Skocz do zawartości

Ninja

Members
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Mońki

Ninja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki, o to mi chodziło. Mam jeszcze pytanie: Da się użyć mesh lub turbo smootha tylko dla wybranej części/elementu obiektu?
  2. Cze. Kolejne mam pytanie. Czy da się jakoś wygładzić obiekt nie używając mesh smooth, turbo smooth, ponieważ później jest problem z teksturami itp.? Lub w jakiś sposób zagęścić siatkę?(np. 1 polygon podzielić na 4 itp.) Myślałem, żeby zchamferować krawędzie, ale to raczej nie wypali. Proszę o pomoc.
  3. Witam. Mam problem. Więc, jak extruduje jakąś płaszczyznę np. kratę zrobioną z plane, to po extrudowaniu jest zamknięta tylko z jednej strony, a z drugiej jest dziura, ale ja chciałbym mieć zamkniętą kratę. Więc, jak to zrobić? Jak nie zrozumieliście to mogę dać screena. Edit: Screen:
  4. Aha. Dzięki. Ja się uczę z angielskich tutoriali, więc z angielskim nie mam problemu.
  5. Co to jest displacement? I gdzie znajdę te tutki?
  6. Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie. Więc, zrobiłem sobie toporek, podobny do tego:(bo mi się spodobał) Mój wygląda tak: I teraz chciałbym pododawać parę szczegółów np. pęknięcia, jakieś znaczki, rysy i otexturować tak jak jest na tamtym screenie. To się robi w zbrushu? Proszę o jakieś wskazówki.
  7. Zrób belki i je poustawiaj odpowiednio. Ps. W domku z belek, belki wystają poza domek, więc raczej takie kwadratowe nie będzie wyglądać realistycznie.
  8. Ninja

    Problem

    Witam. Mam problem. Otóż jak wyextrudowałem polygon to nie mogę jego wierzchołków zweldować, lub zrobić bridge z jakimiś innymi. Dlaczego tak się dzieje? Z góry dzięki.
  9. Ninja

    Obiekt 3D: Brama

    Mi się wszystko podoba, oprócz podłoża.
  10. Ninja

    ROzmazywanie się blueprintów

    Tak, przeczytałem FAQ wczoraj.
  11. Więc zrobiłem wszystko według tego: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 ale blueprinty w viewporcie dalej się rozmazują i przerywają. Wiecie może czemu?
  12. Ninja

    Początki

    Ale wtedy usuwa się cały czworokąt. Zrobiłem już inaczej, połączyłem dolne vertexy, a później wstawiłem vertex na tej środkowej krawędzi i przesunąłem i mam czworokąt.
  13. Ninja

    Początki

    Dobra. Mam jeszcze jeden problem. Mam czworokąt zbudowany z 2 trójkątów, da się jakoś te trójkąty połączyć w czworokąt? Tzn. połączyć te 2 poligony w jeden.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności