Za to co napisze moge zostac zlinczowany. Ale wydaje mi sie ze rozklad topologiczny tylniej lapy jest troszeczke inny:
http://img20.imageshack.us/i/i2bv.jpg
Nie mialem czasu teraz nic robic ;/ Dam siatke glowy do oceny (tak to ta ktora dalem do gamearta) jutro postaram sie zrobic nowa tylko czy moglby ktos wyslac strone z refkami ? bo wsumie nawet nie wie mjak to szukac
zrażać ?? nie m mowy :) mam 7 miesiecy na nauczenie sie wszystkiego co jest zwiazane z 3ds maxem i Zbrushem(oczywiscie to co bede w stanie,nie ze musze,co bardzo chce),bo pozniej na studiach bedzie Visual C++ do opanowania :) puki co mam czas tylko i wylacznie na modelowanie :)
Zatem Opis postaci:
Nazwa : Megalisk
Opis:
Jednostka ma na celu przenoszenie/oslanianie jdnostek strzelajacych znajdujacych sie na niej. Jednostki z niej moga strzelac oraz jednostka sama w sobie moze atakowac . Na plecach ma oslone + "dzialo" ktore rzuca cos w stylu plagi/zwolnienia ze starcrafta I.
Dlugo zastanawialem sie czy dac ta postac tutaj. Ale jednak widze ze mam chwile slabosci :)
Z tego co wiem musze poprawic rece , i ogolnie stroj bede chcial zmienic moze znajdizecie cos jeszcze
PS.Przepraszam ze tak zmieniam ten temat ale z tego co mi napisal mafida postanowilem tylko i wylacznie cwiczyc organike i odpowiednie siatki poszczegolnych czesci ciala. Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec tylko zmienilem nazwe. Postaram sie dodawac modele i nabierac doswiadczenia w ukladaniu samej siatki
Postanowilem nauczyc sie zbrusha i sprobowac swoich sil w programi zbrush
na poczatku chcialbym zrobic manticore wzoruje sie na 3 obrazkach i mniej wiecej proporcje beda takie jak na tym(chcialbym powiedziec ze postaram sie nie uzywacz 3ds maxa) narazie musze troche dluzej posiedizec nad sama siatka aby ona jakos wygladala(narazie daje taki maly wstep) mianowicie do poprawy ida skrzydla i nogi tylnie
Glownie pzysiade do tych modeli po sesji bo narazie to tylko na wykladach chcialbym ta mantikore cos liznac+ ulozenie mniej wiecej przednich lap