Cze. Kolejne mam pytanie. Czy da się jakoś wygładzić obiekt nie używając mesh smooth, turbo smooth, ponieważ później jest problem z teksturami itp.? Lub w jakiś sposób zagęścić siatkę?(np. 1 polygon podzielić na 4 itp.) Myślałem, żeby zchamferować krawędzie, ale to raczej nie wypali. Proszę o pomoc.
Witam. Mam problem. Więc, jak extruduje jakąś płaszczyznę np. kratę zrobioną z plane, to po extrudowaniu jest zamknięta tylko z jednej strony, a z drugiej jest dziura, ale ja chciałbym mieć zamkniętą kratę. Więc, jak to zrobić?
Jak nie zrozumieliście to mogę dać screena.
Edit:
Screen:
Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie.
Więc, zrobiłem sobie toporek, podobny do tego:(bo mi się spodobał)
Mój wygląda tak:
I teraz chciałbym pododawać parę szczegółów np. pęknięcia, jakieś znaczki, rysy i otexturować tak jak jest na tamtym screenie. To się robi w zbrushu? Proszę o jakieś wskazówki.
Witam. Mam problem. Otóż jak wyextrudowałem polygon to nie mogę jego wierzchołków zweldować, lub zrobić bridge z jakimiś innymi. Dlaczego tak się dzieje?
Z góry dzięki.
Więc zrobiłem wszystko według tego:
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232
ale blueprinty w viewporcie dalej się rozmazują i przerywają.
Wiecie może czemu?
Ale wtedy usuwa się cały czworokąt.
Zrobiłem już inaczej, połączyłem dolne vertexy, a później wstawiłem vertex na tej środkowej krawędzi i przesunąłem i mam czworokąt.
Dobra. Mam jeszcze jeden problem. Mam czworokąt zbudowany z 2 trójkątów, da się jakoś te trójkąty połączyć w czworokąt? Tzn. połączyć te 2 poligony w jeden.