym projekcie ścianka byłaby wymodelowana parametrycznie po ustalaniu parametrów optymalnej ekspozycji wina. placebo29 : Tak jak mówisz byłby to "regał" dostawiony do istniejącej ściany, wykonany np. z Corianu dzięki temu nie byłoby widać łączeń ,a całość mogłaby być wyprodukowana w segmentach na podstawie modelu. Lucek : Bardzo podoba mi się Twoje motto z podpisu :) nie chciałbym się tłumaczyć z tego bo zabrzmi to jak "kaprys" ale w założeniu miał być to ekskluzywny salon z winami gdzie , sama przestrzeń sklepu pełni tylko funkcję ekspozycyjną,a magazyn znajduje się na zapleczu, ponieważ nie sposób zapewnić odpowiednich warunków do przechowywania wina w połączeniu z ciekawym designem - trzeba zapewnić odpowiednią temperaturę, oświetlenie i wilgotność, które dla wina są całkowicie odmienne niż dla człowieka (dlatego wino w przeciwieństwie do ludzi świetnie czuje się w piwnicy). Pozdrawiam
  2. Dzięki, DOF`a faktycznie chyba usunę, muszę jeszcze nad nim popracować żeby wyglądało to naturalnie. :)
  3. Witam Przedstawiam mój ostatni projekt : wnętrze sklepu z winami. Software to 3ds Max + VRay i Photoshop + trochę dodatków z Aftereffects. Zapeszam do komentowania i oceniania wszelka krytyka i rady mile widziane. Pozdrawiam.
  4. Dzięki, Jack pasuje do każdej sceny i zawsze poprawia kompozycję ;)
  5. Dzięki, do trawki faktycznie przydałoby się zrobić jakąś dodatkową "kępkę" żeby urozmaicić podłoże, zieleń to duży i wymagający m.in. sprzętowo temat, ale będę z nim walczył. :)
  6. Dzięki. Czas to ok 4-5 godzin na ujęcie, ale większym problemem była ilość geometrii i obiektów proxy, mój komputer ledwo to udźwignął. A sprzęt to laptop Toshiba z Dual Core 2,1ghz, 4gb ramu i grafiką Ati 512mb ( grafika chyba nie ma znaczenia ).
  7. Witam W ramach ćwiczeń i szlifowania warsztatu postanowiłem zrobić kilka wizualizacji domu w Pyskowicach autorstwa Medusagroup. Praca nad wizualizacjami trwała kilka miesięcy z długimi przerwami na sesje, projekty na uczelni i inne zlecenia. Starałem się wycisnąć co się da z tego obrazka bo mój komputer nie jest w stanie udźwignąć już więcej geometrii :) . Soft to : 3ds max + Vray, Photoshop i After Effects . Proszę o konstruktywną krytykę i komentarze. Pozdrawiam
  8. cześć, zapraszam cie do naszego projektu gry kosmicznej na przeglądarkę. Więcej info na gg 4385224

     

    pozdrawiam

  9. Nie wiem co robie źle ,ale nie wyświetlają mi się obrazy. :/
  10. Dmk - mam nadzieję ,że teraz po oddaniu bedę miał więcej czasu i postaram się dopracować niektóre elementy żeby w przyszłości nie popełniać tych samych błędów. Te wizualizacje też były oparte na tutorialach ,ale przepisanie ustawień z neta to nie wszystko jak się okazuje. W każdym razie wielkie dzięki za zainteresowanie. arturprx2 - wszystkie się pocą ,ale niektóre z lepszym rezultatem ja mam dual core 2,1ghz i 4gb ramu i do tego 15,6cala na ekranie laptopa PS. jeżeli jesteście w stanie powiedzieć mi co zrobić żeby zamiast miniaturek były pełne obrazki to chętnie zrobię update.
  11. OK, dzięki. Chciałbym popracować jeszcze nad tym ,ale nie wiem czy będzie mi dane biorąc pod uwagę jak mój sprzęt się poci przy renderach. Jeżeli jesteście w stanie podrzucić co konkretnie można zrobić żeby podnieść jakość tych obrazków to chętnie posłucham. Pozdrawiam.
  12. Witam Chciałbym podzielić się wynikami ostatniej pracy nad projektem wielorodzinnego budynku. Wizualizacje nie są idealne ,ale czasu na poprawki i dopieszczanie detali było naprawde mało. Softweare typowo : 3ds Max + V ray i photoshop. Wszystkie komentarze będą mile widziane. Pozdrawiam.
  13. Witam Chciałbym zaprezentować porcję wizualizacji do mojego projektu centrum informacji miejskiej w Poznaniu. Całość robiona w 3ds maxie renderowana na Vray`u i podkręcana w Photoshopie. Zachęcam do komentowania ,wszystkie uwagi będą mile widziane. Pozdrawiam.
  14. Macie racje ,że ciężko będzie zbudować dobry projekt na słabych założeniach ,a łatanie go dostawionymi rozwiązaniami tylko osłabia koncepcje. Myślę ,że z ten wątek zaowocuje mocno w następnym projekcie. Pozdrawiam i dzięki za komentarze.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy