Skocz do zawartości

Ninja

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. To działa. Dzięki wam.
  2. Dzięki, o to mi chodziło. Mam jeszcze pytanie: Da się użyć mesh lub turbo smootha tylko dla wybranej części/elementu obiektu?
  3. Cze. Kolejne mam pytanie. Czy da się jakoś wygładzić obiekt nie używając mesh smooth, turbo smooth, ponieważ później jest problem z teksturami itp.? Lub w jakiś sposób zagęścić siatkę?(np. 1 polygon podzielić na 4 itp.) Myślałem, żeby zchamferować krawędzie, ale to raczej nie wypali. Proszę o pomoc.
  4. Ninja odpowiedział Ninja → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    OK. Dzięki
  5. Ninja dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Mam problem. Więc, jak extruduje jakąś płaszczyznę np. kratę zrobioną z plane, to po extrudowaniu jest zamknięta tylko z jednej strony, a z drugiej jest dziura, ale ja chciałbym mieć zamkniętą kratę. Więc, jak to zrobić? Jak nie zrozumieliście to mogę dać screena. Edit: Screen:
  6. Ninja odpowiedział Ninja → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Aha. Dzięki. Ja się uczę z angielskich tutoriali, więc z angielskim nie mam problemu.
  7. Ninja odpowiedział Ninja → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Co to jest displacement? I gdzie znajdę te tutki?
  8. Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie. Więc, zrobiłem sobie toporek, podobny do tego:(bo mi się spodobał) Mój wygląda tak: I teraz chciałbym pododawać parę szczegółów np. pęknięcia, jakieś znaczki, rysy i otexturować tak jak jest na tamtym screenie. To się robi w zbrushu? Proszę o jakieś wskazówki.
  9. Ninja odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Zrób belki i je poustawiaj odpowiednio. Ps. W domku z belek, belki wystają poza domek, więc raczej takie kwadratowe nie będzie wyglądać realistycznie.
  10. Ninja dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Mam problem. Otóż jak wyextrudowałem polygon to nie mogę jego wierzchołków zweldować, lub zrobić bridge z jakimiś innymi. Dlaczego tak się dzieje? Z góry dzięki.
  11. Ninja odpowiedział claymor → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Mi się wszystko podoba, oprócz podłoża.
  12. Ninja odpowiedział Ninja → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Tak, przeczytałem FAQ wczoraj.
  13. Ninja dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Więc zrobiłem wszystko według tego: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 ale blueprinty w viewporcie dalej się rozmazują i przerywają. Wiecie może czemu?
  14. Ninja odpowiedział Ninja → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ale wtedy usuwa się cały czworokąt. Zrobiłem już inaczej, połączyłem dolne vertexy, a później wstawiłem vertex na tej środkowej krawędzi i przesunąłem i mam czworokąt.
  15. Ninja odpowiedział Ninja → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dobra. Mam jeszcze jeden problem. Mam czworokąt zbudowany z 2 trójkątów, da się jakoś te trójkąty połączyć w czworokąt? Tzn. połączyć te 2 poligony w jeden.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności