Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ninja

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. To działa. Dzięki wam.
  2. Dzięki, o to mi chodziło. Mam jeszcze pytanie: Da się użyć mesh lub turbo smootha tylko dla wybranej części/elementu obiektu?
  3. Cze. Kolejne mam pytanie. Czy da się jakoś wygładzić obiekt nie używając mesh smooth, turbo smooth, ponieważ później jest problem z teksturami itp.? Lub w jakiś sposób zagęścić siatkę?(np. 1 polygon podzielić na 4 itp.) Myślałem, żeby zchamferować krawędzie, ale to raczej nie wypali. Proszę o pomoc.
  4. Ninja odpowiedział Ninja → na temat → 3ds max
    OK. Dzięki
  5. Witam. Mam problem. Więc, jak extruduje jakąś płaszczyznę np. kratę zrobioną z plane, to po extrudowaniu jest zamknięta tylko z jednej strony, a z drugiej jest dziura, ale ja chciałbym mieć zamkniętą kratę. Więc, jak to zrobić? Jak nie zrozumieliście to mogę dać screena. Edit: Screen:
  6. Aha. Dzięki. Ja się uczę z angielskich tutoriali, więc z angielskim nie mam problemu.
  7. Co to jest displacement? I gdzie znajdę te tutki?
  8. Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie. Więc, zrobiłem sobie toporek, podobny do tego:(bo mi się spodobał) Mój wygląda tak: I teraz chciałbym pododawać parę szczegółów np. pęknięcia, jakieś znaczki, rysy i otexturować tak jak jest na tamtym screenie. To się robi w zbrushu? Proszę o jakieś wskazówki.
  9. Zrób belki i je poustawiaj odpowiednio. Ps. W domku z belek, belki wystają poza domek, więc raczej takie kwadratowe nie będzie wyglądać realistycznie.
  10. Ninja dodał temat → w 3ds max
    Witam. Mam problem. Otóż jak wyextrudowałem polygon to nie mogę jego wierzchołków zweldować, lub zrobić bridge z jakimiś innymi. Dlaczego tak się dzieje? Z góry dzięki.
  11. Ninja odpowiedział claymor → na temat → Game Art
    Mi się wszystko podoba, oprócz podłoża.
  12. Ninja odpowiedział Ninja → na temat → 3ds max
    Tak, przeczytałem FAQ wczoraj.
  13. Więc zrobiłem wszystko według tego: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 ale blueprinty w viewporcie dalej się rozmazują i przerywają. Wiecie może czemu?
  14. Ninja odpowiedział Ninja → na temat → 3ds max
    Ale wtedy usuwa się cały czworokąt. Zrobiłem już inaczej, połączyłem dolne vertexy, a później wstawiłem vertex na tej środkowej krawędzi i przesunąłem i mam czworokąt.
  15. Ninja odpowiedział Ninja → na temat → 3ds max
    Dobra. Mam jeszcze jeden problem. Mam czworokąt zbudowany z 2 trójkątów, da się jakoś te trójkąty połączyć w czworokąt? Tzn. połączyć te 2 poligony w jeden.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.