Jump to content

claymor

Members
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About claymor

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/28/1986

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Cześć wszystkim. Pokazuję zwój ostatni projekt. Jest to nieistniejący już zamek - pałac w Złocieńcu, który został wysadzony na początku lat 70. Bryła budynku została wykonana podstawie rzutów z lat 50 i 60. Jak macie jakieś uwagi co można by zmienić albo poprawić to proszę o wasze komentarze. Tutaj znajdziecie historię zamku https://zamki.res.pl/zlocieniec.php
  2. Witam Chciałbym się Was zapytać czy ktoś miał styczność z modelami 3D wykonanymi na podstawie serii zdjęć. Jeśli tak to prosił bym o poradę jak przygotować sprzęt, scenę i oświetlenie oraz o wasze wrażenia z tego typu programami. Jak próbowałem pracować używając 123D i Photomodeler. ( Jeśli pytanie zamieściłem w złym dziale to proszę admina o przeniesienie )
  3. claymor

    Problem z artefaktami

    Witam Mam problem z prawidłowym wyrenderowaniem. Pojawiają mi się białe artefakty. Ustawiania Renderera mam takie jak na tej stronie http://www.aleso3d.com/blog/exterior-lighting-tutorial-with-vray/ Subdivs materiałów mam na 30. I problem dotyczy tylko tej strony budynku. Ujęcia od frontu wychodzą prowidłowo. Co może być przyczyną tego problemu
  4. Jestem w trakcie robienia zlecenia na wizualizację samochodu. Wcześniej nie trafiła mi się taka robota więc chciałbym to wykonać jak najlepiej. Prosił bym obytych w temacie o konkretne uwagi co poprawić, co wywalić aby było lepiej i ładniej :P
  5. skalpel3d - Dzięki za konkret uwagi odnośnie światła. Co do reszty to musiałem trzymać się wytycznych. Teksturę robiłem z oryginału i on ma dokładnie taki wymiar i jest matowy. Różnorodności też nie mogłem dać bo panele różniły się tylko fakturą słojów ;/ Z siedziskami masz rację... ale nie chciałem dawać jakiś kanap bo się za bardzo odcinały i przykuwały uwagę.
  6. tak miało być :) panele są matowe
  7. Wykonałem ostatnio wizkę podłogi dla swojego klienta. Projekt już co prawda skończony jednak prosił bym o merytoryczne komenty co można by poprawić na przyszłość aby było jeszcze lepiej :) (ludzi musiałem wstawić bo klient chciał ) Uploaded with ImageShack.us
  8. Tak to Renderfarm. Przetestowałem i działa.
  9. Dzięki za odpowiedź ale już sobie poradziłem. Mój problem polegał na tym że plik EXR otwierałem w PS poprzez zwykłe otwórz i wtedy nie miałem nic. Ale trzeba było pobrać plugin EXR Alfa albo EXR PRO i w PS wybrać opcję "otwórz jako " > EXR . I tadaaaa w okienku warstw mam wszystkie passy :)
  10. Potrzebuję skorzystać z Render farmy i jedynym sposobem abym miał render elements jest zapisanie pliku jako EXR. Więc wybieram ten forma i dodaję warstwy. Po wyrenderowaniu mam plik który otwieram sobie w PS jednak warstw nie ma. Plik oczywiście ma 32 bity. Proszę o pomoc co mam zmienić albo co mam doinstalować aby mieć te warstwy
  11. Znalezione dzisiaj w sieci. Może zainteresuje to fanów serii http://www.itsartmag.com/features/neverwinter-episode-3/#.URPsFmc_zKk
  12. Witam Dopiero zaczynam się wprawiać w wizkach. Widać już co prawda efekt finalny wizki ale ja chciałbym ją jeszcze dopracować i dlatego wsadzam jako WIP licząc na wasz komentarze co jeszcze można by poprawić.
  13. Oto ustawienia na jakich renderuje. http://imageshack.us/photo/my-images/694/canp.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/705/renderwr.jpg/ Co do ludzi to racja już ich wywaliłem. Natomiast przystanku nie mogę przesunąć bo tak jest na projekcie. odstęp od ławki do przystanku jest ponad 1 m Materiał na siedzenia to chrom. wzięty z tej strony co podałeś natomiast nad materiałem słupków rzeczywiście muszę popracować, podobnie jak nad kadrem. dzięki za słuszne spostrzeżenia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy