Skocz do zawartości

Exterior: Wiata przystankowa


claymor

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem taki render. Jednak nie jestem z tego zadowolony a ponieważ dopiero zaczynam zabawę z wizkami prosił bym o pomoc.

 

Nie podoba mi się przede wszystkim to że render wygląda plastikowo. Nie wiem w czym może tkwić problem w materiałach czy w oświetleniu a może w ustawieniach rendera.

 

Napiszcie proszę co byście zmienili by było lepiej.

 

 

[ATTACH=CONFIG]88543[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Więc tak, to co na pierwszy rzut oka można powiedzieć to:

-kiepski kadr, najlepiej robić ujęcia z poziomu wzroku człowieka(ok. 158cm)

-sztucznie wyglądający ludzie - ludzi, zwłaszcza na pierwszym planie najlepiej dodawać w postprodukcji

-materiał liści brzozy... jesteś pewien, że tak wyglądały by w rzeczywistości? Popatrz sobie tutoriale odnośnie robienia liści(np http://vray.info/tutorials/leafmaterial/)

-nie wiadomo z czego są zrobione siedziska... gładka płyta z tworzywa sztucznego?

-materiał metalu jest słaby, poszukaj jakiś np na vraymaterials.de i podpatrz sobie ustawienia

-dziwnie urywająca się płaszczyzna chodnika nienaturalnie przechodząca w tło, które skolejni nienaturalnie przechodzi w nienaturalne niebo, które jest zbyt ciemne i nasycone jak na letnie południe.

-Przystanek stojący na środku chodnika i do ulicy jest 4..5..10m? warto pokazać więcej kontekstu, kawałek krawężnika i jezdni asfaltowej dodałby realizmu scenie

-ławka ok. 1m za przystankiem... dość niefortunne miejsce, może lepiej przysunąć przystanek do tego zieleńca

-odbicia w szkleniu przystanka są dziwne, najlepiej wrzucić sobie w environment mapkę HDRI, wtedy będziesz miał wygenerowane ładne odbicia. możesz darmowo znaleźć takie mapki np na openfootage.net

 

Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ItalianCopper jeśli wsadzisz mapkę hdri w environment to nie tylko odbicia ale ogólnie znajdzie ci się ta mapa w tle także i będzie wpływała na światło w scenie także jeśli już chcesz aby coś było w odbiciach a nie było równocześnie tłem do twojej sceny to umieszczasz to w zakładce vray: environment w slocie reflect. Co do światła i rendera samego to musisz podać czym świecisz ta scenę i jakieś ustawienia jakie masz zastosowane w renderze jak także w kamerze. Wywal tych ludzi zmniejsz powierzchnie chodnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto ustawienia na jakich renderuje.

http://imageshack.us/photo/my-images/694/canp.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/705/renderwr.jpg/

 

Co do ludzi to racja już ich wywaliłem.

Natomiast przystanku nie mogę przesunąć bo tak jest na projekcie. odstęp od ławki do przystanku jest ponad 1 m

 

Materiał na siedzenia to chrom. wzięty z tej strony co podałeś

natomiast nad materiałem słupków rzeczywiście muszę popracować, podobnie jak nad kadrem.

 

dzięki za słuszne spostrzeżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shadowsexpe Jeśli później sobie zapiszesz jako .png, lub zapiszesz dodatkowo kanał alpha to nie ma problemu bo w PS'ie wrzucasz sobie tło jakie tylko chcesz. Oczywiście można tak jak Ty mówisz, jednak warto wrzucić sobie w environment po to żeby ustawić przynajmniej źródło światła z mapki HDRI.

 

@Claymor mało chromowo więc wygląda ten chrom, może to kwestia odbić. Tak czy siak nie spotkałem się z takimi siedziskami i myślę, że były by mało praktyczne - szybko by się nagrzewały w słoneczne dni i robiły lodowate w chłodniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności